Efter ett par dagar så kommer de med ett tårfyllt meddelande att de behöver hjälp med X för person Y har problem.Vad skriver de då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Efter ett par dagar så kommer de med ett tårfyllt meddelande att de behöver hjälp med X för person Y har problem.Vad skriver de då?
Jag är så kär i denna internet flört! Det gör nästan ont så kär är i henne!![]()
Nu har jag det söta problemet att förklara att man älskar en person. ska suga lite på de karamellen ett tag.
Ehum, jag hoppas för guds skull att du träffat personen och inte enbart mailat?Nu har jag det söta problemet att förklara att man älskar en person. ska suga lite på de karamellen ett tag.
nå vi har olika syn på saker. vi pratade i telefon i 2½ timme, och jag är så förälskad nu så jag vet inte vad jag ska göra just nu, jag glömde vist att äta idag. jag vet inte vad andra har för krav och definitioner men jag ska gå långsamt framåt i alla fall. jag har inte varit med om något liknade hitintills.Ehum, jag hoppas för guds skull att du träffat personen och inte enbart mailat?
Andra gången jag träffade en kille och jag sov över efter middag och vin så dels så höll jag på bli tokig på att han absolut skulle hålla om mig hela natten, något jag hatar. Sen säger han ett par gånger att han älskar mig och då känner jag att det har gått inflation i ordet, hurkan man älska någon man bara träffat två gånger?
Intresserad? Ja.
Attraherad? Ja.
Älska? Nej, inte i min värld. Vi har ingen kontakt idag.
Låter som du dyker från hopptornets högsta trampolin utan att veta om det finns vatten i bassängen eller inte.nå vi har olika syn på saker. vi pratade i telefon i 2½ timme, och jag är så förälskad nu så jag vet inte vad jag ska göra just nu, jag glömde vist att äta idag. jag vet inte vad andra har för krav och definitioner men jag ska gå långsamt framåt i alla fall. jag har inte varit med om något liknade hitintills.
Jag tycker det är en enorm skillnad på att vara förälskad och att älska någon, men som tur är så är vi alla olika.nå vi har olika syn på saker. vi pratade i telefon i 2½ timme, och jag är så förälskad nu så jag vet inte vad jag ska göra just nu, jag glömde vist att äta idag. jag vet inte vad andra har för krav och definitioner men jag ska gå långsamt framåt i alla fall. jag har inte varit med om något liknade hitintills.
frågan om jag just nu bryr mig om det finns vatten eller inte. men högt upp är jag.Låter som du dyker från hopptornets högsta trampolin utan att veta om det finns vatten i bassängen eller inte.
nå vi har olika syn på saker. vi pratade i telefon i 2½ timme, och jag är så förälskad nu så jag vet inte vad jag ska göra just nu, jag glömde vist att äta idag. jag vet inte vad andra har för krav och definitioner men jag ska gå långsamt framåt i alla fall. jag har inte varit med om något liknade hitintills.
Inte bara kan - det brukar bli det!Jag skulle skruva ner förväntningarna lite om jag var du, det är en sak att chatta och prata i telefon, en annan sak att synka irl.
Det kan bli ett onödigt hårt magplask.
tack, jag ska ta till mig det.. just nu så njuter jag av känslan.Jag skulle skruva ner förväntningarna lite om jag var du, det är en sak att chatta och prata i telefon, en annan sak att synka irl.
Det kan bli ett onödigt hårt magplask.
Inte bara kan - det brukar bli det!
tack, jag ska ta till mig det.. just nu så njuter jag av känslan.
Tackar för rådet.Njut av känslan. Men behöll förnuftet. Och - SÄG INGET TILL HENNE!!!
Du kan på riktigt sabba allt, precis allt, om du till henne uttrycker känslor såsom de i tråden!
Detta är varför jag gillar buke, man får balans av er.Njut av känslan. Men behöll förnuftet. Och - SÄG INGET TILL HENNE!!!
Du kan på riktigt sabba allt, precis allt, om du till henne uttrycker känslor såsom de i tråden!
Ehum, jag hoppas för guds skull att du träffat personen och inte enbart mailat?
Andra gången jag träffade en kille och jag sov över efter middag och vin så dels så höll jag på bli tokig på att han absolut skulle hålla om mig hela natten, något jag hatar. Sen säger han ett par gånger att han älskar mig och då känner jag att det har gått inflation i ordet, hurkan man älska någon man bara träffat två gånger?
Intresserad? Ja.
Attraherad? Ja.
Älska? Nej, inte i min värld. Vi har ingen kontakt idag.