Jag förstår inte vad det är med (vissa) män...
Om man, oombedd, ganska tidigt i en konversation skickar tre bilder, och undrar vad jag tycker - och sen flippar totalt och anser jag är "förjävla oförskämd" när jag efter andra påtryckningen om vad jag tycker svarar att "jag föredrar män i kort hår" Och personen dessutom häver ur sig ett långt inlägg att ja men då är det väl bättre jag pratar med någon korthårig för personen minsann inte tänker "stympa sig", "spöka ut sig" etc för någon annans skull. Dessutom avlutar personen med "och ärligt talat ser jag ner på sådana som dig, som ens har mage att döma andras utseende".
Alltså är det jag som är en vandrande social katastrof eller personen som är lättstött? Jag bad inte om bild och jag kommenterade den inte förrän det omfrågades. Och försökte "landa" det (att jag inte alls tilltalades, och det var inte bara håret) så försiktigt som möjligt...
Alltså jag kan ju förstå att det sårade hans ego att du inte tyckte han var Guds gåva till kvinnorna, men samtidigt får han ju skylla sig själv om han vill veta vad folk tycker och dessutom helt oombett skickar bild ens i första läget. Nä, detta tycker jag helt ligger på honom.