Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, nu blev det fel...inte hålla mig borta egentligen utan mer vad hittar man på då det inte är Vanilj ?
S/M, Bondage, Smisk är inget som direkt lockar.......nu går Tråden åt fel håll :-)

Det du nämnde är exempel på vad som brukar räknas som icke-vanilj (även om mycket beror på grad. Lättare bondage är knappast något som är så uppseendeväckande idag). Men som du själv skriver - det lockar dig inte. Så varför funderar du över det?

Det du nämnde är exempel på vad som brukar räknas som icke-vanilj (även om mycket beror på grad. Lättare bondage är knappast något som är så uppseendeväckande idag). Men som du själv skriver - det lockar dig inte. Så varför funderar du över det?
Hmmm man vill ju ibland spiffa upp tillvaron men det är nog bäst jag håller mig kvar i Vanilj-träsket :-)

Tinder säger att jag ska flytta till Stockholm. Av någon anledning fick den spel och började visa Stockholmsmän igår. Jag svepte höger fler gånger på en timme än jag gjort totalt senaste halvåret.

Oh the irony...

Äh, var glad för att du inte bor här. Utbudet är större, absolut. Men kvalitén är densamma, så det leder bara till onödiga förslitningsskador på swipefingrarna.

Äh, var glad för att du inte bor här. Utbudet är större, absolut. Men kvalitén är densamma, så det leder bara till onödiga förslitningsskador på swipefingrarna.

Jag tänker låtsas att jag inte läste det där. Krossa inte mina sista illusioner! Då kommer jag sitta på glasberget och skjuta sten på dig med slangbella!

(Ignorerar nu våldsamt att jag har bott i Stockholm och det var inte bättre då, då bodde alla vettiga i södra Sverige. Men det är en heeeeelt annan sak.)

Tinder säger att jag ska flytta till Stockholm. Av någon anledning fick den spel och började visa Stockholmsmän igår. Jag svepte höger fler gånger på en timme än jag gjort totalt senaste halvåret.

Oh the irony...

Jag borde också flytta till Stockholm.. De två mest intressanta killarna (en har jag träffat två gånger, den andra ska jag träffa på lördag) har jag hittat i just Stockholm, medan Visby mest verkar bjuda på en mer.. Låt oss säga intressant blandning av personligheter ^^

I sthlm är det aldrig någon som skriver tycker jag. Och är det det så hinner jag inte svara innan de blir stötta av att jag inte svarar och tar bort "matchen". Aningens tröttsamt. Dessutom fortsätter folk Tindra även när de är på Tinder-dejt. Lite intressant på något sätt.

I sthlm är det aldrig någon som skriver tycker jag. Och är det det så hinner jag inte svara innan de blir stötta av att jag inte svarar och tar bort "matchen". Aningens tröttsamt. Dessutom fortsätter folk Tindra även när de är på Tinder-dejt. Lite intressant på något sätt.

Men åh. Jag som just konstaterat att "ALLA Stockholmsmatcherna skriver ju, vad är hemligheten?"

Men Tindra på tinderdejt - skojar du???

Jag borde också flytta till Stockholm.. De två mest intressanta killarna (en har jag träffat två gånger, den andra ska jag träffa på lördag) har jag hittat i just Stockholm, medan Visby mest verkar bjuda på en mer.. Låt oss säga intressant blandning av personligheter ^^

Var? Här? Tillåt mig tvivla...

När jag befinner mig i Småland får jag alltid massa matchningar. Antagligen för att jag är fast övertygad om att jag absolut inte vill ha en smålänning :D

Jag har en fantastiskt bra ide här! Vi borde byta bostad med varandra under sommaren. Så man hamnar i en ny del av landet. Eftersom "alla" tycks hitta de mest intressanta männen någon annanstans än i ens egen geografiska närhet.

Men åh. Jag som just konstaterat att "ALLA Stockholmsmatcherna skriver ju, vad är hemligheten?"

Men Tindra på tinderdejt - skojar du???
Nääää jag skojar inte. Folk gör sånt har jag hört, av både killar och tjejer. Men eftersom ingen skriver till mig typ så vet jag inte om det stämmer. I helgen skrev jag dock med en kille. Han började skriva när han var på väg till en dejt. Sen frågade jag hur det gått, och då svarade han att det var det roligaste han gjort på länge och bla bla om det. och frågade hur min helg varit. Varför flirtar man vidare med någon om man varit på en fantastisk dejt? Sånt fattar inte jag..

Jag har en fantastiskt bra ide här! Vi borde byta bostad med varandra under sommaren. Så man hamnar i en ny del av landet. Eftersom "alla" tycks hitta de mest intressanta männen någon annanstans än i ens egen geografiska närhet.
Fast jag vet inte riktigt om jag är beredd på att lämna Visby med tanke på genomströmningen av människor vi för än gångs skull får här i stan :P

Nääää jag skojar inte. Folk gör sånt har jag hört, av både killar och tjejer. Men eftersom ingen skriver till mig typ så vet jag inte om det stämmer. I helgen skrev jag dock med en kille. Han började skriva när han var på väg till en dejt. Sen frågade jag hur det gått, och då svarade han att det var det roligaste han gjort på länge och bla bla om det. och frågade hur min helg varit. Varför flirtar man vidare med någon om man varit på en fantastisk dejt? Sånt fattar inte jag..
Jag förstår till viss del.. Var på en fantastisk dejt med en kille men efter andra dejten skrev han att han inte kände mer än vänskapliga känslor mot mig (vi håller fortfarande kontakten) men inte mer än så. Skulle jag ha slutat skriva/swipa på Tinder skulle jag kunnat "förlora chanser" hos andra. Jag går på dejter med flera killar (eventuellt två bara denna vecka), annars skulle det ta hundra år att träffa någon! (Inte för att det verkar gå så speciellt mycket snabbare på detta sätt, men chansen att hitta någon är ju större :angel:).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
255
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka