Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahopp... svåra dilemman här. Hembjuden ikväll och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta bussen i 40 minuter eller bilen i 20 minuter.... Dels väger jag in väglaget (halka igen) och sen vet jag inte hur flexibel jag känner att jag behöver vara. Tar jag bilen kan jag ju åka när som utan att passa tider, dock inte om det blir något glas vin eller så. Men bussarna går ändå ofta, så...

Suck. Hjärnan överarbetar ju för ingenting :banghead:

Jahopp... svåra dilemman här. Hembjuden ikväll och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta bussen i 40 minuter eller bilen i 20 minuter.... Dels väger jag in väglaget (halka igen) och sen vet jag inte hur flexibel jag känner att jag behöver vara. Tar jag bilen kan jag ju åka när som utan att passa tider, dock inte om det blir något glas vin eller så. Men bussarna går ändå ofta, så...

Ta bussen!

Buss.

Jag röstar också för bussen, om de går relativt ofta. :up:

@Red_Chili
Jag vet vad han heter, jag vet allt om honom :angel:
Men enligt fejan har han i gen relation alls. Under den tiden jag bott här har han aldrig haft besök vad jag märkt.
Han verkar inte vara typen som går ut mycket alls. Sist det snöade var han inne fredag till måndag, om han inte firade sig ut genom ett rep på baksidan vill säga :p
Nu är han dock iväg :cautious:

@mandalaki Det är jag inte så bekymrad över, vi har inte samma tider öht och stöter ju aldrig på varandra. Det blir ju lite annorlunda eftersom vi har varsin trappa på varsin sida av huset.

Jo M är gullig på många sätt, isen finns det vissa egenskaper dom inte charmar mig så mycket. Vägra säga något annat än negerboll tex :banghead:

Yep, jag kallar ett par av mina grannar wt efter hur de bemöter mig och vad de säger om mig. De kan gott ha det faktiskt.
Köpte tulpaner till en annan granne idag så jag är snäll mot de som är snälla mot mig.

Sablarns otur att det har varit så kallt i veckan att min bil gett upp och jag inte kan ta mig ner till pojkvännen imorgon.. Alltså det känns som att jag snart måste göra slut över telefon...

@Bison Är det inte dumt att krångla till det med just grannen om risken är så stor att du tröttnar direkt? Ni kommer ju att stöta ihop hela tiden. Lite som att ha ett oönskat dumpat ex på jobbet.

Dessutom gillade jag M :(

Äsch, det där tycker jag inte är nån fara :) jag hade en granne (han bodde en våning upp) som kk ett tag. Sen slutade vi och fortsatte ändå småprata och så! Blir väl värre kanske om den ena blir jättekär...

Hahaha, va!? Jag tror inte riktigt jag är något bra val som raggningstipsare! :rofl:
Jag vet inte riktigt om jag har något expertområde, men jag vet med säkerhet att det inte är det i alla fall. :D

Kommer du ihåg om jag gav dig några kloka råd? :cool:
Jag vet inte om du hann svara :D Jag vet inte riktigt varför jag drömmer som jag gör, men jag skyller allt på buke ;)

Tror jag just blev dissad av grannen.
Jag gick ner för min trappa, han gick upp för sin. Jagas hej och log, han blängde på mig och muttrade något.
Ouch!
Jag som är lite uppklädd, fin i håret och allmänt snygg sådär eftersom jag ska träffa en kompis, blöhö :(

Han kanske läser dejtingtråd på bukefalos när han är hemma! ;)

Vad roligt det hade varit :D

Lite ironiskt fick jag gå dit, jag hade ingen korkskruv och ingen annan är hemma. Han var väldigt uppklädd och skulle få besök snart, garanterar hans tjej.
Min jag fick iaf korkskruven, ska lämna tillbaka den i morgon.
Nu sitter jag i köket och väntar på hans besök som det psycho jag är, väntar även på min kompis.

Tror jag just blev dissad av grannen.
Jag gick ner för min trappa, han gick upp för sin. Jagas hej och log, han blängde på mig och muttrade något.
Ouch!
Jag som är lite uppklädd, fin i håret och allmänt snygg sådär eftersom jag ska träffa en kompis, blöhö :(
Blängde och muttrade? Vad stört :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka