Inte bara nätdejting del 9

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ah well inledningen till min profil är

Vad söker jag i kärlek: Trött på oseriösa och knäppisar- så någon där inte är som 90% av killarna på denna sida. Djup, intelligent, rolig, omtänksam, smart, med förmåga att rannsaka sig själv och med tiden blir en bästa vän och partner?

Let's not waste each others time.

Kanske låtar drygt :D Men jag är då himla trött på alla idioter jag får svar ifrån. Det är typ 95% idiot mail. Så har även varit snäll med procenterne :p:cool:

Satfläsk är typ en sammandragning av satan och fläsk. Dvs han skriver ju "Satans fläsk, så snygg". Inte så charmigt även om det nog är menat som en komplimang. Vem vill bli kallad för fläsk av random okända (eller för den delen kända) liksom :confused:

Följer ju tråden mest i smyg, men nu är jag så less på karlar så jag kommer inte nappa på något på ett tag
Igår skedde bland annat följade;
Snubbe som tjatat i alldeles för lång tid på att vi ska ses, trots att jag varit tydligt på det planet. Han fattar inte vad jag säger. Sen igår hör han av sig igen;
"Puss!" bla bla bla.... Efter en stund kommer "Vill träffa dig, vad kostar det:love:"
Då blev jag skitsur och han försvarar sig med att han trodde att jag skulle tycka att det var kul:banghead::rage::wtf:
Ja jag skrattar skitmycket..:meh:

Följer ju tråden mest i smyg, men nu är jag så less på karlar så jag kommer inte nappa på något på ett tag
Igår skedde bland annat följade;
Snubbe som tjatat i alldeles för lång tid på att vi ska ses, trots att jag varit tydligt på det planet. Han fattar inte vad jag säger. Sen igår hör han av sig igen;
"Puss!" bla bla bla.... Efter en stund kommer "Vill träffa dig, vad kostar det:love:"
Då blev jag skitsur och han försvarar sig med att han trodde att jag skulle tycka att det var kul:banghead::rage::wtf:
Ja jag skrattar skitmycket..:meh:
Dejtingsajterna är så fulla med skitstövlar. Hittills har det bara blivit en dejt och den blev det ingen fortsättning på.

Interracial :rofl:. Vem vet. Det kanske får kalla det så. :o:love:
ccc79619-b38e-49e8-80d1-6ac3653298b4.jpg

Satfläsk är typ en sammandragning av satan och fläsk. Dvs han skriver ju "Satans fläsk, så snygg". Inte så charmigt även om det nog är menat som en komplimang. Vem vill bli kallad för fläsk av random okända (eller för den delen kända) liksom :confused:
Är inte satfläsk snarare ett kraftuttryck i det här fallet dock? "Satfläsk så snygg" som i "jävlar vad snygg" eller "helvete så snygg"?

Inte mycket till komplimang oavsett men iaf :p

Blev Paus på HP igen. Jag får likssom ryk, så chatter jag någon vecka. Sen tröttnar jag direkt. (vilken äcklig andedräkt....):angel: Men har kvar 2 stycken på Kik. Och min kompisdejt. Det får duga för nu. Har tröttnat på att tvätta grus.:sneaky: Andra som känner likadan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 368
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 493
Senast: lingonben
·
Relationer Skapade ett nytt konto för att kunna vara anonym. När ens partners ex har stora problem med ens relation och inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
2 321
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar