Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och män vill gå över till kik, fast det är inte pengar de vill ha då..

I övrigt tar jag en paus nu, jag känner dels att jag inte orkar dels att jag faktiskt har det rätt bra som det är. Dessutom har jag totalt ledsnat på män som inte läser min profil, inte respekterar vad jag säger men ändå vill ha det till att det är mig det är fel på. Orkar verkligen inte. Varför kan människor inte bara respektera att man är olika, inget behöver väl vara mer rätt eller fel.

Nu har jag det söta problemet att förklara att man älskar en person. ska suga lite på de karamellen ett tag.
Ehum, jag hoppas för guds skull att du träffat personen och inte enbart mailat? :confused:

Andra gången jag träffade en kille och jag sov över efter middag och vin så dels så höll jag på bli tokig på att han absolut skulle hålla om mig hela natten, något jag hatar. Sen säger han ett par gånger att han älskar mig och då känner jag att det har gått inflation i ordet, hur :devil: kan man älska någon man bara träffat två gånger? :crazy:

Intresserad? Ja.
Attraherad? Ja.
Älska? Nej, inte i min värld. Vi har ingen kontakt idag.

Ehum, jag hoppas för guds skull att du träffat personen och inte enbart mailat? :confused:

Andra gången jag träffade en kille och jag sov över efter middag och vin så dels så höll jag på bli tokig på att han absolut skulle hålla om mig hela natten, något jag hatar. Sen säger han ett par gånger att han älskar mig och då känner jag att det har gått inflation i ordet, hur :devil: kan man älska någon man bara träffat två gånger? :crazy:

Intresserad? Ja.
Attraherad? Ja.
nå vi har olika syn på saker. vi pratade i telefon i 2½ timme, och jag är så förälskad nu så jag vet inte vad jag ska göra just nu, jag glömde vist att äta idag. jag vet inte vad andra har för krav och definitioner men jag ska gå långsamt framåt i alla fall. jag har inte varit med om något liknade hitintills.

nå vi har olika syn på saker. vi pratade i telefon i 2½ timme, och jag är så förälskad nu så jag vet inte vad jag ska göra just nu, jag glömde vist att äta idag. jag vet inte vad andra har för krav och definitioner men jag ska gå långsamt framåt i alla fall. jag har inte varit med om något liknade hitintills.
Låter som du dyker från hopptornets högsta trampolin utan att veta om det finns vatten i bassängen eller inte.

Jag tycker det är en enorm skillnad på att vara förälskad och att älska någon, men som tur är så är vi alla olika.

För mig kan en förälskelse djupna i kärlek.

Jag skulle skruva ner förväntningarna lite om jag var du, det är en sak att chatta och prata i telefon, en annan sak att synka irl.
Det kan bli ett onödigt hårt magplask.

Intresserad? Ja.
Attraherad? Ja.

Run Forest, run!

En man som innan det gått minst månaders dejtande skulle säga att han älskade mig skulle få mig att konstatera att "nej det gör du inte för du känner inte ens mig" och sen lägga venen på ryggen. Så dålig kontakt med känslor vill jag inte bli inblandad i.

Sen kan man bli förälskad i en idealiserad bild, förälskad i delar av en personlighet osv. Men förälskad är kemisk fuck-up i hjärnan. Älska är något heeeelt annat. I min värld.

Jag trasslar till det för mig som vanligt och är på god väg att göra något dumt som jag vet kan sluta i kaos, gråt och tandagnisslan. Inte bara hos mig men även någon som står mig nära.
Varför måste allting vara så jäkla komplicerat hela tiden :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 929
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
254
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka