Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Satt i köket med skorna på, när han svängde in på gården ropade jag på Ruben, M kommer! Ruben älskar ju honom och kutade till dörren, jag öppnade och vi skuttade ner för trappan. Som väntat sprang Ruben fram till grannen som satte sig på huk och klappade honom. Jag bad ju såklart om ursäkt och sen var samtalet igång. Han var så trevlig, glad och öppen. Vilken kille ❤️
Mina white trash grannar klev ut och rökte så då blev jag lite för blyg för att fråga om fika. Men nu känner jag mig betydligt mer bekväm med att gå dit och låna något.

Yes, jag lurade Ruben, men vad gör man när den surgubben avskyr 99% av alla han träffar
Hahaha, hundar är bra ibland! Kul att han var trevlig :D

På tal om det där med snygga singlars icke-existens i mataffärer... Jag såg en snygg man i mataffär idag som inte(!) gick runt tillsammans med någon trolig partner, han var faktiskt helt ensam. Så de finns tydligen. Eller så hade han en flickvän som låg hemma och var för förkyld för att kunna handla med honom (känns troligt :D ). Nämen. Hade jag själv inte känt mig som världens mest oattraktiva rishög idag så kanske det hade gått att få kontakt på något vis..

Jag vet inte om jag ska play it cool några dagar eller om jag bara ska knalla över och låna den där hammaren.
Hade jag vetat säkert att han är singel hade jag frågat om fika bara sådär. Men nu vill jag känna efter lite till.
Vilket krångel för en kille som inte alls är min typ och som jag säkert kommer tröttna på efter två veckor...

Jag vet inte om jag ska play it cool några dagar eller om jag bara ska knalla över och låna den där hammaren.
Hade jag vetat säkert att han är singel hade jag frågat om fika bara sådär. Men nu vill jag känna efter lite till.
Vilket krångel för en kille som inte alls är min typ och som jag säkert kommer tröttna på efter två veckor...
Varför stöter du på töntar som du tröttnar på efter två veckor?Sikta lite högre istället

Rubens hundvakt är en käck tant på 70 år, hon har bott här hela livet. Igår frågade hon lite om mitt hus och vilka som bor där nu. Huset är väldigt speciellt och har varit väldigt omtalat.
Berättade om folket och snygga grannen.
Hennes kommentar, snygg och bor själv säger du, då är han bög.
:D Jag älskar den tanten!

Sa det till min bästa kompis som är bög.
Äh, jag hade inte oroat mig alls. Möjligen om han kört en Prius men ingen bög med lite självaktning kör runt i en 14 år gammal Saab.
:D :D :D

Hahaha!
Du förstår, det handlar inte om dem utan om mig.
Jag vill som sagt inte ha någon partner, jag vill ha något att göra.
Sen är det ju faktiskt omöjligt att veta om jag kommer tröttna innan jag lärt känna personen.
Bara för att en "bara vill ha något att göra" så kan sikta högt
Jag känner direkt om det är en tönt som jag (redan) snart tröttnar på. Dom lägger jag ingen energi på

Bara för att en "bara vill ha något att göra" så kan sikta högt
Jag känner direkt om det är en tönt som jag (redan) snart tröttnar på. Dom lägger jag ingen energi på

Fast jag tycker inte att han är någon tönt.
Han är sjukt snygg och väldigt trevlig.
Sen är jag en rastlös och uttråkad person så det finns inga garantier.
Jag kanske vill tröttna, sug på den du :D

@Bison Är det inte dumt att krångla till det med just grannen om risken är så stor att du tröttnar direkt? Ni kommer ju att stöta ihop hela tiden. Lite som att ha ett oönskat dumpat ex på jobbet.

Dessutom gillade jag M :(

Du borde väl veta eller kunna ta reda på vad han heter? Kolla på Facebook om du hittar honom, om det står något där om någon partner eller så :p

Förövrigt har du förstört mig med dina skriverier om den där grannen! Drömde inatt att jag gick hem till en man som jag träffar ibland genom jobbet och väl där så tokraggade jag på honom, trots att jag vet att han har sambo :rofl: efter det åkte jag hem och gick in på buke för att kunna skriva till @Monstermom och fråga hur jag skulle göra nästa gång jag träffade honom.
I drömmen kändes allt så verkligt att jag trodde att det hänt på riktigt när jag vaknade. Skrattade gott när jag insåg att det bara var en dröm :D (och kände mig väldigt lättad)

Du borde väl veta eller kunna ta reda på vad han heter? Kolla på Facebook om du hittar honom, om det står något där om någon partner eller så :p

Förövrigt har du förstört mig med dina skriverier om den där grannen! Drömde inatt att jag gick hem till en man som jag träffar ibland genom jobbet och väl där så tokraggade jag på honom, trots att jag vet att han har sambo :rofl: efter det åkte jag hem och gick in på buke för att kunna skriva till @Monstermom och fråga hur jag skulle göra nästa gång jag träffade honom.
I drömmen kändes allt så verkligt att jag trodde att det hänt på riktigt när jag vaknade. Skrattade gott när jag insåg att det bara var en dröm :D (och kände mig väldigt lättad)

Hahaha, va!? Jag tror inte riktigt jag är något bra val som raggningstipsare! :rofl:
Jag vet inte riktigt om jag har något expertområde, men jag vet med säkerhet att det inte är det i alla fall. :D

Kommer du ihåg om jag gav dig några kloka råd? :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka