Min promenaddejt från i förmiddags frågade om jag ville komma dit imorgon kväll och äta... så så blir det väl då. Bli bjuden på hemlagad mat kan man väl inte säga nej till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Amen joo, vi kör! Kan redan föreställa mig hur jag träffar någon á la Ola Rapace i "Glada hälsningar från Missångerträsk"
Så kan du få roa dig med alla eländen här som vill leva som de gör i "Suits".
Norrland kryllar väl av manliga singlar?Öh, hon sa UPPLAND, inte Norrbotten
Vill du ha ett överflöd av karlar kan du hälsa på mig i fältkontoret i Jämtland Inga garantier dock om kvalitén på de potentiella uppvaktarna
"Är du en avelshona?"
Han tog bort sitt konto tyvärr. Fasen, jag som alltid velat vara en avelshonaSvara ja! Var i hela fridens tider är han på väg med den inledningen!?
Han tog bort sitt konto tyvärr. Fasen, jag som alltid velat vara en avelshona
Öh, hon sa UPPLAND, inte Norrbotten
Vill du ha ett överflöd av karlar kan du hälsa på mig i fältkontoret i Jämtland Inga garantier dock om kvalitén på de potentiella uppvaktarna
Jag kan ta mig an din by också
Norrland kryllar väl av manliga singlar?
Jag är inte min by, jag är ännu längre norrut (Oviken). De har after work på allaktivitetshallen på fredag
Vill också höra.Berätta mer om den här du kan tänka dig att ge bort
Berätta mer om den här du kan tänka dig att ge bort
På tok för ung, jag är för gammal för lammkött.Bonnpojk, vansinnigt artig och väluppfostrad, typ 26 år. Smart men oskolad, lite klurig och behöver komma av gården. Han var min fältassistent en säsong.
Haha... du kan starta kontaktförmedling!Bonnpojk, vansinnigt artig och väluppfostrad, typ 26 år. Smart men oskolad, lite klurig och behöver komma av gården. Han var min fältassistent en säsong.
Varför skulle det vara ett problem?99% av de som svarar när man skriver till dom vill att man genast ska gå över till e-post. känns inte så roligt.
Nej det är såna som vill ha hjälp med pengar.Varför skulle det vara ett problem?
Handlar inte det om att vissa sajter kräver betalmedlemsskap för att kunna skriva till varandra?
Jaha, okej jag missförstod!Nej det är såna som vill ha hjälp med pengar.
Nej det är såna som vill ha hjälp med pengar.