Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
NU fick jag ytterligare bekräftat att jag tänker rätt i att göra slut med killen. Vi pratade i telefon ikväll och så säger han "Jag tänkte att jag kommer upp i helgen och så kan vi åka ner på söndag sen..."

Hej grabben, vad hände med att fråga om jag har planerat nåt särskilt?

NU fick jag ytterligare bekräftat att jag tänker rätt i att göra slut med killen. Vi pratade i telefon ikväll och så säger han "Jag tänkte att jag kommer upp i helgen och så kan vi åka ner på söndag sen..."

Hej grabben, vad hände med att fråga om jag har planerat nåt särskilt?

Åh... :banghead: Som jag känner igen det där... Här var det även "ÅH, nu blev det inte som planerat, stackars mig, allt gick åt helvete! Hela min dag är förstörd!" om han missade en buss när han skulle hit för att hälsa på eller så. Inte gick det att bara ta nästa buss, utan då gick han hem och la sig i sängen istället (då snackar vi om en person som bor i en förort till Sthlm där bussarna går flera gånger i timmen). När jag blev grinig för att han inte kom hit, då var jag dum och orättvis och elak. Att jag hade ändrat mina planer för att vi skulle ses och därför blev bitter när han plötsligt inte dök upp fanns det absolut noll förståelse för. Ehm... Sorry för att jag skriver tokmycket om något som inte är dejting i dejtingtråden, men jag blev påmind nu om hur extremt skönt det är att ha brutit kontakten med den där jäkla mannen :angel:

Man kan ju bli galen för mindre @Red_Chili

Nåja, jag sa att jag hade tänkt försöka vara ute med hunden i helgen eftersom det blir så mycket mildare och så kommer en kompis hem som varit bortrest ett tag som jag gärna umgåtts med. Så han får leva med att jag kommer ner på söndag.. och gör slut :p
Toppen! Lova att uppdatera med hur det gick sedan.

Hear hear! Ja tack! :D
Jag är så less på hela den här nätdejtingsvängen och bor i urskogen så att träffa någon på ICA låter som en smidig deal. :p
Det är det inte. Eller ok. Jag träffade en man på Coop. Kanske ska satsa på att hitta någon på Ica nästa gång :p (mannen jag krockade med på Coop lyckades hitta mig på nätet sedan och tog kontakt där. Flera år sedan nu, men nu bor han granne med min mor så vi möts ibland och småpratar lite :D )

Kära Buke!
Kom igen nu allihopa, nu är det lite kris tror jag :angel:
Blir fruktansvärt nervös och behöver alla råd, tips och tankar som kan komma.
Imorgon är nämligen planen att smita in på Coop, törs jag det? vilken avdelning bör jag undvika och ska jag ta självscanning eller bemannad kassa?
Hjäääääääääälp :o:p

Det tycker jag absolut inte. Jag är nog lite för ärlig ibland....

Jag har ju alltid haft så mycket att göra och senaste halvåret har det varit fullt upp med att sälja hus och flytta.
Nu har jag ju verkligen landat, allt är klart och jag har dessutom bara en häst.
Så jag är helt klart uttråkad
Ok, jag erkänner att jag smygläser i den här tråden och skrattar åt (och med er), ni är galna. På ett bra sätt.
Men helt OT, vad har hänt med din andra söta häst? Ni passade ju superbra ihop. (Ja, jag tjuvläser andra trådar också :p)

Ok, jag erkänner att jag smygläser i den här tråden och skrattar åt (och med er), ni är galna. På ett bra sätt.
Men helt OT, vad har hänt med din andra söta häst? Ni passade ju superbra ihop. (Ja, jag tjuvläser andra trådar också :p)

Ja det gjorde vi verkligen :(
Sålde henne i samband med skilsmässan. Blir för dyrt att ensam ha två hästar i träning och tävling. Jag är kontrollfreak och behöver ha rätt stora marginaler för att det ska kännas bra.

Det känns som det bästa alternativet bara vore att träffa nån grabb på typ ICA där allt bara klaffar, han följer med mig hem och sen lever vi lyckliga i alla dagar. :up:

Det där var i stort sett min plan, tills jag insåg något knepigt. Varje gång jag ser en snygg man på min lokala Ica och precis hinner tänka "Men sedär..." så dyker en kvinna upp bakom pastahyllan och går fram och lägger ner något i deras gemensamma korg (på vad jag tolkar som icke-kompisaktigt delande av korg). Jag blev så fascinerad av det här att jag verkligen har spanat på det länge nu, och det är ett mysterium. Snygga singelkillar tycks aldrig handla mat! Vad lever de på?!

Det där var i stort sett min plan, tills jag insåg något knepigt. Varje gång jag ser en snygg man på min lokala Ica och precis hinner tänka "Men sedär..." så dyker en kvinna upp bakom pastahyllan och går fram och lägger ner något i deras gemensamma korg (på vad jag tolkar som icke-kompisaktigt delande av korg). Jag blev så fascinerad av det här att jag verkligen har spanat på det länge nu, och det är ett mysterium. Snygga singelkillar tycks aldrig handla mat! Vad lever de på?!
Onlinepizza?

Det där har jag också tänkt på!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka