Men vilket jäkla sätt av honomWtf! Han var bara inne och bytte från sin snygga uniform och sen drog han igen!
Men jag då
Ska säkert hälsa på fru och barn![]()
På'n nästa gång ba!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vilket jäkla sätt av honomWtf! Han var bara inne och bytte från sin snygga uniform och sen drog han igen!
Men jag då
Ska säkert hälsa på fru och barn![]()
Jag vill ju umgås med honom och det är ju egentligen det viktigaste!Jag undrar lite samma sak hur man ska hinna.
Men - det är väldigt mkt lättare tycker jag när man redan är ett par som bor ihop. Då är det lättare.
Dels för att man inte som mig behover åka en timme för att ses.
Samt att i ett par så kan man ses en stund när man kommer hem efter stallet.
Nu vid dejtande tycker jag att vi ses mer intensivt. Vi ska ses ikväll och då ses vi inte bara en halvtimme efter stallet utan några timmar och gör något ihop.
Jag tycker det är två olika saker.
Vi ska ses ikväll och så sover jag över där och åker direkt till jobbet.
Sen tänkte vi ses fredag kväll till lördag kväll. Och det gör att jag har prioriterat bort annat . För att jag vill det, men visst lägger jag tid på det.
Du sa ja, va?!?Ikväll sa blyga killen att han vill att jag ska vara hans flickvän
Och jag blev glad
Det låter lite tonårsaktigt men jag vet inte hur man brukar bestämma sånt![]()
Du sa ja, va?!?![]()
Man brukar fråga Buke! Det skulle du ha svaratIkväll sa blyga killen att han vill att jag ska vara hans flickvän
Och jag blev glad
Det låter lite tonårsaktigt men jag vet inte hur man brukar bestämma sånt![]()
Aha.. jag tror att jag och Buke har en destruktiv relationMan brukar fråga Buke! Det skulle du ha svarat![]()
Exakt så!jag skulle startat en tråd.
Först skulle jag frågat innan om alla tror att han vill att jag ska vara hans flickvän,
Sen skulle jag frågat vad det betyder när han säger det
och sist vad jag ska svara..
jag missade att jag måste bli lite irriterad på några av svaren,Exakt så!![]()
Fan vilken bukekoll du harjag missade att jag måste bli lite irriterad på några av svaren,
Speciellt de som säger att jag ska fråga honom.
Och sen är det några som undrar om jag ens vill vara hans flickvän och varför man måste definiera relationen så..
Fast det är väl inte fel att starta något för att det är kul och spännande?Ibland undrar jag om jag verkligen är intresserad av grannen öht eller om jag bara är uttråkad.
Något förhållande är ju rätt tydligt att jag inte vill ha med någon.
Yes..Fan vilken bukekoll du har![]()
Fast det är väl inte fel att starta något för att det är kul och spännande?
Så länge du är ärlig med vad du vill ha..?
...och sättet ni gjorde det på! Det är ju så man höll på i lågstadietYes..
jag kommer nog förresten få några kommentarer också om huruvida det är min osäkerhet som gör att jag vill definiera relationen,.,.,?
Yes jag är på lågstadiet...och sättet ni gjorde det på! Det är ju så man höll på i lågstadietBarnsliga ni
![]()
Yes jag är på lågstadietmen jag är ärligt nyfiken på hur "vuxna" gör...
Eller vet man bara sånt utan att prata om det...?