Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är många svärmödrar som är "fel svärmor".
Det krävs inte tatueringar eller antibarn för att ogillas. Det räcker ibland med att gifta sig med deras sönder.

Och så finns det bra svärmödrar. Ber till högre makter att jag ska bli en sån.
Jag lutar nog åt att de bra svärmödrarna är de som gör så lite av "rollen" som möjligt. Detsamma gäller för en bra svärdotter, tror jag. (Själv är jag en rätt dålig svärdotter, jag irriterar mig på min svärmor och vill bara vara ifred när hon är i närheten.)

Han tänker på mina tatueringar, min frispråkighet, att jag är antibarn och inte lagar mat. Ingen svärmorsdröm direkt.

Han tillade sen att han inte skulle bry sig eftersom han tycker om mig ändå :p

Förutom antibarn så låter det där som en beskrivning av min fd svärmor. Så ta mitt ex så löser sig den biten

Jag hade lite glömt att jag pratat med både A och H om att ses i veckan, så när bägge hörde av sig om det idag kände jag bara lite "nej, jag har ingen lust". Som tur är har jag inte pratat nåt om nån särskild dag med nån av dem.

Andradejten med R imorgon ser jag dock fram emot, och känns allt bra efter imorgon är det möjligt att jag avbokar både A och H helt.
Sms:ar med R varje dag, och han känns nästa oroväckande bra. :)

Min ex-svärmor är bara bäst! Jag blir fortfarande bjuden på middag då och då hos henne och hennes man. Dom ställer upp som barnvakt när dom kan, och jag blir bjuden på kalas. Ihop med sonen då... Även om exet är där. Funkar jättebra! :up: (Ja, det är ok för exet oxå. Annars hade det inte varit aktuellt.)

Jag hade lite glömt att jag pratat med både A och H om att ses i veckan, så när bägge hörde av sig om det idag kände jag bara lite "nej, jag har ingen lust". Som tur är har jag inte pratat nåt om nån särskild dag med nån av dem.

Andradejten med R imorgon ser jag dock fram emot, och känns allt bra efter imorgon är det möjligt att jag avbokar både A och H helt.
Sms:ar med R varje dag, och han känns nästa oroväckande bra. :)

Roligt att höra att det går bra med R :). Du måste uppdatera mig på telefon efter dejten ;)

Nu har jag pratat typ 45 minuter i telefon med en trevlig kille från HP... Han är egentligen "för kort", men jag ger det nog en chans i alla fall! Han var himla lätt att prata med!

Jag är dock lite skeptisk till korta, vältränade killar... Jag är inte vältränad. Inte alls... Är rädd att känna mig som en jätte ihop med såna... :crazy: Men, men... Det ger sig...

Nu har jag pratat typ 45 minuter i telefon med en trevlig kille från HP... Han är egentligen "för kort", men jag ger det nog en chans i alla fall! Han var himla lätt att prata med!

Jag är dock lite skeptisk till korta, vältränade killar... Jag är inte vältränad. Inte alls... Är rädd att känna mig som en jätte ihop med såna... :crazy: Men, men... Det ger sig...
Fast tro mig, vältränad lär ju vara betydligt bättre än tre äpplen hög och popsnöre, jag lovar han var typ hälften så stor som mig! Fast väldigt söt iofs...

Jag lade in min presentationstext här för några veckor sedan(inte romantisk, söker inte förhållande, absolut inte livslångt), och inatt fick jag ett mail från en kille som i sin presentation uttryckligen sökte raka motsatsen (dvs ordet "äkta kärlek" och "livslång" användes minst en gång i varje mening). Här kommer en mailväxling som tyvärr inte alls är fake, utan alldeles alldeles äkta.

XX: Vad kul det verkar. jag önskar vi var vänner så jag kunde komma förbi och hjälpa dig någon dag. Kram

Migo: Tycker vi ser ut att ha väldigt olika inställning...

XX: behandla andra som man vill bli behandlad av andra.. det är min inställning till alla människor. Inte många kan göra det dock. Varken mot djur eller människor.
Folk är delaktiga i djurplågeri och massmord dagligen genom att äta kött lixom, för deras lust att äta kött är viktigare än ett djurs liv och välmående.
Psykopater kan inte känna empati för varken djur eller människor så tyvär är dom flesta människor idag psykopater.
Kram

Migo: Har du läst min presentation? Jag jobbar inom köttdjursuppfödning, tror öht inte på konceptet "kärlek" och söker inte långt förhållande.

Att efter egna referensramar sätta diagnos på folk är väl knappast speciellt trevligt?

XX: Folk som äter djur blir återfödda som bodskapsdjur i bur som blir behandlade som du behandlar djur, och sen mördade på ett svenskt kärleksfullt sätt som andra länder inte förstår sig på.
Om du tror att du inte får sota för att du skapar efterfrågan på kött som gör att djur plågas och mördas av maskiner.. lixom vem tror du är dom skyldiga för det här massmordet på djur som hänt på Jorden för att människor hade lust att smaka lite blodig muskel?
Klart att alla som äter kött fortfarande är skyldiga för massmordet, bara dom som slutar blir skonade för sina synder.
Klart man måste ignorera sin själ om man ska jobba med att massmörda djur.. så självklart kan du inte känna känslorlängre och är en psykopat.. för det är själen som sagt till dig genom känslor att det är fel att djur plågas och mördas.
Det är dessutom 4 år innan Jorden är en ökenplanet på grund av att folk hade lust att äta kött trots att det förstörda hela naturen och ekosystemen pga bodskapsuppfödningen.. och folk gillade att åka bilar ocksåoch förstöra sin hemplanet utan att förståatt dom just dödat sig själva med sin ignorans.

Lite sent att vara trevlig med folk som tycker djurplågeri är okej.. men som såklart samtidigt låtsas som att dom älskar dju hahhahaha vilka "människor".

XX: Djuren som ni äter är människorna som åt djur och blev återfödda som djur..
så du väljer själv om du vill vara en av dom i itt nästa liv.
jag är inget djur dock men du beter dig ju lite som ett med anke på massmorden och djurplågeriet som du är delaktig i.
Men men, jag förlåter dig, tror inte du förlåter mig för min otrevliga kärlek dock.
Mvh

---

Alltså under vilka jävla stenar finns de här människorna ute i verkligheten?!?

Men men, jag förlåter dig, tror inte du förlåter mig för min otrevliga kärlek dock.
Jösses. Nej, bra fråga - var finns en sådan person i verkligheten...? Mycket folk känner jag, även en och annan patologiskt hängiven djurrättsaktivist, men ingen som så påtagligt saknar social förmåga. Fascinerande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 972
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka