hehe...Man behöver inte veta sånt ju![]()
ja det är min osäkerhet kanske som har behov av att definiera...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hehe...Man behöver inte veta sånt ju![]()
Det måste väl vara bättre att prata om det än att bara anta?Yes jag är på lågstadietmen jag är ärligt nyfiken på hur "vuxna" gör...
Eller vet man bara sånt utan att prata om det...?
hehe...
ja det är min osäkerhet kanske som har behov av att definiera...![]()
Ja det tycker jag också...Det måste väl vara bättre att prata om det än att bara anta?
Jag och min partner pratade om det väldigt löst i typ omgångar. Först diskuterade vi skydd vid sex, sen var nån av oss nyfiken på om den andra dejtade nån mer, sen nån gång kom det fram när vi pratade att ingen av oss faktiskt ens låg med andra och sen nån gång så var vi bara ett par, utan att egentligen slå fast det liksom.Så jag började därför fundera på hur folk brukar göra?
Glöm inte att du måste starta flera buketrådar i ämnet.jag missade att jag måste bli lite irriterad på några av svaren,
Speciellt de som säger att jag ska fråga honom.
Och sen är det några som undrar om jag ens vill vara hans flickvän och varför man måste definiera relationen så..
Sen efter ett tag så frågade jag om vi skulle göra det Facebookofficiellt och då var typ klart.
För mig har det nog mer som ett pågående prat, så att säga. Inte ett så där tydligt Tillfälle.Ja det tycker jag också...
men vi skrattade åt att det nästan kändes som fråga-chans på lågstadiet.
Så jag började därför fundera på hur folk brukar göra?
Vi pratade inte ens om det, men å andra sidan flyttade han in hos mig redan efter första dejtenJa det tycker jag också...
Och det viktigaste statementet man har att man är ett par!Nutidens sätt att fråga chans på![]()
Hur länge har ni träffats nu när han "frågade chans"?Ja det tycker jag också...
Första gången vi sågs var runt 10 december tror jag. Vi har kanske setts 6 eller 7 gångerHur länge har ni träffats nu när han "frågade chans"?
"Fånigheten" är väl mest lite söt, och nu skrattade ni ju båda. Där finns väl inget problem. Och bjudit på det har du ju generöst nog redan gjort.Första gången vi sågs var runt 10 december tror jag. Vi har kanske setts 6 eller 7 gånger
Alltså vi har ju pratat innan dvs båda har berättat att de inte dejtar andra.
Sen var det han som igår sa något om att han ville vara med mig och vara tillsammans och vill du det?
Något sådant.
Men det gör inget om vi är lite fåniga.
Jag kan bjuda på det.
Det finns ett ännu modernare statement! Den här killen berättar i slutet av texten: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/norrbotten/efter-medieuppbadet-kom-karlekOch det viktigaste statementet man har att man är ett par!
Jag är lite av en fegis och har inte gjort slut än, men vi ses inte lika ofta (tog väl 10 dagar mellan träffarna nu senast). Jag vill inte göra nåt drastiskt, men efter att inte ha träffat honom på 10 dagar och inte saknat honom en minut så är det väl dags...Jag undrar lite hur det gick för @Kivina - med förhållandet och inte minst huvudvärken ()?
Då lär det väl inte komma som en bomb i alla fall om du gör slut sedan ...Jag är lite av en fegis och har inte gjort slut än, men vi ses inte lika ofta (tog väl 10 dagar mellan träffarna nu senast). Jag vill inte göra nåt drastiskt, men efter att inte ha träffat honom på 10 dagar och inte saknat honom en minut så är det väl dags...
Huvudvärken håller sig i schack. Jag har det lite tufft på jobbet, som ger lite mer huvudvärk men jag överlever nog
Tack för att du frågar![]()
Nej, det tror jag inte heller. Jag ska ta mig tid att åka och prata med honom i helgen...Då lär det väl inte komma som en bomb i alla fall om du gör slut sedan ...
Tack för uppdateringen! Och hoppas huvudvärken ger sig.
Det finns ett ännu modernare statement! Den här killen berättar i slutet av texten: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/norrbotten/efter-medieuppbadet-kom-karlek
Åh det missade jag! Nä, helst inte släkt va ..."– Jag skrev om vilken sorts kvinna jag söker, att hon ska bo någorlunda i närområdet, inte ha ratat mig, inte vara ett ex, vara hyfsat trevlig och helst inte släkt."
Jag är rätt så glad att jag inte bor där i alla fall!
![]()