Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vadslagningen än så länge:

Ceta: 22 idag
Hyacint:tisdag frukost
Killaloe: lunchtid tisdag
Monstermom: kväll tisdag
Starcraft: onsdag mitt på dagen
Mandalaki: torsdag kväll

Kan bli spännande det här :banana:

Jag har fått ligga iallafall, med en snygging jag träffat ute och sedan haft sex med en gång. Andra gången var grymt bra. Han kan det där med kvinnlig njutning :p. Sedan var det så underbart att bara få krama någon och hångla. Kändes som ett tag sedan.

Måste bara se till att hålla det på rätt nivå. Att bara höra av mig om jag vill ses. Det är svårt då jag lätt kommer in i relations-höra-av-mig-varje-dag stuket. Har som tur är kompisar jag hör av mig till som hindrar mig från att skicka onödiga sms.

Wiho, jag vann :banana: @mandalaki , hade du inte ändrat dig hade du varit närmast! 19:23 kom svaret, och det var inte minsta kränkt :)
Heja! Och jättebra att du påpekade att du inte uppskattar att han hör av sig så sent när ni ska bestämma tid och dag. Jag avskyr alltså när man frågar nån (typ på lördagen) om den vill ses på tisdag och sen sitter man där på tisdagen och har inte fått nåt effing svar?! Då förutsätter jag alltid att det inte blir nåt.

Mvh grinig tjej.

Heja! Och jättebra att du påpekade att du inte uppskattar att han hör av sig så sent när ni ska bestämma tid och dag. Jag avskyr alltså när man frågar nån (typ på lördagen) om den vill ses på tisdag och sen sitter man där på tisdagen och har inte fått nåt effing svar?! Då förutsätter jag alltid att det inte blir nåt.

Mvh grinig tjej.
Precis så!

Nu pratade vi om onsdag (om han blir frisk) och han lovade höra av sig imorgon och säga hur han mår :)

Jag har fått ligga iallafall, med en snygging jag träffat ute och sedan haft sex med en gång. Andra gången var grymt bra. Han kan det där med kvinnlig njutning :p. Sedan var det så underbart att bara få krama någon och hångla. Kändes som ett tag sedan.

Måste bara se till att hålla det på rätt nivå. Att bara höra av mig om jag vill ses. Det är svårt då jag lätt kommer in i relations-höra-av-mig-varje-dag stuket. Har som tur är kompisar jag hör av mig till som hindrar mig från att skicka onödiga sms.
Såna där män är jäkligt bra att ha :D

Känner mig mycket tveksam om D just nu. Visst svarar han på mina kontaktförsök, men det tar tid. Om han inte hade bokat in att komma hit så hade jag absolut tagit hans seghet och avsaknad av initiativ som ointresse och lagt ner det hela. Nu vet jag inte vad jag ska ta det som och känner mig hyfsat opepp på hans besök, känns som upplagt för att jag ska bli sårad i slutändan.

Har dock börjat snacka lite med en gammal kollega från förra året. Han ser bra ut, är väldigt trevlig och charmig, men snusar och det är så avtändande för mig. Men funderar på om jag ska våga fråga ut honom på en öl ändå...

@starcraft Jag har märkt att många blir lite segare med kommunikationen just när det redan är inbokat att ses. Sen kan jag inte bedöma om det är därför i just ditt fall, men en iakttagelse iaf ;)

@starcraft Jag har märkt att många blir lite segare med kommunikationen just när det redan är inbokat att ses. Sen kan jag inte bedöma om det är därför i just ditt fall, men en iakttagelse iaf ;)
Jo det är sant, sån är ju jag också visserligen, men eftersom det är det avståndet det är mellan oss och vi ses så pass sällan hade jag nog hoppats på mer, men du har nog rätt :)

Vi pausar vårt förhållande eftersom ingen vet när eller ens om han får komma tillbaka.
Jag klara ite riktigt av det, måste leva här och nu och kan inte bara gå och vänta.

Så istället ska jag gå på en spontandejt och fokusera på något annat.

Vi pausar vårt förhållande eftersom ingen vet när eller ens om han får komma tillbaka.
Jag klara ite riktigt av det, måste leva här och nu och kan inte bara gå och vänta.

Så istället ska jag gå på en spontandejt och fokusera på något annat.
Men vad tråkigt. Visst var han ftån Australien och det handlar om visum?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka