Ok då är det fel svärmorVisst gör det det. Hittills har det dock gått dåligt
En tatuerings-svärmor önskas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok då är det fel svärmorVisst gör det det. Hittills har det dock gått dåligt
Det är många svärmödrar som är "fel svärmor".Ok då är det fel svärmor
En tatuerings-svärmor önskas.
För mig är Svärmorsdröm ett skällsordHan tänker på mina tatueringar, min frispråkighet, att jag är antibarn och inte lagar mat. Ingen svärmorsdröm direkt.
Dom finns! Så det är inte omöjligtOch så finns det bra svärmödrar. Ber till högre makter att jag ska bli en sån.
Jag lutar nog åt att de bra svärmödrarna är de som gör så lite av "rollen" som möjligt. Detsamma gäller för en bra svärdotter, tror jag. (Själv är jag en rätt dålig svärdotter, jag irriterar mig på min svärmor och vill bara vara ifred när hon är i närheten.)Det är många svärmödrar som är "fel svärmor".
Det krävs inte tatueringar eller antibarn för att ogillas. Det räcker ibland med att gifta sig med deras sönder.
Och så finns det bra svärmödrar. Ber till högre makter att jag ska bli en sån.
Han tänker på mina tatueringar, min frispråkighet, att jag är antibarn och inte lagar mat. Ingen svärmorsdröm direkt.
Han tillade sen att han inte skulle bry sig eftersom han tycker om mig ändå
Jag hade lite glömt att jag pratat med både A och H om att ses i veckan, så när bägge hörde av sig om det idag kände jag bara lite "nej, jag har ingen lust". Som tur är har jag inte pratat nåt om nån särskild dag med nån av dem.
Andradejten med R imorgon ser jag dock fram emot, och känns allt bra efter imorgon är det möjligt att jag avbokar både A och H helt.
Sms:ar med R varje dag, och han känns nästa oroväckande bra.
Fast tro mig, vältränad lär ju vara betydligt bättre än tre äpplen hög och popsnöre, jag lovar han var typ hälften så stor som mig! Fast väldigt söt iofs...Nu har jag pratat typ 45 minuter i telefon med en trevlig kille från HP... Han är egentligen "för kort", men jag ger det nog en chans i alla fall! Han var himla lätt att prata med!
Jag är dock lite skeptisk till korta, vältränade killar... Jag är inte vältränad. Inte alls... Är rädd att känna mig som en jätte ihop med såna... Men, men... Det ger sig...
Hehe.. vad olika smak man har..Fast tro mig, vältränad lär ju vara betydligt bättre än tre äpplen hög och popsnöre, jag lovar han var typ hälften så stor som mig! Fast väldigt söt iofs...
Jag är också väldigt förtjust i popsnören, men de får gärna vara långa och tanigaHehe.. vad olika smak man har..
jag gillar små popsnören.
Fast nu verkar jag ju hittat min nörd...
Hehe..,även där är det olika..,Jag är också väldigt förtjust i popsnören, men de får gärna vara långa och taniga
Jösses. Nej, bra fråga - var finns en sådan person i verkligheten...? Mycket folk känner jag, även en och annan patologiskt hängiven djurrättsaktivist, men ingen som så påtagligt saknar social förmåga. Fascinerande.Men men, jag förlåter dig, tror inte du förlåter mig för min otrevliga kärlek dock.
Jag är en 170, så gärna längre än såHehe..,även där är det olika..,
Är de lite kortare blir min nacke gladare när de är i samma höjd