Och silvertejp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och silvertejp!
Gör en del av sakerna tillsammans?Ni som har lite mer erfarenhet, hur hinner man med livet och ett förhållande? Jag känner att tiden inte räcker till vi jobbar bägge två måndag till fredag, men olika tider, vilket gör att vi inte kan ses på vardagarna. Utan det är helgerna som gäller. Men då ska man ju hinna träffa hästen, städa, träna, handla m.m. Hur hinner man allt?
Ni som har lite mer erfarenhet, hur hinner man med livet och ett förhållande? Jag känner att tiden inte räcker till vi jobbar bägge två måndag till fredag, men olika tider, vilket gör att vi inte kan ses på vardagarna. Utan det är helgerna som gäller. Men då ska man ju hinna träffa hästen, städa, träna, handla m.m. Hur hinner man allt?
Fanns det ingen toa på biografen?
Just det! Då tar man första bästa buske eller café eller mörka gränd, eller nåt. Hur länge tog det månne för snubben innan han var hemma och kunde pinka då?nöden har ju ingen lag
Efter jag har jobbat och fixat stallet en vardag har jag ca 2 timmar kvar innan jag ska sova, oftast behöver jag ha den tiden till att inte göra så mycket.Jobbar du dygnet runt på vardagarna?
Kan ju fråga om han har någon stor matta när jag ändå är där
Efter jag har jobbat och fixat stallet en vardag har jag ca 2 timmar kvar innan jag ska sova, oftast behöver jag ha den tiden till att inte göra så mycket.
Och silvertejp!
Just det! Då tar man första bästa buske eller café eller mörka gränd, eller nåt. Hur länge tog det månne för snubben innan han var hemma och kunde pinka då?
Nja, alltså.. "Ett ögonblick, jag ska bara gå och kissa borta i gränden". Hade inte varit någon turn-on för mig i alla fallJust det! Då tar man första bästa buske eller café eller mörka gränd, eller nåt. Hur länge tog det månne för snubben innan han var hemma och kunde pinka då?
Nja, alltså.. "Ett ögonblick, jag ska bara gå och kissa borta i gränden". Hade inte varit någon turn-on för mig i alla fall
Jo såklart, men jag hade föredragit någon annan förklaring ändå till att snubben hastigt behövde avvika. Vill helst inte ta del av toalettinformation redan på första dejten.Jag tycker det är naturligt att kissa om man är kissnödig
"Ursäkta men jag måste hem och runka"?Jo såklart, men jag hade föredragit någon annan förklaring ändå till att snubben hastigt behövde avvika. Vill helst inte ta del av toalettinformation redan på första dejten.
"Ursäkta men jag måste hem och runka"?
(Hoppas du läste förra dejtingtråden, annars framstår jag som en fullständig dåre ... )
Hoppsan ...Det finns andra som inte har läst den ... Men allvarligt så verkar det isf finnas värre dårar i omlopp. Ingen större överraskning....
Bara att börja skrivaVar så länge sen jag var på Buke. Men nu när jag loggade in igen hamnade jag direkt in i denna fantastiska tråd. Här finns ju hur mycket inspiration
som helst för nästa Buke-roman.... Mattor, silvertejp, brutal kissnödighet - tja det mesta som behövs.
Alltså... Du är ju lite galen. Är det fel då om du uppfattas som sådan? hade jag haft en granne som kommit förbi för att på något vis berätta att hen var intresserad av mig så skulle jag tagit det som en komplimang, oavsett hur knäppt det varNu ville jag ju inte framstå som en galning
Kompisen gav förslaget att köra på hans bil eller stjäla hans post.
Jag tror nog att jag väljer låna en hammare.