Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
I fredags kände jag mig som världens mest misslyckade människa. Ful och tråkig... Ja, jag hade mens... ;)

Då blev jag faktiskt lite glad när kk'n, som bor på tok för långt bort, skickade meddelande på kik mitt i natten. Visserligen på fyllan, och han visste att jag inte kunde komma, men ändå... Att nån tänkte på mig mitt i natten gjorde mig faktiskt lite glad! Ibland behövs det inte så mycket! :up:

Jag undrar lite samma sak hur man ska hinna.
Men - det är väldigt mkt lättare tycker jag när man redan är ett par som bor ihop. Då är det lättare.
Dels för att man inte som mig behover åka en timme för att ses.
Samt att i ett par så kan man ses en stund när man kommer hem efter stallet.
Nu vid dejtande tycker jag att vi ses mer intensivt. Vi ska ses ikväll och då ses vi inte bara en halvtimme efter stallet utan några timmar och gör något ihop.
Jag tycker det är två olika saker.

Vi ska ses ikväll och så sover jag över där och åker direkt till jobbet.
Sen tänkte vi ses fredag kväll till lördag kväll. Och det gör att jag har prioriterat bort annat . För att jag vill det, men visst lägger jag tid på det.
Jag vill ju umgås med honom och det är ju egentligen det viktigaste!

Vårat "problem" är att han slutar jobba efter att jag har gått och lagt mig, så vi har bara helgerna att ses på. Då vill man ju umgås så mycket som möjligt, vilket gör att mycket annat blir bortprioriterat. Vilket inte känns helt bra.

Jag har gjort en plan, tänkte dra igång den i morgon.

Ibland undrar jag om jag verkligen är intresserad av grannen öht eller om jag bara är uttråkad.
Något förhållande är ju rätt tydligt att jag inte vill ha med någon.

Fast det är väl inte fel att starta något för att det är kul och spännande?
Så länge du är ärlig med vad du vill ha..?

Det tycker jag absolut inte. Jag är nog lite för ärlig ibland....

Jag har ju alltid haft så mycket att göra och senaste halvåret har det varit fullt upp med att sälja hus och flytta.
Nu har jag ju verkligen landat, allt är klart och jag har dessutom bara en häst.
Så jag är helt klart uttråkad

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka