Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min dejt uppdaterade på sin facebook igår att han numera är i ett förhållande. Jag blev rätt förvånad. Han har inte sagt ett ord till mig om att han har träffat någon. Jag utgick från att vi dejtade (eller var i förstadiet till att dejta), men det känns som att vår kommunikation har brustit här.

Vi fick kontakt på HP, han avregistrerade sig dock någon vecka efter men ville absolut ha kontakt med mig. Sedan dess har han visat stort intresse att ha vidare kontakt och träffas. Men jag antar att det har varit på vänskapsnivå snarare än i dejtingsyfte. Nåja. Jag gillar honom och vi har mycket gemensamt, så får väl se vart det leder.

I övrigt är det rätt dött på den här fronten. Jag har kontakt med en annan, men det har inte lett någonstans än så länge.

Själv har jag som vanligt en scammer på halsen, vet inte om jag ger ett otroligt korkat intryck eller om det bara är för att jag tycker det kan vara roande att se hur de försöker snärja mig i deras små nät av lögner. Som jag sa igår, ska man ljuga ska man ha bra minne. :devil:

Min dejt uppdaterade på sin facebook igår att han numera är i ett förhållande. Jag blev rätt förvånad. Han har inte sagt ett ord till mig om att han har träffat någon. Jag utgick från att vi dejtade (eller var i förstadiet till att dejta), men det känns som att vår kommunikation har brustit här.

Vi fick kontakt på HP, han avregistrerade sig dock någon vecka efter men ville absolut ha kontakt med mig. Sedan dess har han visat stort intresse att ha vidare kontakt och träffas. Men jag antar att det har varit på vänskapsnivå snarare än i dejtingsyfte. Nåja. Jag gillar honom och vi har mycket gemensamt, så får väl se vart det leder.

I övrigt är det rätt dött på den här fronten. Jag har kontakt med en annan, men det har inte lett någonstans än så länge.
Kan det inte vara dig han anser att han är i ett förhållande med?

Eftersom jag är svag för Älvdalska, så delger jag nu detta ord:
Faingenknapp

Det är en kroppsdel som majoriteten i denna tråd är utrustad med, men inte jag.

Haha ... Lastbilschaffisen

Alltså jag e ju inte den som e den :p Skrev bara helt normalt "god morron, hoppas du sov bra när jag åkt" till honom igår på dan... Fick faktiskt svar ! Trodde han skulle låta bli... Men så har ju jag varit väldigt rak i min konversation så han kände väl att de va bäst att va de mot mej ;)
Såååå svaret gick ut på att han inte trodde vi skulle "passa" ihop... Men han trivdes i mitt sällskap och tyckte jag va rolig.. Så han sågs gärna fler gånger... Och gärna med kvällar som den vi hade ... Men han ville inte ge mej några förhoppningar på att det "skulle bli nåt" ;)

Jag vet inte men jag inger tydligen "jag är jättekär i dej" intrycket ... Bara för att jag är gosig...
Andra gången nån säger så till mej... Att de tror jag är kära i dom ...
Och NEJ jag är inte kär i nån annan än min "vill ha" (eller ja kär å kär men mer åt de hållet iaf)
Så ... Efter att ha berättat att det är tvärlugnt å att jag har gärna mer mys jag med så är vi nu på "bra konversationer" nivån igen.... Me like... Som sagt tycker ju han är trevlig å söt...
Han bor väl lite långt bort men men ..

Såååååå Lastbilschaffisen lämnade för ca 1 timme sen :P
Den här gången visste vi ju båda vad som "gäller".... Så iom att jag kom hem från stallet typ 15 min innan han plinga på dörren så hade jag bara hunnit börja hälla upp ett bad... Så det tog vi ihop... (har ett 2manna bubbelbadkar) sen la vi oss och "mös" i sängen... Vi hade "sex" (vet inte om han kom eller inte) efter det låg vi och snackade en massa... Tog upp igen att nej jag är inte kär för att jag är gosig... Så det inte blir några konstigheter :p
Sen hade vi sex igen (ja alltså 4 sek :P) men som sagt om han nu är oskuld såååå är det ju inte så konstigt (NEJ jag frågade inte, och bryr mej inte spec) ...
Han kommer gärna igen ... Och jag struntar rätt mkt i "sexet" då det är "goset" jag är svag för... Och han klagar ju inte (tvärtom) och när vi pratar har vi rätt mkt att kunna prata om vilket ju är viktigt ...

Nu har jag pratat med hp-killen igen. Vi ska troligen ses i helgen. Ena stunden är jag nervös för att han ska tycka att jag är för tjock, men sen tänker jag att det kvittar för det är ju inte alls säkert att jag tycker han är snygg/trevlig/tillräckligt lång... :nailbiting: Jag är nog ingen nätdejtingmänniska egentligen...

Jag får väl försöka tänka på att inte ha för stora förhoppningar (vilket jag oftast inte har) utan se det som en kul grej. Och hoppas att han ser det på samma sätt!

HJÄLP! Jag är en teknisk idiot :p jag har reggat mig på tinder men hur kommer jag liksom vidare så jag kan se folk? Jag bor i en stor stad så någon borde jag hitta.

(Skratta inte för mkt åt mig:angel::angel:)

HJÄLP! Jag är en teknisk idiot :p jag har reggat mig på tinder men hur kommer jag liksom vidare så jag kan se folk? Jag bor i en stor stad så någon borde jag hitta.

(Skratta inte för mkt åt mig:angel::angel:)
Kommer inte ihåg vad man har för inställningar, men avstånd och ålder va?
Swipa höger så du kommer till fliken som ser ut som en eld.

Nej men yl nej! Kunde han inte alls känna av att du inte gillade det?

Haha, nej, inte överhuvudtaget. Han bara "jag är så hård", "du gör mig så hård", "känn vad hård jag är" osv osv i all evinnerlighet, kommenterade fan allt hela tiden. :yuck:
Jag blev både så himla chockad, samt hade svårt att hålla mig för skratt. Men jag hade redan känt av andra småfel med honom under kvällen så jag kände inte att det var värt att ta upp. Jag avstyrde sexet istället pga uppenbara anledningar.

Haha, nej, inte överhuvudtaget. Han bara "jag är så hård", "du gör mig så hård", "känn vad hård jag är" osv osv i all evinnerlighet, kommenterade fan allt hela tiden. :yuck:
Jag blev både så himla chockad, samt hade svårt att hålla mig för skratt. Men jag hade redan känt av andra småfel med honom under kvällen så jag kände inte att det var värt att ta upp. Jag avstyrde sexet istället pga uppenbara anledningar.

"Du, vad sa du att du var?"

Hahaha, vafan :D hoppas han hittar någon annan som attraheras av det sedan då :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 971
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 675
Senast: Johanna1988
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat