Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
När han öst ur sig förolämpningar ett tag så skickade han en kuk-bild. Det är något oklart om han själv anser att det är en förolämpning att skicka sådana eller om han försökte säga något annat...
Haha, jag ser framför mig hur frustrerad han är "Gah jag är så arg att jag vetintevad, JA! Jag skickar iväg min snopp istället! *klick* "

Märkligt. Och nej du har inte svarat konstigt, han tjatade fram en åsikt och han fick den.

biller0723.jpg

Dejten idag då med fd kollegan... han såg bättre ut än jag mindes och dessutom verkade han ha slutat snusa, eller i alla fall snusade han inte under dejten, så stort plus där. Men det var lite stelt, jag var av någon anledning nervös och det var lite tungjobbat samtalsmässigt - vilket händer sällan för mig de första dejterna, kanske för att vi redan känner varann lite. När vi messar flyter det på bra, så lite förvånad faktiskt över det. Men jag kan tänka mig att träffa honom igen, men kanske med någon aktivitet typ bowling eller så för att få en mer avslappnad.

Och jag ska träffa mannen från ett år sedan imorgon och ärligt talat känns det inte bra. Alltså han är jätte snäll så ingen fara på taket så men det känns bara fel. Märker att jag irriterar mig på småsaker, men varför gjorde jag då inte det för ett år sedan? Blir less på mig själv.

Dagens dejt var trevlig, inget wow och inte heller Nu vill jag gå hem.
Han var lite... vad ska jag säga? Skämtade mest hela tiden. Och det är ju bra, men det var lite överdrivet. Om han alltid är sån, eller om han var nervös eller ville göra gott första intryck återstår att se. Jag kan iaf tänka mig att träffa honom igen. :)

Märklig konversation med fullständig främling på kik!

Främling: Allt väl
Främling: (Bild på en stående naken kvinna mellan två stående nakna män)

Främling: (Bild på en kvinnas hals som blir kysst av en man)
Främling: Hej

Jag: Jag vet inte vem du är eller varför du skickar bilder till mig?

Främling: Får vi umgås här!
Främling: ?

Jag: ?

Främling: Chatta på...
Främling: Vad sökes?

Jag: Vet fortfarande inte vem du är. Alltså är jag inte intresserad.

Främling: Hej då
Främling: Frivilligt..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10