Ok! Tranans dejt heter alltså officiellt Vipan.Kollade i boken och hon är en tofsvipa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok! Tranans dejt heter alltså officiellt Vipan.Kollade i boken och hon är en tofsvipa!
Ok! Tranans dejt heter alltså officiellt Vipan.
Blev Paus på HP igen. Jag får likssom ryk, så chatter jag någon vecka. Sen tröttnar jag direkt. (vilken äcklig andedräkt....) Men har kvar 2 stycken på Kik. Och min kompisdejt. Det får duga för nu. Har tröttnat på att tvätta grus. Andra som känner likadan?
Det är standard för mig.
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lite sängaktivtet som singel
Jag hade inte sex på två år innan detta. Och det kändes. .Jag har nästan mer sex nu än vad jag hade i slutet av mitt förhållande
Alltså den här snubben som inte vill veta av mig slutar ju inte att höra av sig!
Tre gånger har han sagt att han inte vill ses mer, men nu plingar det till i telefonen och han håller på och tjatar igen om vilken hemsk människa jag är! Det är han som inte vill ses, men han kan ju inte släppa!
Blev Paus på HP igen. Jag får likssom ryk, så chatter jag någon vecka. Sen tröttnar jag direkt. (vilken äcklig andedräkt....) Men har kvar 2 stycken på Kik. Och min kompisdejt. Det får duga för nu. Har tröttnat på att tvätta grus. Andra som känner likadan?
Hm, jag fattar inte Du skriver att det är han som inte vill ses, alltså vill du träffa honom?Alltså den här snubben som inte vill veta av mig slutar ju inte att höra av sig!
Tre gånger har han sagt att han inte vill ses mer, men nu plingar det till i telefonen och han håller på och tjatar igen om vilken hemsk människa jag är! Det är han som inte vill ses, men han kan ju inte släppa!
Kollegan hörde av sig idag och skrev att han längtade efter mig... han tycker visst om mig ganska mycket och tycker jag är jättefin...
Jag skrev att vi nog borde bryta nu...
Tacka vet jag militären som känns lika känslokall som jag
"Satfläsk så snygg"
Rätt ocharmigt faktiskt.
Hjälp! Är det inte detta vi fruktat i alla år?Om en vecka kommer ryssen
Nej, inte efter han visade sina mindre bra sidor!Hm, jag fattar inte Du skriver att det är han som inte vill ses, alltså vill du träffa honom?