Vadslagningen än så länge:
Ceta: 22 idag
Killaloe: lunchtid tisdag
Monstermom: kväll tisdag
Any Moore takers? Vinnaren blir bjuden på vårt bröllop![]()
Imorgon vid frukost!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Any Moore takers? Vinnaren blir bjuden på vårt bröllop![]()
Det här blir ett sånt där vad man inte vill vinna![]()
Hyacint:tisdag frukost
Starcraft: onsdag mitt på dagen
Mandalaki: torsdag kväll
Kan bli spännande det här![]()
Wiho, jag vannVadslagningen än så länge:
Hyacint:tisdag frukost
Myblackcat: tisdag 17
Starcraft: onsdag mitt på dagen
Mandalaki: torsdag kväll
Kommer säkert fler gånger@Ceta Lite sur över att jag inte hann vara med i vadslagningenmen glad över att han svarade så snabbt så jag inte hann !
Passar på att gilla ännu lite till att @Myblackcat fått ligga!Å kramas å hångla, man inser inte hur mycket man saknat det innan man får göra det igen!
![]()
Heja! Och jättebra att du påpekade att du inte uppskattar att han hör av sig så sent när ni ska bestämma tid och dag. Jag avskyr alltså när man frågar nån (typ på lördagen) om den vill ses på tisdag och sen sitter man där på tisdagen och har inte fått nåt effing svar?! Då förutsätter jag alltid att det inte blir nåt.Wiho, jag vann@mandalaki , hade du inte ändrat dig hade du varit närmast! 19:23 kom svaret, och det var inte minsta kränkt
![]()
Precis så!Heja! Och jättebra att du påpekade att du inte uppskattar att han hör av sig så sent när ni ska bestämma tid och dag. Jag avskyr alltså när man frågar nån (typ på lördagen) om den vill ses på tisdag och sen sitter man där på tisdagen och har inte fått nåt effing svar?! Då förutsätter jag alltid att det inte blir nåt.
Mvh grinig tjej.
Såna där män är jäkligt bra att haJag har fått ligga iallafall, med en snygging jag träffat ute och sedan haft sex med en gång. Andra gången var grymt bra. Han kan det där med kvinnlig njutning. Sedan var det så underbart att bara få krama någon och hångla. Kändes som ett tag sedan.
Måste bara se till att hålla det på rätt nivå. Att bara höra av mig om jag vill ses. Det är svårt då jag lätt kommer in i relations-höra-av-mig-varje-dag stuket. Har som tur är kompisar jag hör av mig till som hindrar mig från att skicka onödiga sms.
Har dock börjat snacka lite med en gammal kollega från förra året. Han ser bra ut, är väldigt trevlig och charmig, men snusar och det är så avtändande för mig. Men funderar på om jag ska våga fråga ut honom på en öl ändå...
Jo det är sant, sån är ju jag också visserligen, men eftersom det är det avståndet det är mellan oss och vi ses så pass sällan hade jag nog hoppats på mer, men du har nog rätt@starcraft Jag har märkt att många blir lite segare med kommunikationen just när det redan är inbokat att ses. Sen kan jag inte bedöma om det är därför i just ditt fall, men en iakttagelse iaf![]()
Men vad tråkigt. Visst var han ftån Australien och det handlar om visum?Vi pausar vårt förhållande eftersom ingen vet när eller ens om han får komma tillbaka.
Jag klara ite riktigt av det, måste leva här och nu och kan inte bara gå och vänta.
Så istället ska jag gå på en spontandejt och fokusera på något annat.