Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här kommer jag! Rörigare än någonsin är mitt liv,så vi får väll se lite vad som händer framöver,men tänkte börja smyga runt lite här. :p

Jag tycker tinder är bra. Lätt att få kontakt med folk.
Har bara träffat bra personer därifrån, inte alla det klickade med men så är det ju med nätdejting. Det har varit blandad kompott, en del jättetrevliga dejter som inte blev något mer, en del som blev vänskap, nåt ons, samt förhållande.

Har kollat lite nu, men har av många hundra jag kollat på endast fått tre matcher (varav ingen är kvar), och inte en enda den senaste tiden. Konstigt...så ful är jag inte.

Tänk vad svårt att lyckas hitta rätt person! inte nog med att lyckas hitta den där personen som känns bra och allt vad man efterfrågar, personen ska ju även tycka samma sak tillbaka.

Jag och A träffas fortfarande. Hade ett snack häromdagen bla om etiketter, och vi kom fram till att vi gillar varandra, träffar inga andra men vill inte säga att nu ska vi ha ett seriöst förhållande med framtidsplaner och allt.
För min del är det inget jag vill ska bestämmas, som att "nu är vi ihop". Bättre är att det sker naturligt och man snarare inser en dag att man är där.

Stallfest i lördags och jag "råkade" få med mig ett ragg hem. Men trots att han hade lovat att det inte handlade om enbart en natt så flydde han snabbt på morgonen så det blir tyvärr inget mer. Ja, jag är besviken. Jag tvekade hela kvällen om jag skulle nappa på hans raggande och när jag verkligen säjer att jag inte vill bli besviken igen så bara sticker han.

Ja både tråkigt och konstigt, tycker jag :( Har kollat mina inställningar också och allt verkar ok.
Är din presentation bra då? Skriver du något som får folk att fatta intresse? Man har ju väldigt kort text att "sälja sig själv" på och lyckas man inte det så händer det lätt att man blir lite ointressant.

Personligen tycker jag att det inte finns värre än folk som inte skriver någonting som presentation så man BARA kan döma via utseende. :crazy:

Är din presentation bra då? Skriver du något som får folk att fatta intresse? Man har ju väldigt kort text att "sälja sig själv" på och lyckas man inte det så händer det lätt att man blir lite ointressant.

Personligen tycker jag att det inte finns värre än folk som inte skriver någonting som presentation så man BARA kan döma via utseende. :crazy:

Kanske det är presentationen det hänger på. Det är inte speciellt generös och välplanerad, om man säger så... Jag är ju egentligen inte alls redo för nåt nytt ännu så jag får väl regga mig på nytt och göra om, göra rätt sen då jag på riktigt är sugen på att ragga. Nu är jag bara sugen på att titta och småprata och då kanske Tinder är fel forum.

...men nog skulle det ju vara kul om någon tyckte jag var intressant...

Kanske det är presentationen det hänger på. Det är inte speciellt generös och välplanerad, om man säger så... Jag är ju egentligen inte alls redo för nåt nytt ännu så jag får väl regga mig på nytt och göra om, göra rätt sen då jag på riktigt är sugen på att ragga. Nu är jag bara sugen på att titta och småprata och då kanske Tinder är fel forum.

Jag vill också ha nån sida där man bara kan småprata lite. Kvällarna är lååååånga och ensamma och jag har inte många vänner kvar,men efter att det nyss skitit sig med love of my life så är jag absolu absolut INTE intresserad än något mer än att småtjattra... Vart vänder vi oss?

Jag vill också ha nån sida där man bara kan småprata lite. Kvällarna är lååååånga och ensamma och jag har inte många vänner kvar,men efter att det nyss skitit sig med love of my life så är jag absolu absolut INTE intresserad än något mer än att småtjattra... Vart vänder vi oss?

Ja vart vänder vi oss? :confused:

På Tinder liksom alla andra dejtingsidor är det utseendet som är viktigast. Fixa riktigt bra bilder på dig, med en riktig kamera och ingen halvtaskig mobilkamera. Sedan jag fixade bättre bilder får jag mycket bättre resultat på tinder. Tom tjejer som börjat skriva till mig!?
Se till att ha en bra profilbild på ditt ansikte och en helkroppsbild. Sen kan du ha nån bild när du utövar ett fritidsintresse. Tex rida? Det finns mycket hästtjejer har jag märkt!! :D
Sen hur selektiv är du ? Swipar du höger på 1/10 ? Då kan du nog inte räkna med så många matchningar.
Själv är jag ute efter att dejta på tinder. Så jag försöker kolla av ganska tidigt om hon också är det... Så jag är inte ute efter småprat :P

Det här är ju lockande att ha i sin presentation "nä tror inte det finns en enda vettig tjej härinne, ingen säger ju nånting..." :meh:

Jag är så nöjd för jag har fått lite förutfattade meningar och fördomar krossade och pratar med en otroligt intressant människa. Kärlek blir det nog inte men intressant är det :)

Det här är ju lockande att ha i sin presentation "nä tror inte det finns en enda vettig tjej härinne, ingen säger ju nånting..." :meh:

Ja det är förvånande att förhållandevis många faktiskt skriver så, då blir man ju verkligen inte sugen på att kontakta dem. Väldigt vanligt i sånadär "utrop" på chatsidorna också. Vad tycker de att man ska svara på det?

"-Men hej bittre sate dig vill jag gärna försöka omvända..." Eller? ;)

Nu fick jag ett "Hur kan du som är så vacker vara singel?"
:yuck:

För det första jag är inte vacker och för det andra så kanske jag har en jävlig personlighet.
:devil:

Jag har iaf fått svar från en som verkar väldigt vettig fast då bor han väldigt långt bort istället.
Jag hatar också dom..
Vad ska man svara?

"Antingen är problemet de jag träffar eller så ligger det hos mig...
Välj själv. "

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 761
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka