Suck. Jag tycker att snubben kunde få tummen ur och föreslå att ses. Jag har inga problem med att göra det, men jag tycker att det är hans tur att initiera det. Jag tycker det är såååå tråkigt att bara småtjöta utan action..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då borde de inte förbli snygga särskilt länge, i alla fall. Det kanske kan trösta någon.Onlinepizza?
Suck. Jag tycker att snubben kunde få tummen ur och föreslå att ses. Jag har inga problem med att göra det, men jag tycker att det är hans tur att initiera det. Jag tycker det är såååå tråkigt att bara småtjöta utan action..
Smart!Skitföretag! Eller så får jag kanske söka jobb som pizzabud. Om inte Muhammed kan komma till berget...och sådär.
Tror många äter ute på jobbet och äter bara något lättare hemma. Dvs blir bara någon mindre handling. Dock handling men inte så ofta eller mkt.Det där var i stort sett min plan, tills jag insåg något knepigt. Varje gång jag ser en snygg man på min lokala Ica och precis hinner tänka "Men sedär..." så dyker en kvinna upp bakom pastahyllan och går fram och lägger ner något i deras gemensamma korg (på vad jag tolkar som icke-kompisaktigt delande av korg). Jag blev så fascinerad av det här att jag verkligen har spanat på det länge nu, och det är ett mysterium. Snygga singelkillar tycks aldrig handla mat! Vad lever de på?!
Fästmö? Då är man väl förlovad?Sen sa han att han ser mig som sin fästmö. Det tror jag aldrig jag varit till någon förr så det känns okej.
Fästmö? Då är man väl förlovad?
Förlovad och ska gifta sig..Men hjälp! Vad säger du? Får kolla upp detta!!
Fast han kanske tolkar ordet annorlunda?Okej. Ja det verkar stämma med lite googling. Jag får prata med honom i helgen. Hoppas att han bara missuppfattat ordet eller skojar. Han verkar inte possessiv för det hade jag märkt och reagerat på. Tvärtom verkar han uppskatta alla mina projekt vänner intressen och så. Men det här låter verkligen inte bra.
Många förlovar sig utan att ha bröllop och äktenskap som mål.
Använder man inte "fästmö" lite skämtsamt ibland?