Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bor ju i Stockholm, men hittar ju typ aldrig någon i trakten. Brukar vara glad när de åtminstone bor i Sverige :p

Försökt mig på happn. Men jag är nog för kräsen alltså. Inte många jag överhuvudtaget vill klicka gilla på och än mindre inleda någon konversation. Samma sak sist jag körde Tinder. De som ser bra ut utstrålar så mycket player och dryghet. De som ser vettiga ut tilltalar mig inte alls utseendemässigt.

Om killar frågar om kik på en gång, är det bara ett ragg de är ute efter? Jag får lite sådan känsla när de frågar om fler bilder och kik.. men jag kanske har förutfattade meningar.

Om killar frågar om kik på en gång, är det bara ett ragg de är ute efter? Jag får lite sådan känsla när de frågar om fler bilder och kik.. men jag kanske har förutfattade meningar.
Att de frågar är väl ok om de accepterar att man inte har/inte vill och så fortsätter man där man är. Men de allra flesta brukar inte vilja fortsätta konversationen då, men då är de ändå inte så mycket att ha.

Amen joo, vi kör! Kan redan föreställa mig hur jag träffar någon á la Ola Rapace i "Glada hälsningar från Missångerträsk" :love:
Så kan du få roa dig med alla eländen här som vill leva som de gör i "Suits".

Jag kan leverera två 70+ par som grannar. En uppsjö bönder. 1.2 mil till minsta civilisation. Ska du dricka alkohol så ha för sjutton sovplats - det går inga bussar hit efter kl 17. På vardagar.

Enjoy! ;)

Bah. Nu är jag lite allmänt anti. Mailade med en man på pannkakan. Rolig. Vettig. Sådana där mail där man skrattar när man läser och fnissar när man skriver. Ni vet.

Så öppnade han sitt galleri. Profilbilden var en beskuren ansiktsbild. Hepp. Back to square one.
Ni vet.

:arghh:

Jag skrev precis med en sådan där gammaldags man som trodde på att betala allt och uppvakta kvinnan. Däremot om vi skulle få barn skulle han vara min fru. Han skulle städa, diska och laga mat. Men jag fick tvätta mina trosor själv.

Vi hade inte samma syn på jämställdhet.

Förlåt. Men jag började skratta vid trosorna. Att där gick hans gräns eller något.

Vad stelt det måste vara att ha saker strikt uppdelade.

Om det är skoltermin. Inte på lov. Dvs inte på sommaren. Alls. Jättecharmigt. Annars går det fyra turer per dag. Stannar 300 M härifrån. Värsta lyxen. Om man vill till skolan. I byn.
Här är det morgon och kväll under förutsättning att man ska till skolan. Går att cykla till tåget med, nån mil eller så.

När jag efter en lång förklaring om vacciner och vad det är som orsakat dagens syn på jämställdhet kände att vi inte matchade och önskade honom lycka till i hans fortsatta letande var han tvungen att "säga ifrån" eller något. Han tror att jag stör mig på att få information jag inte gillar att utmana hos mig själv. Folk vill ändra på samhället men inte sig själva. Jag borde vara mer openminded. :up: dessutom letar han inte.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
254
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka