Ja. För egentligen så betyder den: "Vad är det för fel på dig?"
Exakt! Smickrande upplever jag iaf inte att det är
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. För egentligen så betyder den: "Vad är det för fel på dig?"
(och jag vet ju det och väntar )...
Jag tycker tinder är bra. Lätt att få kontakt med folk.
Har bara träffat bra personer därifrån, inte alla det klickade med men så är det ju med nätdejting. Det har varit blandad kompott, en del jättetrevliga dejter som inte blev något mer, en del som blev vänskap, nåt ons, samt förhållande.
Har kollat lite nu, men har av många hundra jag kollat på endast fått tre matcher (varav ingen är kvar), och inte en enda den senaste tiden. Konstigt...så ful är jag inte.
Men vad tråkigt!
Är din presentation bra då? Skriver du något som får folk att fatta intresse? Man har ju väldigt kort text att "sälja sig själv" på och lyckas man inte det så händer det lätt att man blir lite ointressant.Ja både tråkigt och konstigt, tycker jag Har kollat mina inställningar också och allt verkar ok.
Är din presentation bra då? Skriver du något som får folk att fatta intresse? Man har ju väldigt kort text att "sälja sig själv" på och lyckas man inte det så händer det lätt att man blir lite ointressant.
Personligen tycker jag att det inte finns värre än folk som inte skriver någonting som presentation så man BARA kan döma via utseende.
Tacka ja till vinet. Hälsa honom att han kan ställa det utanför din dörr.......Själv har jag precis blivit erbjuden vin och sex av random man på HP. Det rör på sig!
Kanske det är presentationen det hänger på. Det är inte speciellt generös och välplanerad, om man säger så... Jag är ju egentligen inte alls redo för nåt nytt ännu så jag får väl regga mig på nytt och göra om, göra rätt sen då jag på riktigt är sugen på att ragga. Nu är jag bara sugen på att titta och småprata och då kanske Tinder är fel forum.
...men nog skulle det ju vara kul om någon tyckte jag var intressant...
Jag vill också ha nån sida där man bara kan småprata lite. Kvällarna är lååååånga och ensamma och jag har inte många vänner kvar,men efter att det nyss skitit sig med love of my life så är jag absolu absolut INTE intresserad än något mer än att småtjattra... Vart vänder vi oss?
Ja just det! Vart vänder vi oss?Ja vart vänder vi oss?
Kanske det är presentationen det hänger på. Det är inte speciellt generös och välplanerad, om man säger så... Jag är ju egentligen inte alls redo för nåt nytt ännu så jag får väl regga mig på nytt och göra om, göra rätt sen då jag på riktigt är sugen på att ragga. Nu är jag bara sugen på att titta och småprata och då kanske Tinder är fel forum.
...men nog skulle det ju vara kul om någon tyckte jag var intressant...
Det här är ju lockande att ha i sin presentation "nä tror inte det finns en enda vettig tjej härinne, ingen säger ju nånting..."
Det här är starten på något fint.
Jag hatar också dom..Nu fick jag ett "Hur kan du som är så vacker vara singel?"
För det första jag är inte vacker och för det andra så kanske jag har en jävlig personlighet.
Jag har iaf fått svar från en som verkar väldigt vettig fast då bor han väldigt långt bort istället.