Blir lite less och förbannad på mig själv men ännu mer på exet! (italienaren igen
Han ville skypa häromdagen, fine liksom vi är ju vänner fortfarande.
Han klockar antagligen rätt omgående att jag har träffat någon och börjar värre än någonsin med sina helt ur det blå otroligt "dirty" kommentarer. Jag blir högröd och tycker att det här är inte ok (tänk er en tjej som slår händerna framför munnen och utbrister "OMG what are you saying" för det ligger ungefär 100% korrekt). Sen är det helt ok diskussion och sen igen med dessa grova kommentarer, någon stans i mitten får han ur mig att jag träffat någon (men det har ju han också) och samtalet går från helt ok och bra diskussion om grejer, jobb osv tillbaka till dessa grova kommentarer (förut har det varit anspelningar mot sex grejer från när vi var ihop, nu var den första ungefär "nu när du har tagit bort halsmandlarna skulle jag vilja ha min kuk i din mun och se om den går att få in hela vägen nu" och det fortsatte väl längs med den vägen).
Jag blir arg på mig själv för att jag liksom blir så chockad att jag inte blir förbannad, och på honom för att han är så förbannat jävla arsel. Han sa rätt ut att han vill att jag tänker på och fantiserar om honom och att han tycker om att fantisera om att jag tänker på honom (det gör jag inte, jag är mest äcklad
). Det här är en person som skulle bli flera jävla resor förbannad om någon höll på likadant mot honom eller mot hans flickvän. Som hävdar att han är skadad efter ett ex som var otrogen och sedan anklagade honom för våldtäkt och sedan tog tillbaka det igen och därmed blir asförbannad om någon skämtar om våldtäkter men sedan säger till mig att han fantiserade om att våldta mig mitt i sex
Hypokritisk så det bara stinker om det, nu vill han liksom förstöra och äckla ner när jag mår bra
Han skulle behöva att någon skäller ut han så att det bara stinker om det (men det är inte sådant jag är bra på och han skriker på folk konstant och logiken följer inga spår när han börjar).
Senast i Fredags undrade en vän som har kärleksproblem hur jag klarar av att vara vän med mina ex