Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
På en icke-dejtingsida, från en man som bor åtminstone 5-6 timmars bilfärd från mig:
"Hej hallå, Tyckte du hade glimten i ögat. Du ser ut som en fin och mysig människa, Skulle vara kul och skriva, Kanske man kan ta en fika eller något.//Mvh x. Ps du är väldigt söt, ☺"

Hur han öht kunnat bilda sig någon uppfattning om mig vet jag inte. Inte heller förstår jag hur han tänkt sig att det ska gå till om vi ska ses för att ta en fika :grin:

På en icke-dejtingsida, från en man som bor åtminstone 5-6 timmars bilfärd från mig:
"Hej hallå, Tyckte du hade glimten i ögat. Du ser ut som en fin och mysig människa, Skulle vara kul och skriva, Kanske man kan ta en fika eller något.//Mvh x. Ps du är väldigt söt, ☺"

Hur han öht kunnat bilda sig någon uppfattning om mig vet jag inte. Inte heller förstår jag hur han tänkt sig att det ska gå till om vi ska ses för att ta en fika :grin:
Du kan kanske svara med "Har du möjlighet att skicka en kukbild först?"

Fast å andra sidan tycker jag det är positivt med att han vågar chansa :)

• Gilla
Reactions: ptr
Jag förstår inte vad det är med (vissa) män...

Om man, oombedd, ganska tidigt i en konversation skickar tre bilder, och undrar vad jag tycker - och sen flippar totalt och anser jag är "förjävla oförskämd" när jag efter andra påtryckningen om vad jag tycker svarar att "jag föredrar män i kort hår ;)" Och personen dessutom häver ur sig ett långt inlägg att ja men då är det väl bättre jag pratar med någon korthårig för personen minsann inte tänker "stympa sig", "spöka ut sig" etc för någon annans skull. Dessutom avlutar personen med "och ärligt talat ser jag ner på sådana som dig, som ens har mage att döma andras utseende".

Alltså är det jag som är en vandrande social katastrof eller personen som är lättstött? Jag bad inte om bild och jag kommenterade den inte förrän det omfrågades. Och försökte "landa" det (att jag inte alls tilltalades, och det var inte bara håret) så försiktigt som möjligt...

Jag förstår inte vad det är med (vissa) män...

Om man, oombedd, ganska tidigt i en konversation skickar tre bilder, och undrar vad jag tycker - och sen flippar totalt och anser jag är "förjävla oförskämd" när jag efter andra påtryckningen om vad jag tycker svarar att "jag föredrar män i kort hår ;)" Och personen dessutom häver ur sig ett långt inlägg att ja men då är det väl bättre jag pratar med någon korthårig för personen minsann inte tänker "stympa sig", "spöka ut sig" etc för någon annans skull. Dessutom avlutar personen med "och ärligt talat ser jag ner på sådana som dig, som ens har mage att döma andras utseende".

Alltså är det jag som är en vandrande social katastrof eller personen som är lättstött? Jag bad inte om bild och jag kommenterade den inte förrän det omfrågades. Och försökte "landa" det (att jag inte alls tilltalades, och det var inte bara håret) så försiktigt som möjligt...

Crazy dicks finns överallt :crazy:.

Hur är man om man är "mysig"?:confused:

Som Ernst?:crazy:

Ernst är läskig. Ibland undrar jag om han är på riktigt eller bara är en Disneyfigur :cautious:
Jag gillar hur du tänker.
Min mor älskar hans tv-program och tittar på allt möjligt annat där han råkar dyka upp också. Jag får kämpa för att undvika honom och undvika att höra hennes berättelser om allt han pysslar med...

En bekanting sa förut att han ser ut som en hustrumisshandlare. Lite väl elakt kanske, det är han ju förhoppningsvis inte alls, men det var så läskig hon tyckte att han såg ut att vara. Det verkar vara lite så med den mannen, antingen tycker folk jättemycket om honom eller så ser de honom som läskig :p

Jag gillar hur du tänker.
Min mor älskar hans tv-program och tittar på allt möjligt annat där han råkar dyka upp också. Jag får kämpa för att undvika honom och undvika att höra hennes berättelser om allt han pysslar med...

En bekanting sa förut att han ser ut som en hustrumisshandlare. Lite väl elakt kanske, det är han ju förhoppningsvis inte alls, men det var så läskig hon tyckte att han såg ut att vara. Det verkar vara lite så med den mannen, antingen tycker folk jättemycket om honom eller så ser de honom som läskig :p

Jag har faktiskt en barndomskamrat som bor granne med honom på hans sommarställe och hon säger att han är supertrevlig. De brukar småprata en del när hon rider förbi. Men när hon tillade glatt "han är faktiskt sån som på TV" fick jag ju bekräftat att han är läskig även på riktigt :nailbiting:

Helt OT men jag älskar Ernst! Inte för att han är så mysig och kreativ utan för att jag och sambon sitter och råskrattar ÅT alla hans tokerier. Det är min bästa tv-underhållning och jag och min sambo citerar ofta Ernst för att det är så himla konstiga grejer han säger :D
Som min son. Han säger att Ernst är HEEELT OTROLIG, utan att precisera det närmare.

Själv är jag nog bara likgiltig. Det är så tröttande med pyssel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka