Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh suck.
Så nyfikna folk blir man börjar träffa någon.
Förra helgen träffade min mamma på mig och blyga killen en kort stund. Sen efteråt på telefon berättade jag om att jag börjat träffa honom. Då blev det förstås hundra frågor. Och den obligatoriska "Nästa gång han är här så kan ni väl komma upp till mig och fika" (jag och mamma bor nära)
Och förstås kommentarer om att "varför har du inte sagt något", "du är så hemlig"

Sen i helgen så ringde mamma mig. Syrran med sambo var där på middag. Och syrran tog förstås telefonen och började ställa frågor. "varför har du inte sagt något du är alltid så hemlig" "Får vi träffa honom i helgen"

Suck. Jag sa ifrån att jag precis har träffat honom och träffat honom fem gånger. Det finns en anledning till att jag inte berättar allt direkt och det är att man alltid får hundra frågor och ett förhör...

Kan man inte få ha det lite ifred? De säger ju dessa saker för att de tycker det är roligt att jag träffar någon...
Men man kan väl ta det lite lugnt.. Måste man genast träffa familjen efter att man setts fyra gånger...

Min syrra fattade då jag sa ifrån och sa att det var upp till mig.. och att det viktigaste var att jag lät glad..
Jag förstår dig, jag är likadan, vill hålla det lite hemligt för går det åt pipsvängen så vet inte "alla" om det. :angel:

Jag lade in min presentationstext här för några veckor sedan(inte romantisk, söker inte förhållande, absolut inte livslångt), och inatt fick jag ett mail från en kille som i sin presentation uttryckligen sökte raka motsatsen (dvs ordet "äkta kärlek" och "livslång" användes minst en gång i varje mening). Här kommer en mailväxling som tyvärr inte alls är fake, utan alldeles alldeles äkta.

XX: Vad kul det verkar. jag önskar vi var vänner så jag kunde komma förbi och hjälpa dig någon dag. Kram

Migo: Tycker vi ser ut att ha väldigt olika inställning...

XX: behandla andra som man vill bli behandlad av andra.. det är min inställning till alla människor. Inte många kan göra det dock. Varken mot djur eller människor.
Folk är delaktiga i djurplågeri och massmord dagligen genom att äta kött lixom, för deras lust att äta kött är viktigare än ett djurs liv och välmående.
Psykopater kan inte känna empati för varken djur eller människor så tyvär är dom flesta människor idag psykopater.
Kram

Migo: Har du läst min presentation? Jag jobbar inom köttdjursuppfödning, tror öht inte på konceptet "kärlek" och söker inte långt förhållande.

Att efter egna referensramar sätta diagnos på folk är väl knappast speciellt trevligt?

XX: Folk som äter djur blir återfödda som bodskapsdjur i bur som blir behandlade som du behandlar djur, och sen mördade på ett svenskt kärleksfullt sätt som andra länder inte förstår sig på.
Om du tror att du inte får sota för att du skapar efterfrågan på kött som gör att djur plågas och mördas av maskiner.. lixom vem tror du är dom skyldiga för det här massmordet på djur som hänt på Jorden för att människor hade lust att smaka lite blodig muskel?
Klart att alla som äter kött fortfarande är skyldiga för massmordet, bara dom som slutar blir skonade för sina synder.
Klart man måste ignorera sin själ om man ska jobba med att massmörda djur.. så självklart kan du inte känna känslorlängre och är en psykopat.. för det är själen som sagt till dig genom känslor att det är fel att djur plågas och mördas.
Det är dessutom 4 år innan Jorden är en ökenplanet på grund av att folk hade lust att äta kött trots att det förstörda hela naturen och ekosystemen pga bodskapsuppfödningen.. och folk gillade att åka bilar ocksåoch förstöra sin hemplanet utan att förståatt dom just dödat sig själva med sin ignorans.

Lite sent att vara trevlig med folk som tycker djurplågeri är okej.. men som såklart samtidigt låtsas som att dom älskar dju hahhahaha vilka "människor".

XX: Djuren som ni äter är människorna som åt djur och blev återfödda som djur..
så du väljer själv om du vill vara en av dom i itt nästa liv.
jag är inget djur dock men du beter dig ju lite som ett med anke på massmorden och djurplågeriet som du är delaktig i.
Men men, jag förlåter dig, tror inte du förlåter mig för min otrevliga kärlek dock.
Mvh

---

Alltså under vilka jävla stenar finns de här människorna ute i verkligheten?!?

Låter precis som en som skrev till mig. Skulle inte förvåna mig om det är samma stolle.
Och det kändes som om han bara var ute efter att provocera mer än att träffa en partner på nätet.

Jag berättar inte heller gärna för min nyfikna familj. :)
För er kan jag ju dock berätta att nu är jag på tåget hem från R. Vi har ätit, spelat Super mario 1, 2 & 3 på 8-bitars Nintendo och hamnat i säng. :p
Jag kommer få sova knappt fem timmar inatt, det kommer krävas många koppar kaffe imorgon, även om jag nu tänker att det är morgondagens bekymmer. :)

Jag berättar inte heller gärna för min nyfikna familj. :)
För er kan jag ju dock berätta att nu är jag på tåget hem från R. Vi har ätit, spelat Super mario 1, 2 & 3 på 8-bitars Nintendo och hamnat i säng. :p
Jag kommer få sova knappt fem timmar inatt, det kommer krävas många koppar kaffe imorgon, även om jag nu tänker att det är morgondagens bekymmer. :)
Äsch, man brukar kunna orka genom att leva på känslorna när det känns rätt ;)

Vet inte hur många (få) timmar per natt jag sov i början med sambon :o:p

Killen jag fikade med i torsdags hörde av sig idag och vill gärna ses igen. Hade räknat ut honom, tänkte att det kanske bara var jag som var intresserad trots allt. Så det var ju kul!
Har två till dejter den här veckan, en imorgon och en på torsdag. Det är väldigt lätt och roligt att dejta när man gör det utan förväntningar och för att det faktiskt ÄR kul att träffa människor. Nytt för 2016 :idea:

Blyga killen ska komma hem til mig ikväll.
Tänk jag har klarat mig länge med att bara ha sex med mig själv. Men när börjar få det med någon annan så vaknar kroppen till liv och då vill kroppen bara ha mer och mer!

Som att den tänker att "här ska liggas, bäst att passa på. "

Eller hur! Jag börjar sakna "min" kk känner jag... Undrar om han tänker träffa mig igen...

Jag reggade ju ett konto på Be2, men eftersom det kostade pengar att få kontakt med någon så "fulade" jag in min e-mail i presentationen.

Och jag har fått svar ifrån en man som låter helt fantastisk!
Om det låter FÖR bra - är det det då...? :cautious:

Och jag har fått svar ifrån en man som låter helt fantastisk!
Om det låter FÖR bra - är det det då...? :cautious:

Den bistra sanningen är ju tyvärr att om det låter för bra för att vara sant så är det ju oftast inte sant. Pessimist som jag är när det gäller dejting...

Nytt på min front är att jag har spenderat varje kväll hos min amerikan sen dejten i lördags.:o:D Det är farligt när han bor så nära. Han ser inte alls ut som någon jag normalt faller för och jag misstänker att han egentligen är "för gammal", men vill typ inte fråga, för det känns ju väldigt bra med honom, så jag försöker mest go with the flow.

Den bistra sanningen är ju tyvärr att om det låter för bra för att vara sant så är det ju oftast inte sant. Pessimist som jag är när det gäller dejting...

Nytt på min front är att jag har spenderat varje kväll hos min amerikan sen dejten i lördags.:o:D Det är farligt när han bor så nära. Han ser inte alls ut som någon jag normalt faller för och jag misstänker att han egentligen är "för gammal", men vill typ inte fråga, för det känns ju väldigt bra med honom, så jag försöker mest go with the flow.

Jag är ju också väldigt cynisk och bitter. Det komiska i just det här är att denne "perfekte man" också är amerikan...
:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 972
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 676
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka