Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår inte vad det är med (vissa) män...

Om man, oombedd, ganska tidigt i en konversation skickar tre bilder, och undrar vad jag tycker - och sen flippar totalt och anser jag är "förjävla oförskämd" när jag efter andra påtryckningen om vad jag tycker svarar att "jag föredrar män i kort hår ;)" Och personen dessutom häver ur sig ett långt inlägg att ja men då är det väl bättre jag pratar med någon korthårig för personen minsann inte tänker "stympa sig", "spöka ut sig" etc för någon annans skull. Dessutom avlutar personen med "och ärligt talat ser jag ner på sådana som dig, som ens har mage att döma andras utseende".

Alltså är det jag som är en vandrande social katastrof eller personen som är lättstött? Jag bad inte om bild och jag kommenterade den inte förrän det omfrågades. Och försökte "landa" det (att jag inte alls tilltalades, och det var inte bara håret) så försiktigt som möjligt...

Alltså jag kan ju förstå att det sårade hans ego att du inte tyckte han var Guds gåva till kvinnorna, men samtidigt får han ju skylla sig själv om han vill veta vad folk tycker och dessutom helt oombett skickar bild ens i första läget. Nä, detta tycker jag helt ligger på honom.

Alltså jag kan ju förstå att det sårade hans ego att du inte tyckte han var Guds gåva till kvinnorna, men samtidigt får han ju skylla sig själv om han vill veta vad folk tycker och dessutom helt oombett skickar bild ens i första läget. Nä, detta tycker jag helt ligger på honom.

Tack. Jag började på riktigt undra om det var ett himla elakt sätt att försöka förmedla att utseendet inte tilltalade. Med tanke på hur upprörd han blev.

När han öst ur sig förolämpningar ett tag så skickade han en kuk-bild. Det är något oklart om han själv anser att det är en förolämpning att skicka sådana eller om han försökte säga något annat...

När han öst ur sig förolämpningar ett tag så skickade han en kuk-bild. Det är något oklart om han själv anser att det är en förolämpning att skicka sådana eller om han försökte säga något annat...

Alltså, jag blir ju mållös! Ingen aning vad han tyckte att han ville åstadkomma med att skicka en kukbild :eek::yuck::banghead:

Jag tänkte på en grej igår, angående dickpics. Undrar om ett sätt att bemöta dem skulle vara att skicka tillbaka en kukbild från nätet, där objektet är märkbart större än den man fått? Inte kommentera utan bara skicka bilden.

Risken att mottagaren skulle anmäla en för sexuellt ofredande tror jag är obefintlig. :D

Jag tänkte på en grej igår, angående dickpics. Undrar om ett sätt att bemöta dem skulle vara att skicka tillbaka en kukbild från nätet, där objektet är märkbart större än den man fått? Inte kommentera utan bara skicka bilden.

Risken att mottagaren skulle anmäla en för sexuellt ofredande tror jag är obefintlig. :D
Det är då Rocco Siffredi börjar undra varför han får ännu mer trafik från Sverige på sina sidor...:angel:

Stina Wolter har redan gjort det. ;)

"Hon uppger att en person skickade en så kallad ”dick pic” – en bild på sin penis – till henne. Hon valde då att gå till motangrepp och skickade bilden till både avsändaren och personer som hon beskriver som hans ”Dick pic-kolleger”.

”Han blev mycket kränkt och sa att han skulle anmäla mig. Detta har även andra mobbare jag konfronterat/outat/blockat -gjort. Hotat med att se till att mitt konto stängs ner. När de som trakasserar mig blir avvisade och uppläxade blir de väldigt arga. Jag visar tydligt att jag vill styra min skuta på ett annat sätt”, skriver Wollter." :D

Stina Wolter har redan gjort det. ;)

"Hon uppger att en person skickade en så kallad ”dick pic” – en bild på sin penis – till henne. Hon valde då att gå till motangrepp och skickade bilden till både avsändaren och personer som hon beskriver som hans ”Dick pic-kolleger”.

”Han blev mycket kränkt och sa att han skulle anmäla mig. Detta har även andra mobbare jag konfronterat/outat/blockat -gjort. Hotat med att se till att mitt konto stängs ner. När de som trakasserar mig blir avvisade och uppläxade blir de väldigt arga. Jag visar tydligt att jag vill styra min skuta på ett annat sätt”, skriver Wollter." :D
Härligt! :love:

Tack. Jag började på riktigt undra om det var ett himla elakt sätt att försöka förmedla att utseendet inte tilltalade. Med tanke på hur upprörd han blev.

Jag hatar verkligen när människor gör så, oombedda skickar bilder och sedan förväntar sig en recension på sitt utseende. Eller folk som frågar om en recension oavsett. Har jag något jag vill säga så gör jag det.

När det gäller kuk-bilder så tackade jag nej till en kille och han blev snabbt rätt otrevlig. Sen kom det: Ge mig din kik (det står på min profil att jag inte har kik dessutom) så ska jag skicka en bild på min kuk. Som om det skulle få mig att ändra mig? O_o

När det gäller kuk-bilder så tackade jag nej till en kille och han blev snabbt rätt otrevlig. Sen kom det: Ge mig din kik (det står på min profil att jag inte har kik dessutom) så ska jag skicka en bild på min kuk. Som om det skulle få mig att ändra mig? O_o

Jag saknar ord...

När det gäller kuk-bilder så tackade jag nej till en kille och han blev snabbt rätt otrevlig. Sen kom det: Ge mig din kik (det står på min profil att jag inte har kik dessutom) så ska jag skicka en bild på min kuk.

Han hade alltså redan varit otrevlig när det där kom? Då betyder det ju Ge mig din kik så att jag kan straffa och förnedra dig genom att skicka en bild på min kuk.

Herregud, hur lyckades han skaffa internet överhuvudtaget :confused:

Han hade alltså redan varit otrevlig när det där kom? Då betyder det ju Ge mig din kik så att jag kan straffa och förnedra dig genom att skicka en bild på min kuk.

Herregud, hur lyckades han skaffa internet överhuvudtaget :confused:
Ja, han hade redan varit otrevlig och allt jag gjort var att efter hans första mail besöka hans profil och konstatera att jag inte var intresserad. Han skriver förresten fortfarande då och då. Antar att vissa glömmer fort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10