Klart du vågar. Och hellre nu än senare. Pepp!!
Tack för pepp!
Ja det är ju bokat nu, så jag får helt enkelt inte backa ur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart du vågar. Och hellre nu än senare. Pepp!!
Nu tror jag inte jag riktigt hänger med, är det han som du hittade på tinder eller är det en av hans följare?
Hur som helst verkar det inte som något framgångskoncept, inte vill då jag ha någon Mr Grey i mitt liv, aldrig jag skulle sänka min gard till den grad att jag inte skulle slå tillbaka om någon försöker köra med mig.![]()
Det är han från Tinder som är i artiklarna. Som höll de där kurserna i "raw man" osv. (Dock verkar det vara tyst sen 2015 men hans Tinder är från idag så han står ju fortfarande i allra högsta grad för konceptet).
Det är den första och - hoppas jag - sista Tinderprofiltext jag fotat av innan jag svepte vänster...
Jag beundrar din naivitet![]()
För mig känns det där bara tragiskt. Mitt svartsjuka/kontrollerande ex. tyckte att jag var för självständig, om jag klarade att göra allting själv varför behövde jag då honom? Är det inte lite sorgligt om man känner att det man kan erbjuda i ett förhållande bara är materiella ting som ett bra jobb, fixa hus och bil, försörja familjen och såklart bidra med spermier till densamma.Här sa han nog med än han förstod
"– Hur ska vi förhålla oss till alla dessa starka kvinnor? De gör karriär, skaffar utbildning, fixar hus, bil och köper spermier i Danmark. Vad har jag då som man för funktion i ditt liv, som kvinna?"
Jag förstår mer hans inställning och tro nu. Om det är så han känner det. Att starka kvinnor skrämmer.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18335563.ab
För mig känns det där bara tragiskt. Mitt svartsjuka/kontrollerande ex. tyckte att jag var för självständig, om jag klarade att göra allting själv varför behövde jag då honom? Är det inte lite sorgligt om man känner att det man kan erbjuda i ett förhållande bara är materiella ting som ett bra jobb, fixa hus och bil, försörja familjen och såklart bidra med spermier till densamma.
Jag har svårt att förstå det omvända, jag skulle bli tokig på någon som inte kan nånting själv.Mött flera som sagt samma. Utan att vara kontrollerande dock. Men att "vad ska du med mig till, du kan ju allt själv?"
Jag tycker det mest är sorgligt. Han tror att han inte har något att tilllföra i em relation om han inte står för försörjning etcHär sa han nog med än han förstod
"– Hur ska vi förhålla oss till alla dessa starka kvinnor? De gör karriär, skaffar utbildning, fixar hus, bil och köper spermier i Danmark. Vad har jag då som man för funktion i ditt liv, som kvinna?"
Jag förstår mer hans inställning och tro nu. Om det är så han känner det. Att starka kvinnor skrämmer.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18335563.ab
Sambon har varit ute och sågat med motorsåg och jag har varit inne och bakat idagKollar på händig man sökes på tv3. Den hade nog manscoachen gillat.
Hej traditionella könsroller!
Jag får rysningar av programmet, fattar inte hur man frivilligt ställer upp på sån förnedrings-TV.Kollar på händig man sökes på tv3. Den hade nog manscoachen gillat.
Hej traditionella könsroller!
Jag har inte sett det. Är det alltså så att det är kvinnor som ska ha tag på någon som kan snickra åt dem? Och som de sen också ska leva ihop med??Jag får rysningar av programmet, fattar inte hur man frivilligt ställer upp på sån förnedrings-TV.
Det är sant, tre kvinnor och tre gäng hantverkare som renoverar åt dem. En väljs bort eftersom tills det är en hantverkare kvar hos varje kvinna + varsitt nyrenoverat hus.Jag har inte sett det. Är det alltså så att det är kvinnor som ska ha tag på någon som kan snickra åt dem? Och som de sen också ska leva ihop med??
På allvar, inte som en ploj?![]()
Det är sant, tre kvinnor och tre gäng hantverkare som renoverar åt dem. En väljs bort eftersom tills det är en hantverkare kvar hos varje kvinna + varsitt nyrenoverat hus.![]()
Men.Det är sant, tre kvinnor och tre gäng hantverkare som renoverar åt dem. En väljs bort eftersom tills det är en hantverkare kvar hos varje kvinna + varsitt nyrenoverat hus.![]()
Måste man välja nån? Om inte - var ansöker man!!
;P