Han blev så himla sur, smet in under trappan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han blev så himla sur, smet in under trappan![]()
Hahaha, hundar är bra ibland! Kul att han var trevligSatt i köket med skorna på, när han svängde in på gården ropade jag på Ruben, M kommer! Ruben älskar ju honom och kutade till dörren, jag öppnade och vi skuttade ner för trappan. Som väntat sprang Ruben fram till grannen som satte sig på huk och klappade honom. Jag bad ju såklart om ursäkt och sen var samtalet igång. Han var så trevlig, glad och öppen. Vilken kille
Mina white trash grannar klev ut och rökte så då blev jag lite för blyg för att fråga om fika. Men nu känner jag mig betydligt mer bekväm med att gå dit och låna något.
Yes, jag lurade Ruben, men vad gör man när den surgubben avskyr 99% av alla han träffar
Jag hade aldrig pallat hålla på sådär.Vilket krångel för en kille som inte alls är min typ och som jag säkert kommer tröttna på efter två veckor...
Mina white trash grannar klev ut och rökte så då blev jag lite för blyg för att fråga om fika. Men nu känner jag mig betydligt mer bekväm med att gå dit och låna något.
White trash grannar? Charmigt uttryckt![]()
Jag hade aldrig pallat hålla på sådär.
Varför stöter du på töntar som du tröttnar på efter två veckor?Sikta lite högre iställetJag vet inte om jag ska play it cool några dagar eller om jag bara ska knalla över och låna den där hammaren.
Hade jag vetat säkert att han är singel hade jag frågat om fika bara sådär. Men nu vill jag känna efter lite till.
Vilket krångel för en kille som inte alls är min typ och som jag säkert kommer tröttna på efter två veckor...
Varför stöter du på töntar som du tröttnar på efter två veckor?Sikta lite högre istället
Bara för att en "bara vill ha något att göra" så kan sikta högtHahaha!
Du förstår, det handlar inte om dem utan om mig.
Jag vill som sagt inte ha någon partner, jag vill ha något att göra.
Sen är det ju faktiskt omöjligt att veta om jag kommer tröttna innan jag lärt känna personen.
Bara för att en "bara vill ha något att göra" så kan sikta högt
Jag känner direkt om det är en tönt som jag (redan) snart tröttnar på. Dom lägger jag ingen energi på
Bara för att en "bara vill ha något att göra" så kan sikta högt
Jag känner direkt om det är en tönt som jag (redan) snart tröttnar på. Dom lägger jag ingen energi på
Jag vet inte om jag ska play it cool några dagar eller om jag bara ska knalla över och låna den där hammaren.
Hade jag vetat säkert att han är singel hade jag frågat om fika bara sådär. Men nu vill jag känna efter lite till.
Vilket krångel för en kille som inte alls är min typ och som jag säkert kommer tröttna på efter två veckor...
Dömande?Du är ju så dömande hela tiden.![]()
Du borde väl veta eller kunna ta reda på vad han heter? Kolla på Facebook om du hittar honom, om det står något där om någon partner eller så
Förövrigt har du förstört mig med dina skriverier om den där grannen! Drömde inatt att jag gick hem till en man som jag träffar ibland genom jobbet och väl där så tokraggade jag på honom, trots att jag vet att han har samboefter det åkte jag hem och gick in på buke för att kunna skriva till @Monstermom och fråga hur jag skulle göra nästa gång jag träffade honom.
I drömmen kändes allt så verkligt att jag trodde att det hänt på riktigt när jag vaknade. Skrattade gott när jag insåg att det bara var en dröm(och kände mig väldigt lättad)