Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
En annan reflektion är ordet "pojkvän". Jag är 40...pojkvän känns inte helt rätt. Men vad säger en istället? (Inte för att det är jätteviktigt, och det ger sig säkert alldeles naturligt det med men det bara slog mig.)
Hade samma problem med vad jag skulle kalla min mammas nya, lyckligtvis har de flyttat ihop nu så jag kan säga sambo. :D

Jag bävar lite för att träffa mamman till M. Hon jobbar på dagis och min erfarenhet av dagismorsor är att de inte är överdrivet förtjusta i att deras älskade son dejtar en barnilsk bitch :cautious:

Min mamma jobbar på dagis och försvarar sin barnilska bitch till dotter när svärmödrar och annat hintar (läs: tjatar) om barnbarn.

Alltså jag vet att jag är småkär i min nya "vill ha".... Men hör man inte av sej så hänger jag inte "upp mej" på nåt som kanske aldrig blir... Men hör han av sej är han den nya "släpper allt för" :angel:
Parantes: Den gamla "släpper allt för" från Uppsala har tappat mkt av sin stjärnstatus då han inte kunnat leva upp till sina möten ... Och trots att jag vet varför så hjälper det inte... Jag klarar bara av att bli besviken "så många gånger"...

MEN igår va jag på dejt med lastbilschaffisen från jobbet ... Filmmys hemma hos honom... :angel:
Gick KANON :love: tills.... vi hamna i sängen ... Och den fortsättningen platsar bättre i misslyckat sex tråden...
Fast jag börjar undra om han inte tom kan va oskuld alt VÄLDIGT oerfaren...
Han va SÅÅÅ NERVÖS !!! (så nä den platsar inte ens i misslyckat sextråden heller för de blev inge sex alls...) Stackarn... Så honom lär jag ju inte se "utanför jobbet" igen... Men han är RIKTIGT söt ! Så han skulle få fler chanser om han bara ville... Men jag är skeptisk till att han vill ...

Så fortsätter vänta på min "vill ha" å ser när han hör av sej igen då... Sist tog ju bara 3 veckor... :down:

Alltså jag vet att jag är småkär i min nya "vill ha".... Men hör man inte av sej så hänger jag inte "upp mej" på nåt som kanske aldrig blir... Men hör han av sej är han den nya "släpper allt för" :angel:
Parantes: Den gamla "släpper allt för" från Uppsala har tappat mkt av sin stjärnstatus då han inte kunnat leva upp till sina möten ... Och trots att jag vet varför så hjälper det inte... Jag klarar bara av att bli besviken "så många gånger"...

MEN igår va jag på dejt med lastbilschaffisen från jobbet ... Filmmys hemma hos honom... :angel:
Gick KANON :love: tills.... vi hamna i sängen ... Och den fortsättningen platsar bättre i misslyckat sex tråden...
Han va SÅÅÅ NERVÖS !!! (så nä den platsar inte ens i misslyckat sextråden heller för de blev inge sex alls...) Stackarn... Så honom lär jag ju inte se "utanför jobbet" igen... Men han är RIKTIGT söt ! Så han skulle få fler chanser om han bara ville... Men jag är skeptisk till att han vill ...

Så fortsätter vänta på min "vill ha" å ser när han hör av sej igen då... Sist tog ju bara 3 veckor... :down:
Å nej, vad jobbigt det lät!

Men stackarn. Tänk om han inte vågar och han var oerfaren bara.

Min första gång med sambon var min allra första gång, men jag berättade det (och då blev han väääldigt nervös :o:D).

Jag kan ha blivit utbjuden på dejt (jag fattar aldrig om folk vill ta en öl som vänner eller som dejt. Jag brukar anta det första, men brukar vara det andra...) Well inget datum bestämt, men har lämnat mitt nr i alla fall.

Nu har jag varit på dejten! Härlig kväll och härligt sällskap. Kändes enkelt och avslappnat att umgås. Han är rak och framåt och tydlig, så inga spel här inte och det känns väldigt skönt att slippa den biten. Vi ska ses igen ikväll är tanken så detta verkar helt klart lovande. + att han bor på samma linje typ 25 min bort = nära och bra. Och han har bott i min kommun och gillade det, så jag slipper höra att jag bor långt bort..

Haha ... Lastbilschaffisen

Alltså jag e ju inte den som e den :p Skrev bara helt normalt "god morron, hoppas du sov bra när jag åkt" till honom igår på dan... Fick faktiskt svar ! Trodde han skulle låta bli... Men så har ju jag varit väldigt rak i min konversation så han kände väl att de va bäst att va de mot mej ;)
Såååå svaret gick ut på att han inte trodde vi skulle "passa" ihop... Men han trivdes i mitt sällskap och tyckte jag va rolig.. Så han sågs gärna fler gånger... Och gärna med kvällar som den vi hade ... Men han ville inte ge mej några förhoppningar på att det "skulle bli nåt" ;)

Jag vet inte men jag inger tydligen "jag är jättekär i dej" intrycket ... Bara för att jag är gosig...
Andra gången nån säger så till mej... Att de tror jag är kära i dom ...
Och NEJ jag är inte kär i nån annan än min "vill ha" (eller ja kär å kär men mer åt de hållet iaf)
Så ... Efter att ha berättat att det är tvärlugnt å att jag har gärna mer mys jag med så är vi nu på "bra konversationer" nivån igen.... Me like... Som sagt tycker ju han är trevlig å söt...
Han bor väl lite långt bort men men ..

Jobbar med flirtiga kollegan idag som kör pepptalk på sitt eget lilla vis.

Du ska inte bli ledsen om Ms mamma inte gillar dig, det hade inte min mamma gjort heller.
Du är inte en sån person som mammor gillar
Va?

Jag har och försej haft vänner som sagt att jag är en sån män vill vara kompis med men aldrig blir kär eller tillsammans med.
Nähä..

Va?

Jag har och försej haft vänner som sagt att jag är en sån män vill vara kompis med men aldrig blir kär eller tillsammans med.
Nähä..

Han tänker på mina tatueringar, min frispråkighet, att jag är antibarn och inte lagar mat. Ingen svärmorsdröm direkt.

Han tillade sen att han inte skulle bry sig eftersom han tycker om mig ändå :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 972
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka