Fler gånger nu.Har du alltså träffat henne en gång?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fler gånger nu.Har du alltså träffat henne en gång?
missar jag något?"Satfläsk så snygg"
Rätt ocharmigt faktiskt.
Ahh honom har jag också fått mai ifrån på HP"Satfläsk så snygg"
Rätt ocharmigt faktiskt.
missar jag något?
"Satfläsk så snygg"
Rätt ocharmigt faktiskt.
Dagens hp
- Pat**** 44Idag 09:16
öppna dina ögon, fördömande är du.....tror inte 90% av killarna här är idioter....verkar dryg du, usch.
Pat*** 442017-05-06 18:01
himla fin du, tänk att få krama om dig....
ok fattar fortfarande inteAnvänd inte "satfläsk" i en konversation om någons utseende tror jag Kanske bra att inte inleda med en dräggel(drägg)kommentar heller
Dejtingsajterna är så fulla med skitstövlar. Hittills har det bara blivit en dejt och den blev det ingen fortsättning på.Följer ju tråden mest i smyg, men nu är jag så less på karlar så jag kommer inte nappa på något på ett tag
Igår skedde bland annat följade;
Snubbe som tjatat i alldeles för lång tid på att vi ska ses, trots att jag varit tydligt på det planet. Han fattar inte vad jag säger. Sen igår hör han av sig igen;
"Puss!" bla bla bla.... Efter en stund kommer "Vill träffa dig, vad kostar det"
Då blev jag skitsur och han försvarar sig med att han trodde att jag skulle tycka att det var kul
Ja jag skrattar skitmycket..
Fler gånger nu.
Interracial . Vem vet. Det kanske får kalla det så.Tranan har en flickvän kan vi kalla henne storken så länge?
Interracial . Vem vet. Det kanske får kalla det så.
Det kanske visar sig vara en pojkvän. TransanTranan har en flickvän kan vi kalla henne storken så länge?
Är inte satfläsk snarare ett kraftuttryck i det här fallet dock? "Satfläsk så snygg" som i "jävlar vad snygg" eller "helvete så snygg"?Satfläsk är typ en sammandragning av satan och fläsk. Dvs han skriver ju "Satans fläsk, så snygg". Inte så charmigt även om det nog är menat som en komplimang. Vem vill bli kallad för fläsk av random okända (eller för den delen kända) liksom
Kollade i boken och hon är en tofsvipa!Tranan har en flickvän kan vi kalla henne storken så länge?