Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du sa något... :sneaky:

Ja vad fan. Det är ju lysande. Man FÅR något på köpet. Inte bara trams om kanske träffa kärleken - utan ett nyrenoverat hus (stall?). Jag är fan på alltså, hur kan jag missat ett sånt gyllene tillfälle!?!

Jag menar skulle man råka bli kär som bonus så är jag inte den som är den. Och om man ändå ska dejta random människor så kan man lika gärna få renoverat hemma!

Kitsch är ett underanvänt ord. Vinröda korkmattor från tidigt 80-tal är kitsch. Kombinerat med furu, mer furu och mest furu.

(Vad gjorde de de satans mattorna av? Granit? Skiten vägrar ju dö!!!)
Du glömde bilhandlarpanel, hela min kåk var klädd med det invändigt och på golven,,,,,,tadaaaaa,,,,,,nålfiltmattor i flera lager och färger och varierande skitighet. :laugh:
Bilhandlarpanelen är delvis kvar och ska i största möjliga mån bevaras som en kulturgärning (eller avskräckande exempel) :angel: för den om något är totalt outslitlig. :D

Mera kitch åt folket! :up: :p
37FD0CB900000578-3777061-Think_pink_You_may_not_be_able_to_tell_but_this_bathroom_was_des-a-9_1473217701260.jpg

Sant. Var rent "tekniskt" jag ansåg han kvalade in i vanilj. Jag hade utefter hur han uttrycker sig inte velat ha sex med honom vad han än beskrivit för inriktning dock, inte så länge han beskrivit det på samma sätt (dvs ego och boring)
Nu kanske tråden spårar ur ....men jag tar tacksamt emot tips på hur man skall hålla sig borta från just Vanilj, vad krävs ? Jo, jag har nyss träffat en underbar kvinna via Tinder som jag nu varit ihop med i 7 mån. :-)

Nu kanske tråden spårar ur ....men jag tar tacksamt emot tips på hur man skall hålla sig borta från just Vanilj, vad krävs ? Jo, jag har nyss träffat en underbar kvinna via Tinder som jag nu varit ihop med i 7 mån. :-)

Viktigare är frågan: Varför vill du hålla dig borta från vanilj?

Att föreställa sig eller göra något som inte riktigt ligger för en blir aldrig bra. Och det är inget "fel" på vanilj rent generellt. Olika människor har bara olika preferenser.

Viktigare är frågan: Varför vill du hålla dig borta från vanilj?

Att föreställa sig eller göra något som inte riktigt ligger för en blir aldrig bra. Och det är inget "fel" på vanilj rent generellt. Olika människor har bara olika preferenser.
Nej, nu blev det fel...inte hålla mig borta egentligen utan mer vad hittar man på då det inte är Vanilj ?
S/M, Bondage, Smisk är inget som direkt lockar.......nu går Tråden åt fel håll :-)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
255
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka