Bara för att en "bara vill ha något att göra" så kan sikta högt
Jag känner direkt om det är en tönt som jag (redan) snart tröttnar på. Dom lägger jag ingen energi på
Vad är "sikta högt" i sammanhanget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att en "bara vill ha något att göra" så kan sikta högt
Jag känner direkt om det är en tönt som jag (redan) snart tröttnar på. Dom lägger jag ingen energi på
Vad är en tönt?Bara för att en "bara vill ha något att göra" så kan sikta högt
Ja, det är ju både oförskämt och pinsamt när folk använder det ordet. Du kan ju dock vara dömande även om du inte säger sånt, finns ju mer än ett nedsättande ord man kan använda liksom.Jag har inte dömt ut någon människa som white trash tex....
Ta bussen!Jahopp... svåra dilemman här. Hembjuden ikväll och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta bussen i 40 minuter eller bilen i 20 minuter.... Dels väger jag in väglaget (halka igen) och sen vet jag inte hur flexibel jag känner att jag behöver vara. Tar jag bilen kan jag ju åka när som utan att passa tider, dock inte om det blir något glas vin eller så. Men bussarna går ändå ofta, så...
Suck. Hjärnan överarbetar ju för ingenting![]()
Jahopp... svåra dilemman här. Hembjuden ikväll och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta bussen i 40 minuter eller bilen i 20 minuter.... Dels väger jag in väglaget (halka igen) och sen vet jag inte hur flexibel jag känner att jag behöver vara. Tar jag bilen kan jag ju åka när som utan att passa tider, dock inte om det blir något glas vin eller så. Men bussarna går ändå ofta, så...
Jag röstar också för bussen, om de går relativt ofta.Jahopp... svåra dilemman här. Hembjuden ikväll och jag kan inte bestämma mig för om jag ska ta bussen i 40 minuter eller bilen i 20 minuter.... Dels väger jag in väglaget (halka igen) och sen vet jag inte hur flexibel jag känner att jag behöver vara. Tar jag bilen kan jag ju åka när som utan att passa tider, dock inte om det blir något glas vin eller så. Men bussarna går ändå ofta, så...
@Bison Är det inte dumt att krångla till det med just grannen om risken är så stor att du tröttnar direkt? Ni kommer ju att stöta ihop hela tiden. Lite som att ha ett oönskat dumpat ex på jobbet.
Dessutom gillade jag M![]()
Vägra säga något annat än negerboll tex![]()
Jag vet inte om du hann svaraHahaha, va!? Jag tror inte riktigt jag är något bra val som raggningstipsare!
Jag vet inte riktigt om jag har något expertområde, men jag vet med säkerhet att det inte är det i alla fall.
Kommer du ihåg om jag gav dig några kloka råd?![]()
Jo M är gullig på många sätt, isen finns det vissa egenskaper dom inte charmar mig så mycket. Vägra säga något annat än negerboll tex![]()
Hade gått fetbort om det hade varit min dejt.![]()
Tror jag just blev dissad av grannen.
Jag gick ner för min trappa, han gick upp för sin. Jagas hej och log, han blängde på mig och muttrade något.
Ouch!
Jag som är lite uppklädd, fin i håret och allmänt snygg sådär eftersom jag ska träffa en kompis, blöhö![]()
Han kanske läser dejtingtråd på bukefalos när han är hemma!![]()
Blängde och muttrade? Vad störtTror jag just blev dissad av grannen.
Jag gick ner för min trappa, han gick upp för sin. Jagas hej och log, han blängde på mig och muttrade något.
Ouch!
Jag som är lite uppklädd, fin i håret och allmänt snygg sådär eftersom jag ska träffa en kompis, blöhö![]()