Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo det är nog skoj från honom. Retur på att jag kallat honom marsvin kanske. Ordet är så töntigt så det kändes kul och jag sa bara att det blir bra. Jag ska fråga om vi förlovat oss och han bara glömde att säga det.

Det är säkert roligt och viktigt för många att diskutera vad man är men jag gillar det inte alls. Jag har tex inte gjort det med någon kompis utan man bara är och det ger sig tycker jag vad man är till varandra. Oavsett om det är bekanta eller riktigt nära vänner man är.

Och eftersom jag och J håller kontakten flera gånger om dagen, har sex och sover ihop ett par nätter i veckan och jag har både syrum och garderob och sängbord där så känns det så otroligt märkligt att ha en diskussion om vad man ÄR till och för varandra. För mig är det så uppenbart på något vis. Men det känns som om jag vill göra det nu för även om jag ÄR seriös i detta vill jag varken förlova mig eller gifta mig. Vill han det får jag väl ta hem symaskinerna igen helt enkelt.

Va på en 3e "dejt" hos lastbilschauffören igår..
Han är jättesöt ... Men... (varför detta jävla MEN efter 3 dejten ? )
aja vi har inte sagt nåt om vad vi gör ... Vi träffas och det är helt ok. Snackar en massa skit... Och som sagt snacket måste ju funka ...

Har ev vunnit budgivningen och kommer då flytta i vår ... Då är det bra med lastbilschaufför :p
Min 18åring jag vill ha har inte hört av sej alls :(

Jag ska träffa R igen på måndag troligen. Har är bortrest både nu i veckan och i helgen. Jag som hade tänkt att han skulle vara hemma i helgen! :p

Va på en 3e "dejt" hos lastbilschauffören igår..
Han är jättesöt ... Men... (varför detta jävla MEN efter 3 dejten ? )
aja vi har inte sagt nåt om vad vi gör ... Vi träffas och det är helt ok. Snackar en massa skit... Och som sagt snacket måste ju funka ...

Har ev vunnit budgivningen och kommer då flytta i vår ... Då är det bra med lastbilschaufför :p
Min 18åring jag vill ha har inte hört av sej alls :(
Jobbigt med det där "men..."

Hear hear! Ja tack! :D
Jag är så less på hela den här nätdejtingsvängen och bor i urskogen så att träffa någon på ICA låter som en smidig deal. :p

Jag bor också i en liten håla... Har barn och hus,så jag sitter liksom lite fast här, vilket försvårar det hela en del. Men hey, finns han inte på Ica kanske jag ska uppgradera och gå till Hemköp. :p Nu är jag oftast ute i stallkläder, och då känns det bättre att gå in på lilla Ica än på hemköp som dom flesta här i byn handlar på.:up:

Hur gjorde du? :D

Satt i köket med skorna på, när han svängde in på gården ropade jag på Ruben, M kommer! Ruben älskar ju honom och kutade till dörren, jag öppnade och vi skuttade ner för trappan. Som väntat sprang Ruben fram till grannen som satte sig på huk och klappade honom. Jag bad ju såklart om ursäkt och sen var samtalet igång. Han var så trevlig, glad och öppen. Vilken kille ❤️
Mina white trash grannar klev ut och rökte så då blev jag lite för blyg för att fråga om fika. Men nu känner jag mig betydligt mer bekväm med att gå dit och låna något.

Yes, jag lurade Ruben, men vad gör man när den surgubben avskyr 99% av alla han träffar

Satt i köket med skorna på, när han svängde in på gården ropade jag på Ruben, M kommer! Ruben älskar ju honom och kutade till dörren, jag öppnade och vi skuttade ner för trappan. Som väntat sprang Ruben fram till grannen som satte sig på huk och klappade honom. Jag bad ju såklart om ursäkt och sen var samtalet igång. Han var så trevlig, glad och öppen. Vilken kille ❤️
Mina white trash grannar klev ut och rökte så då blev jag lite för blyg för att fråga om fika. Men nu känner jag mig betydligt mer bekväm med att gå dit och låna något.

Yes, jag lurade Ruben, men vad gör man när den surgubben avskyr 99% av alla han träffar
Härligt!

Har du släppt han i skogen eller finns han kvar?

Tyckte Ruben att han var okej, då, eller blev han besviken när det var en annan gubbe?

Men :up: för planen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka