Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sägs om det här:
Först lite bla-bla-text och sen .."jag behöver en tjej omgående och du ser iallafall okey ut"
Vad fan tror folk?
Dags att stänga ner dejtingkontona.
Vad sägs om det här:
Först lite bla-bla-text och sen .."jag behöver en tjej omgående och du ser iallafall okey ut"
Vad fan tror folk?
"Behöver"?!
Vilken idiot, föreslå honom Fröken Höger i fortsättningen.Vad sägs om det här:
Vad fan tror folk?
Synd att jag inte kom på det innan jag stängde kontot.Vilken idiot, föreslå honom Fröken Höger i fortsättningen.
Han har nog fått nobben där medVilken idiot, föreslå honom Fröken Höger i fortsättningen.
Han har nog fått nobben där med
Hjälp! Är det inte detta vi fruktat i alla år?
(Sorry!)
Vart tog alla vettiga "hobby"-alternativ, så som natur och båtliv, vägen på HP.
Detta är vad som föreslås nu
Hobby
Spelar ingen roll, YouTube, Bio, Trädgårdsarbete,Vandring, Heminredning, Vin,
Motorcykel, Tatueringar, Foto, Fiske, Öl, Facebook, Matlagning, Dans
Några vettiga förstås, men många som i mina öron låter helt fjortisaktiga.
Alltså WHAT???
Jag kan inte kryssa i nåt av det där. Alla andra kategorier har också fått jättekonstiga alternativ. Under musik finns en del artister angivna - en del, av alla som finns.Facebook låter väl inte så kul som hobby. Men de andra är väl inga konstigheter?
Vad härligt att få puls när man pratar med någon!
Jag känner plötsligt ett behov av att fria till digJag har puls jämt jag.
Jag skaffade Tinder i helgen. Men appen funkar bara när jag är hemma? Kan inte få upp folk och inte heller läsa meddelande som jag får notis om? Vad är fel? Nån inställning om wi-fi gissar jag men hur rättar jag till det?
Jag skaffade Tinder i helgen. Men appen funkar bara när jag är hemma? Kan inte få upp folk och inte heller läsa meddelande som jag får notis om? Vad är fel? Nån inställning om wi-fi gissar jag men hur rättar jag till det?