Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag försöker att inte ta så allvarligt med "internetpratandet". Steget till att träffa någon i verkligheten vet jag inte om jag vågar ta.
Tror det är bättre att träffas i verkligheten.
Jag förundras över Karlarnas fantasier, dom tycks vara många och livliga.
Flera är kvar på dejtingsajter trots dom är upptagna.
Någon skriver erotiska sexnoveller. Jag lät han hållas i 2 kvällar
sen orkade jag inte med honom.
Ganska underhållande kan det vara. Ni som vågar ta steget, modigt och
ni som lyckas klicka - Grattis till er! Ni kanske sporrar mig med tiden att jag
med vågar göra det.

Blev Paus på HP igen. Jag får likssom ryk, så chatter jag någon vecka. Sen tröttnar jag direkt. (vilken äcklig andedräkt....):angel: Men har kvar 2 stycken på Kik. Och min kompisdejt. Det får duga för nu. Har tröttnat på att tvätta grus.:sneaky: Andra som känner likadan?

Det är standard för mig.
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd :D

Alltså den här snubben som inte vill veta av mig slutar ju inte att höra av sig!
Tre gånger har han sagt att han inte vill ses mer, men nu plingar det till i telefonen och han håller på och tjatar igen om vilken hemsk människa jag är! Det är han som inte vill ses, men han kan ju inte släppa!:banghead:

Alltså den här snubben som inte vill veta av mig slutar ju inte att höra av sig!
Tre gånger har han sagt att han inte vill ses mer, men nu plingar det till i telefonen och han håller på och tjatar igen om vilken hemsk människa jag är! Det är han som inte vill ses, men han kan ju inte släppa!:banghead:

Säg åt honom att lägger han inte av så polisanmäler du honom för stalking.

Blev Paus på HP igen. Jag får likssom ryk, så chatter jag någon vecka. Sen tröttnar jag direkt. (vilken äcklig andedräkt....):angel: Men har kvar 2 stycken på Kik. Och min kompisdejt. Det får duga för nu. Har tröttnat på att tvätta grus.:sneaky: Andra som känner likadan?

Heeelt OT:
Tycker mig ha läst att du är dansk och inte har bott jättelänge i Sverige (rätta mig om jag har fel :))? Måste bara säga att du är sjukt bra på att skriva på svenska! Du har verkligen ett flytande språk som känns naturligt och inte bara inlärt :up:. Jag är svensk, men har bott störstadelen av mitt vuxna liv i DK och blir mega frustrerad när att hjärnan vill tänka/prata på olika språk beroende på situationen :rofl:. Kan inte prata jobb på svenska utan att låta som en mupp och om jag berättar om något från Sverige på dansk så börjar jag bryta på svensk :rage:.

Du imponerar!

Hm, jag fattar inte :o Du skriver att det är han som inte vill ses, alltså vill du träffa honom? :confused:

Suck. Pratade idag lite snabbt med en man som jag hälsat på vid något tidigare tillfälle också (ute på riktigt alltså, inte nätet ;) ). Han verkar vara en riktigt trevlig typ och har otroligt fina ögon, så nu har jag googlat fram mer info om honom. Självklart inte singel, så vi lär väl aldrig bli mer än bekanta. Jag som fått för mig att det kunde vara kul att hitta något annat (dock lite oklart vad).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar