Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck. Jag tycker att snubben kunde få tummen ur och föreslå att ses. Jag har inga problem med att göra det, men jag tycker att det är hans tur att initiera det. Jag tycker det är såååå tråkigt att bara småtjöta utan action.. :meh:

Enligt min erfarenhet (från en hög manliga singelkollegor) äter de utemat varje dag. Trots det är de rätt snygga hela bunten.

Fast den lilla 21-åringen lagar minsann mat hela tiden... Honom borde det gå att haffa på en Ica. Nån som vill ha en toyboy? :D

Jag var på dejt igår, fast det känns som att vi kanske börjar komma förbi dejtingstadiet, så kanske mer att vi träffades :) Det var mysigt och trevligt, men kändes på nåt sätt lite avslaget...iofs var båda väldigt trötta vilket troligen bidrog. Hoppas jag i alla fall :nailbiting: tidigare gånger har det liksom känts väldigt energiladdat, nu kändes det mer som...vardag...eller nåt...

Här går det framåt i rasande fart. Eller inte. Lite lagom soft sådär. I helgen ska han få den stora äran att få träffa min hund. Det känns stort. Hans vuxna barn vill träffa mig och det känns lite för snabbt men jag är typ tredje partnern i den här mannens liv så det är väl stort för dem också känns det som.

I övrigt har jag insett att han är en sån som vill bestämma om och att man är ihop till skillnad från mig som halkade runt det där snacket och larvade mig och sa att han får välja mellan att vara marsvin eller kk. Eller att det var såklart bara kroppen jag vill ha eftersom jag redan har så fin bostad. Det gick tills han fräste i och sa att det är inte rooooligt. Sen sa han att han ser mig som sin fästmö. Det tror jag aldrig jag varit till någon förr så det känns okej.

I övrigt så ska vi på samma resa med samma plan på sportlovet. Vi bokade månader inte vi visste att den andra fanns. Han åker med sin bror och jag med Silverkedjan. Jag har bestämt att vi ska inte ses där för vi ska pria vårt sällskap som vi planerat detta med. Han tyckte det var larvigt först och sa att det ena utesluter inte det andra men hans bror håller med mig vilket jag är tacksam för eftersom jag VERKLIGEN vill ha Silvers sällskap på resan och hemma kan vi ses hur mycket vi vill eftersom vi bara har jobbet som förpliktelse eftersom våra barn är stora.

Men han är en väldigt bra person. Så himla glad och lättsam och mån om andra. Ordning och reda vilket är det jag behöver känner jag för att må bra.

Det där var i stort sett min plan, tills jag insåg något knepigt. Varje gång jag ser en snygg man på min lokala Ica och precis hinner tänka "Men sedär..." så dyker en kvinna upp bakom pastahyllan och går fram och lägger ner något i deras gemensamma korg (på vad jag tolkar som icke-kompisaktigt delande av korg). Jag blev så fascinerad av det här att jag verkligen har spanat på det länge nu, och det är ett mysterium. Snygga singelkillar tycks aldrig handla mat! Vad lever de på?!
Tror många äter ute på jobbet och äter bara något lättare hemma. Dvs blir bara någon mindre handling. Dock handling men inte så ofta eller mkt.

Okej. Ja det verkar stämma med lite googling. Jag får prata med honom i helgen. Hoppas att han bara missuppfattat ordet eller skojar. Han verkar inte possessiv för det hade jag märkt och reagerat på. Tvärtom verkar han uppskatta alla mina projekt vänner intressen och så. Men det här låter verkligen inte bra.

Okej. Ja det verkar stämma med lite googling. Jag får prata med honom i helgen. Hoppas att han bara missuppfattat ordet eller skojar. Han verkar inte possessiv för det hade jag märkt och reagerat på. Tvärtom verkar han uppskatta alla mina projekt vänner intressen och så. Men det här låter verkligen inte bra.
Fast han kanske tolkar ordet annorlunda?

Ja jag hoppas det för är det något som verkligen skrämmer mig är det män som vill rusa på och sätta etiketter på mig och relationen och så vidare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka