Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
:banghead: Jävla pucko rent ut sagt.

"Kvinnors syfte är att dela med sig av sitt hjärta och sprida så mycket kärlek som möjligt" my ass :rage:

Jag kan exklusivt avslöja att han lär männen utveckla sin "tantriska sexualitet" med, jag citerar "raw food, smoothies o yoga".

Alltså man måste motvilligt beundra dåren för att han lyckats slå mynt av dårskapen och folk betalar honom...

Det är den första och - hoppas jag - sista Tinderprofiltext jag fotat av innan jag svepte vänster...

Är tillbaks lite svagt i dejtingvärlden efter att ytterligare ett förhållande gått åt skogen, heja mig och dom senaste 4 åren i mitt liv

Nu har jag en som vill ses och hur vågar man? Det känns alldeles för enkelt hittills, vi har mailat sen i måndags, 10-15 mail om dagen och dom är fortfarande långa och roliga. Jag överanalyserar och har så jäkla svårt att bara ses och ta det för vad det är, ingenting än så länge, efter alla feta nitlotter dom här åren.

Kärlekslivet med, han är ju singel och söker. Kanske inte fanns så många "feminint bejakande kvinnor" tillslut?

Alltså om han hemma på kammaren och i det privata tyckt sådär så fine. Men att föra fram det som ett sannings- och framgångskoncept.

Fast om jag förstår rätt så är vi alla sådana, det är bara problemet att vi träffat för svaga män och tvingats ta en maskulin ledarroll? Och sen dess är vi förvirrade, vi stackare... :(
Han är nog ute på en räddningsturné, ska fixa till så många kvinnor som han bara kan genom att utstråla maximal manlig energi! :up:

Usch, var roligt en halv minut, men sen blev jag plötsligt väldigt trött. Varför ska världen gå bakåt hela tiden? :banghead:

Här sa han nog med än han förstod

"– Hur ska vi förhålla oss till alla dessa starka kvinnor? De gör karriär, skaffar utbildning, fixar hus, bil och köper spermier i Danmark. Vad har jag då som man för funktion i ditt liv, som kvinna?"

Jag förstår mer hans inställning och tro nu. Om det är så han känner det. Att starka kvinnor skrämmer.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18335563.ab

Fast om jag förstår rätt så är vi alla sådana, det är bara problemet att vi träffat för svaga män och tvingats ta en maskulin ledarroll? Och sen dess är vi förvirrade, vi stackare... :(
Han är nog ute på en räddningsturné, ska fixa till så många kvinnor som han bara kan genom att utstråla maximal manlig energi! :up:

Usch, var roligt en halv minut, men sen blev jag plötsligt väldigt trött. Varför ska världen gå bakåt hela tiden? :banghead:

Ja. Det är det stora problemet när något blir sektliknande. Att alla som inte håller med gör det för att de xxx. Dvs det går inte att diskutera kring det

Är tillbaks lite svagt i dejtingvärlden efter att ytterligare ett förhållande gått åt skogen, heja mig och dom senaste 4 åren i mitt liv

Nu har jag en som vill ses och hur vågar man? Det känns alldeles för enkelt hittills, vi har mailat sen i måndags, 10-15 mail om dagen och dom är fortfarande långa och roliga. Jag överanalyserar och har så jäkla svårt att bara ses och ta det för vad det är, ingenting än så länge, efter alla feta nitlotter dom här åren.

Klart du vågar. Och hellre nu än senare. Pepp!!

Här sa han nog med än han förstod

"– Hur ska vi förhålla oss till alla dessa starka kvinnor? De gör karriär, skaffar utbildning, fixar hus, bil och köper spermier i Danmark. Vad har jag då som man för funktion i ditt liv, som kvinna?"

Jag förstår mer hans inställning och tro nu. Om det är så han känner det. Att starka kvinnor skrämmer.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18335563.ab
Nu tror jag inte jag riktigt hänger med, är det han som du hittade på tinder eller är det en av hans följare? :confused:

Hur som helst verkar det inte som något framgångskoncept, inte vill då jag ha någon Mr Grey i mitt liv, aldrig jag skulle sänka min gard till den grad att jag inte skulle slå tillbaka om någon försöker köra med mig. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
255
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31