Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
:eek::confused:
Vart tog alla vettiga "hobby"-alternativ, så som natur och båtliv, vägen på HP.
Detta är vad som föreslås nu

Hobby
Spelar ingen roll, YouTube, Bio, Trädgårdsarbete,Vandring, Heminredning, Vin,
Motorcykel, Tatueringar, Foto, Fiske, Öl, Facebook, Matlagning, Dans
Några vettiga förstås, men många som i mina öron låter helt fjortisaktiga.
Alltså WHAT???

:eek::confused:
Vart tog alla vettiga "hobby"-alternativ, så som natur och båtliv, vägen på HP.
Detta är vad som föreslås nu

Hobby
Spelar ingen roll, YouTube, Bio, Trädgårdsarbete,Vandring, Heminredning, Vin,
Motorcykel, Tatueringar, Foto, Fiske, Öl, Facebook, Matlagning, Dans
Några vettiga förstås, men många som i mina öron låter helt fjortisaktiga.
Alltså WHAT???

Facebook låter väl inte så kul som hobby. Men de andra är väl inga konstigheter?

Facebook låter väl inte så kul som hobby. Men de andra är väl inga konstigheter?
Jag kan inte kryssa i nåt av det där. Alla andra kategorier har också fått jättekonstiga alternativ. Under musik finns en del artister angivna - en del, av alla som finns.
Jag letar efter någon som gillar natur och skärgårdsliv. Den människan går inte att hitta via sökfunktionen nu. ...och tydligen inte annars heller...:(

Jag har träffat en kille några gånger nu som jag tyvärr måste bryta med. Han har skickat blommor till mitt jobb, och nu i helgen så sa han att jag betyder mycket för honom och om det här bara är på skoj för mig så måste jag säga till. Han känns nyförälskad, och jag känner mig som ett tvättäkta svin som svarar på mess till andra killar så fort han lämnar rummet.

Jag träffade honom nu för att jag ville se lite hur det kändes för mig, men jag är tyvärr inte intresserad så jag ska säga det nu. Det känns lite trist eftersom jag själv blev dumpad av den som jag har känslor för nyligen, så det är färskt i minnet hur det känns när någon säger att känslor inte är besvarade.

Tillsvidare kör jag på kvantitet när det kommer till karlar :angel: Nu hamnade några ragg på hyllan eftersom jag började dejta någon seriöst under våren, men sakta men säkert börjar telefonen plinga till allt oftare och jag känner att det här singel-flowet kommer tillbaka :p

Jag skaffade Tinder i helgen. Men appen funkar bara när jag är hemma? Kan inte få upp folk och inte heller läsa meddelande som jag får notis om? Vad är fel? Nån inställning om wi-fi gissar jag men hur rättar jag till det?

Jag skaffade Tinder i helgen. Men appen funkar bara när jag är hemma? Kan inte få upp folk och inte heller läsa meddelande som jag får notis om? Vad är fel? Nån inställning om wi-fi gissar jag men hur rättar jag till det?

Hur mycket surf har du på ditt abonnemang? Fungerar andra internet-funktioner när du inte är hemma? Har du kollat i dina inställningar att telefonen tillåter uppkoppling till mobila nätverk? Har du startat om telefonen en gång efter att du upptäckt problemet?
Jag brukade jobba med felsökningar kring mobiltelefoni och dessa ovan var typiska saker som kunde ställa till det för folk.

Min Tinder hänger sig ibland, bilden fryser. Då tar jag bort appen och installerar den på nytt. Om inget av @DressageNerd s tips funkar så kan du alltid testa det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar