För lite sängaktivtet som singelSingelgänget? Som att singlar är nåt sämre gäng/pack?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För lite sängaktivtet som singelSingelgänget? Som att singlar är nåt sämre gäng/pack?
För lite sängaktivtet som singel
Har fattat detDet är därför man har en kk
Har fattat det
Det var en intressant tolkning. Var låg negativiteten? Jag kan inte se att där finns någon värdering alls i bättre eller sämre, bara att man föredrar det ena framför det andra, ungefär i nivå med att föredra svarta byxor framför blå byxor.Singelgänget? Som att singlar är nåt sämre gäng/pack?
Nja, jag tror faktiskt inte att det är så enkelt. Även om man inte är ute efter ett förhållande så ska man ju hitta någon man klickar med.Alltså, om det är "för lite sängaktivitet som singel" så är det ju för att man väljer det och inte att det bara blir så per automatik enkomt för att man är singel
Var kom pack ifrån?Singelgänget? Som att singlar är nåt sämre gäng/pack?
Nja, jag tror faktiskt inte att det är så enkelt. Även om man inte är ute efter ett förhållande så ska man ju hitta någon man klickar med.
Nej, men även om man letar betyder ju inte att man hittar någon som det stämmer med. De säljs ju varken på ICA eller växer vilt i dikeskanterna så att säga att det bara är att välja om man vill ha kk eller inte är ganska lågt.Vem har sagt att det är enkelt? Men man väljer ju om man vill ha en kk. Vill man ha en sådan, så får man vara aktiv och leta, de faller ju inte bara ner i ens knä.
Det var jag själv som skrev det jo. Jag upplevde @Tranans inlägg om att han inte vill höra till singelgänget som att det gänget inte var så mycket värt. Min tolkning.Var kom pack ifrån?
Gäng kan ju vara kompisgäng, festgäng osv. Inget negativt laddat alls. Singelgäng tolkar jag inte det minsta negativt. Pack, däremot, är ju klart negativt och det var ju du själv som skrev det.
För lite sängaktivtet som singel
Jag värderar inte folk efter deras relationsstatus. det är lågt.Det var jag själv som skrev det jo. Jag upplevde @Tranans inlägg om att han inte vill höra till singelgänget som att det gänget inte var så mycket värt. Min tolkning.
Oj dåOch vad man kan lära sig mycket av en ny peron! Om livet, den personen och sig själv.
Jag är inte densamma längre.
Verkligen! "Oj då"!Oj då
att säga att det bara är att välja om man vill ha kk eller inte är ganska lågt.
Dejtar har jag lätt att hitta men jag vågade inte närma mig på det sexuella planet. Belv till ochmed ragad på t-banan. Ganska övertygad att det har släppt nu. . men det var en bra torka inann. Innan att försöka få till en KK var fullkomligt en utopi i mitt sine.Men alltså..
Valet är mellan; jag vill ha en kk eller jag vill inte ha en kk och poängen är att singel är inte per automatik = sexlöst liv, vilket var tolkningen som gjordes av mig och av andra.
Sen om/när man hittar en kk är väl lika osett som om/när man hittar någon som man blir kär i och ska man utgå från den här tråden, så har inte Tranan något större problem på den senare fronten.
Vilka andra? Att ett singelliv inte innebär sextorka vet jag mycket väl personligen men det jag vände mig emot är att det "bara" är att skaffa sig en kk, åtminstone jag har lite högre krav än att jag har sex med vem som helst bara för att denne är villig.Men alltså..
Valet är mellan; jag vill ha en kk eller jag vill inte ha en kk och poängen är att singel är inte per automatik = sexlöst liv, vilket var tolkningen som gjordes av mig och av andra.
Sen om/när man hittar en kk är väl lika osett som om/när man hittar någon som man blir kär i och ska man utgå från den här tråden, så har inte Tranan något större problem på den senare fronten.
Har du alltså träffat henne en gång?Verkligen! "Oj då"!
hon rörde till det rejält. och jag är jävligt glad över det.