Äh, drick lite vin så löser det sig![]()
Haha! Får väl föreslå det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, drick lite vin så löser det sig![]()
Det absolut vanligaste måste ju vara att både förhållanden och sexuella relationer (och man vet ju inte alltid vad som är vad i början) inleds med hjälp av alkohol.Haha! Får väl föreslå det![]()
Det absolut vanligaste måste ju vara att både förhållanden och sexuella relationer (och man vet ju inte alltid vad som är vad i början) inleds med hjälp av alkohol.
Men är det bra eller dåligt att du är "feg"?Med honom är jag feg.
Vi har väldigt trevligt tillsammans, pratar och skrattar men jag vågar verkligen inte göra något.
Han tror garanterat att han skrämde mig dör första gången så han kommer inte göra något.
Men vi får väl fortsätta hänga tills han faktiskt blir kär i någon annan.
Brukar man inte hälla nåt litet extra i kaffet?Ja, just nu går vi all in på kaffe (jag dricker inte ens kaffe normalt) så kanske dags att gå över på alkoholen.
Men är det bra eller dåligt att du är "feg"?
Är det för att du gillar honom så mycket?
Eller är det för att ni inte klickar riktigt egentligen?
****analysen fortsätter****
Brukar man inte hälla nåt litet extra i kaffet?![]()
Ähhh ja, jag tror att det är en klar vätska... man köper det på ett speciellt ställe... tror det heter Systembolaget...Något mer än 3/4 mjölk menar du![]()
För mig är det dåligt.
Jag gillar honom och tycker att vi klickar bra.
Jag kan liksom inte bara ta det där steget.
Han har ju som sagt gjort det en gång och det blev ju inte så bra![]()
Kan inte låta bli att tycka att det ändå är lite...gulligt (). För mitt intryck av dig (som ju kanske är helt fel och bara baserat på den här tråden) är att du absolut inte är feg och inte har svårt att ta initiativ annars. Jag skulle nog bara avvakta om jag var du, och se var det leder, till den där rätta stunden att ta det vidare kommer
![]()
Heeelllt otippat kom jag att tänka på den här tråden när jag läste denna: http://viralking.se/11-svenska-tjejer-som-totalt-utklassar-killarna-som-skickar-sex-sms-till-dem/
Gav mig faktiskt flera garv.
Jag stängde av den. Ville man mig någonting så fick man bemöda sig att skriva. Tyckte mest det kändes creepy med att allt från unga pojkar till gubbar satt och gillade mina bilder och skickade flirter.Ingen alls tycker jag egentligen. Inte heller gilla funktionen.
Nej, jag är inte känd för att vara den fega men det beror väl på att jag är så intresserad av honom att jag inte vill göra bort mig.
Om jag inte är helt ute och cyklar här så försökte han kyssa dig en gång och det gick inte så bra? Tycker du att han gjorde bort sig då?
Jag är inte själv speciellt modig men däremot är jag riktigt otålig, har liksom inte tålamodet att vänta dejt efter dejt![]()
Nä det tycker jag inte.
Måste samla lite mod här.
Men istället för att "hetsa upp" det ännu mer för dig skälv genom att samla mod och peppa, kan du inte bara vänta isf? Eller dricka vinTänker att om en börjar stålsätta sig för en situation som något Stort blir det ofta mer stressande och spänt än det behövt vara.
Fast jag tänkte mer dricka vin ihop. Det kan ju haverera lite om @Bison ska stärka sig i förväg och kommer astankad till en filmkväll där han är jätteglad för att han fattat att ha mjukiskläderna på sig istället för stärkt skjortaMen istället för att "hetsa upp" det ännu mer för dig skälv genom att samla mod och peppa, kan du inte bara vänta isf? Eller dricka vinTänker att om en börjar stålsätta sig för en situation som något Stort blir det ofta mer stressande och spänt än det behövt vara.
Fast jag tänkte mer dricka vin ihop. Det kan ju haverera lite om @Bison ska stärka sig i förväg och kommer astankad till en filmkväll där han är jätteglad för att han fattat att ha mjukiskläderna på sig istället för stärkt skjorta![]()