Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Ceta jag hoppas han hör av sig idag, men skulle väl gissa på att han tar två dagar på sig igen... sjukt segt sånt där.

Jag och D har inte hörts på nästan en vecka. Ingen av oss har hört av sig. Visserligen är det bestämt att han ska hit om två veckor, men lite kunde man ju tyckas att man kan höras emellan, så jag slängde iväg ett mess nu... får väl se om/när det besvaras.

Och så hörde han av sig, två dygn senare! Var visst inte dumpad, än ;)

Jag påpekade dock i mitt svar till honom att jag tycker det är trist att vänta två dygn på svar. @Killaloe kom på den fantastiska idén med vadslagning om hur lång tid det dröjer innan han svarar på det smset :idea:

Jag är optimist och säger kl 22 ikväll
Killaloe trodde ett dygn.

Någon mer som vill gissa?
Men om du föreslog idag, och han hör av sig idag, så tycker jag nog att det låter okej. Folk ÄR olika med sms, det är bara att konstatera. Att han inte svarar med vändande mess behöver inte betyda att han saknar intresse. Jag skulle nog chilla om jag var du.

Men om du föreslog idag, och han hör av sig idag, så tycker jag nog att det låter okej. Folk ÄR olika med sms, det är bara att konstatera. Att han inte svarar med vändande mess behöver inte betyda att han saknar intresse. Jag skulle nog chilla om jag var du.
Jag kan iofs tycka att det är skillnad på att svara allmänt och svara angående något som har en viss tidsgräns. Att inte höra av sig förrän samma dag när förslaget är att hitta på saker, tycker jag är rätt respektlöst för det signalerar för mig att den andra personens tid inte är lika mycket värd eftersom hen då ska hålla dagen öppen för att ev kunna träffas. (Skillnad mot att behöva ställa in med kort varsel osv)

Gäller det andra saker så håller jag med, folk är olika :)

Jag kan iofs tycka att det är skillnad på att svara allmänt och svara angående något som har en viss tidsgräns. Att inte höra av sig förrän samma dag när förslaget är att hitta på saker, tycker jag är rätt respektlöst för det signalerar för mig att den andra personens tid inte är lika mycket värd eftersom hen då ska hålla dagen öppen för att ev kunna träffas. (Skillnad mot att behöva ställa in med kort varsel osv)

Gäller det andra saker så håller jag med, folk är olika :)
Ja, det kan jag ju hålla med om - alltså att man bör svara i god tid när den andra föreslagit en viss dag. Men när jag svarade tänkte jag nog mer på om det sena svaret var en temperaturmätare på hans intresse eller inte. Och det tror jag inte att det nödvändigtvis behöver vara.

Är han typen som blir kränkt? 3... 2... 1... :up:

Annars lägger jag ett halvt dygn på @Killaloe s gissning. :D
Tror inte han blir kränkt, men det återstår att se :angel:

Jag ska försöka, men håller med @Killaloe om jag tycker det är smått respektlöst. Ska jag hålla min kväll helt fri om han inte bryr sig om att säga nu eller bä?

I vadslagningen tror jag på senast 19 ikväll. Han vill nog fortfarande träffa dig och då är kvällen inte slut. Dock beror det på hur väl han kunde hantera ditt svar där du påpekade att han var sent ute.

octopus-wedding-gown.jpg

I vadslagningen tror jag på senast 19 ikväll. Han vill nog fortfarande träffa dig och då är kvällen inte slut. Dock beror det på hur väl han kunde hantera ditt svar där du påpekade att han var sent ute.

octopus-wedding-gown.jpg
Ikväll blir det ingen träff ändå, för nu har han blivit sjuk.. men hoppas på till helgen :)

Vadslagningen än så länge:

Ceta: 22 idag
Killaloe: lunchtid tisdag
Monstermom: kväll tisdag
Mandalaki: torsdag kväll

Jag har sagt till M att jag tror att vi helt enkelt inte är kompatibla med varandra, och det höll han med om.
Det känns ändå okej. Lite tråkigt, men okej. Jag visste ju eg nånstans redan när vi började ses igen innan jul att jag bara gjorde mig en björntjänst då, men orkade inte tänka på det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka