Ja, kan nog tänka mig både en och tio saker som skulle kunna kännas härligt och förbjudet och vara betydligt trevligare än att kissa på sig!alltså jag dör. Av allt "förbjudet" man kan göra så har stackaren fastnat för att kissa på sig. My lord.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, kan nog tänka mig både en och tio saker som skulle kunna kännas härligt och förbjudet och vara betydligt trevligare än att kissa på sig!alltså jag dör. Av allt "förbjudet" man kan göra så har stackaren fastnat för att kissa på sig. My lord.
Var kommer detta citat från?"Jag klarar mig, ge mig bara musik" !
Han påpekade faktiskt att i Sverige skulle han inte kallas professor innan han har sin PhD, men då påpekade jag att eftersom jag är britt-skadad så är han en professor för mig då han undervisar på ett universitet.
Jag vet. Jag brottas med vad jag vill ha för relation nu när vi inte är ett par. Förutom föräldrar då.Men det är hårt och svårt när hjärtat blöder. Han var/är min bästa vän, och jag vet vad han tänker utan att han behöver säga ett ord. Men jag får hålla stånd och inse att vi är bättre som det är nu, Men jag saknar honom varje dag.
Fast de är inte professorer för att de undervisar på universitet i andra länder heller (deffinitivt inte i Storbritannien), professorer måste (så vitt jag vet) ha en PhD + faktist vara anställda som professor (och full professor tar ett tag, associate och assistant emellan, här tar det 14 år totalt som allra minst). Många är dock anställda som lecturer (dvs de är anställda för att undervisa och forskar väldigt lite, professorer är anställda för att forska och undervisar bara någon klass här och där).
Fast googlar du en språklig definition nu eller hur det faktiskt fungerar i UK?Mjo kollar man upp den engelska definitionen av professor så får man fram att det är någon som är bl.a. a faculty member of the higest rank within a university or a teacher at university, college or sometimes secondary school. Någon med en PhD addresseras som "doctor" istället, ofta även om de är lektorer.
Fast googlar du en språklig definition nu eller hur det faktiskt fungerar i UK?
Jaha. Det du skrev verkade nämligen väldigt framgooglat. Särskilt som du sa "om man kollar upp", inte "enligt min erfarenhet" eller nåt liknande.Jag har studerat på universitetsnivå i the UK, samt kollat med brittiska bekanta..
Det är lite kul att vänta också!Tänk att väntan på ett sms kan kännas så lång. Skickade igår och han har fortfarande inte svarat.. (Och ja, innan ni kommer med massa kommentarer om att jag ska släppa det och att han kanske har annat för sig så vet jag att jag inte borde förvänta mig svar, i alla fall inte på såhär kort tid ). Men jag vill ha svar nu!!
Näe.. *obstinat Masqueradee*Det är lite kul att vänta också!
Jag har studerat på universitetsnivå i the UK, samt kollat med brittiska bekanta..
Eller kanske har social skills för att finna nån annan med dessa speciella preferenser.Men gud. Vissa människor verkar ju helt sakna social skills. Inte undra på att de inte hittar någon
De överdriverÖverdriver män sin längd eller är det mest långa män på dejtingsidor?
Överdriver män sin längd eller är det mest långa män på dejtingsidor?