Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om jag är lördagströg eller allmänt lost i dejtingvärlden pga fortfarande nybörjare. Men hur tolkas en smiley som en diss? Kan nån komma med en exempelkonversation
---
Haha ni får ursäkta min tröghet![]()
Aha, är det en grej alltså? Tror nog inte att jag skulle ta det som en diss i första hand, mer som att personen som skickade smileysen höll med men inte hade tid/lust att utveckla svaret mer just då.Hej, tack för igår, jag tyckte det var jättetrevligt och gör gärna om det!
-
eller eg vilken annan smiley som helst.
Och sen inget mer. Det är avsaknaden av annat svar än smileyn som är grejen.
Vet inte om jag är lördagströg eller allmänt lost i dejtingvärlden pga fortfarande nybörjare. Men hur tolkas en smiley som en diss? Kan nån komma med en exempelkonversation för jag tänker mig typ.
-hej, kul att ses igår.
-
Eller är det mer
-Hej kul att ses igår
-
Vet inte om jag är lördagströg eller allmänt lost i dejtingvärlden pga fortfarande nybörjare. Men hur tolkas en smiley som en diss? Kan nån komma med en exempelkonversation för jag tänker mig typ.
-hej, kul att ses igår.
-
Eller är det mer
-Hej kul att ses igår
-
Nu har jag i varje fall skickat sms:et och inte fått svar (han brukar vanligtvis svara väldigt snabbt) så jag antar han blev sur. Jag föredrar att han inte svarar.
Aha, är det en grej alltså? Tror nog inte att jag skulle ta det som en diss i första hand, mer som att personen som skickade smileysen höll med men inte hade tid/lust att utveckla svaret mer just då.
Är lite kass på att uppdatera här, skrev i förra tråden (för typ en månad sen) om en kille som fått smeknamnet "brevvännen" pga skrev på tinder/sms i en dryg månad innan vi sågs. Har träffats sex gånger nu, och det är ju kul att lära känna en ny person och senaste gången blev det lite hångel innan vi skiljdes åt. Vilket var kul, men jag kände mig lite ringrostig. Kan dock inte påstå att det var fjärilar i magen och att universum stannade upp när det hände, men jag stod ju inte direkt och led medans det pågick heller haha. Har dock en känsla av att han nog är mer intresserad av mig än vad jag är/har hunnit bli av honom vilket gör mig lite osäker på situationen. Är egentligen första killen jag dejtar "från grunden" då jag känt till tidigare personer på nåt sätt sen innan. Så eh, vill ju liksom inte ge honom en massa förhoppningar medans min inställning än så länge är "Ha kul och go with the flow". Äh, är lite snurrig och behöver väl mest få ur mig saker för att kunna läsa det i hopp om att bli klokare. Eller få nån form av respons på om det är okej att fortsätta ses när det passar, trots att jag inte börjar bli kär. Känner fortfarande att det är kul så länge det varar, men jag skulle inte heller gräva ner mig om vi inte sågs igen. Eller är det helt omoraliskt?! (obs, det här med att jag tror att han är mer intresserad kan lika gärna vara helt fel och ett tecken på min egna självgodhet
)
Aja, nu har jag skrivit av mig lite och ska återgå till att njuta av lite helgledigt istället![]()
Alltså åh, TACK!Du är vuxen. Han är vuxen. Överanalysera inte. Go with the flow. Så länge du inte ljuger finns inget omoraliskt.
nej ingen anledning eller förklaring.Vad tråkigt @Tranan , fick du någon anledning, eller möjlighet att boka in en ny?
Fasen också! Men försök att inte ta det personligt, många tycker ju att nätdejting är jätteläskigt, hon kanske blev nervös och ångrade sig. Det behöver absolut inte betyda att du gjort något fel.nej ingen anledning eller förklaring., om hon inte ville så är det ok. men ändå tråkigt.
Det är så jag vill se det. Tack.Fasen också! Men försök att inte ta det personligt, många tycker ju att nätdejting är jätteläskigt, hon kanske blev nervös och ångrade sig. Det behöver absolut inte betyda att du gjort något fel.