Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok, så du har skickat grejer han inte svarat på? Då håller jag med om att det är heltrist!

Japp han har inte ens öppnat appen :down:
(man ser skillnad på "tunna D" (delivered men inte öppnat appen) och "tjocka D" (öppnat appen men inte läst meddelandet) ... Men men ...

En "blast from det past" som jag tycker väldigt mycket om skickar en hel del mixade signaler både i vad han säger, hur han beter sig och vad han gör vilket gör mig både förvirrad och avvaktande :crazy:

Män alltså, varför ska de krångla så? :cautious:

En "blast from det past" som jag tycker väldigt mycket om skickar en hel del mixade signaler både i vad han säger, hur han beter sig och vad han gör vilket gör mig både förvirrad och avvaktande :crazy:

Män alltså, varför ska de krångla så? :cautious:

Åja - kvinnor kan med.
Tänker att det kan bottna i en kombination av om den förutfattade meningen om hur du kanske tycker om det hela samt en osäkerhet på vad han egentligen känner och om han vågar lita på det.

Tänker att det kan bottna i en kombination av om den förutfattade meningen om hur du kanske tycker om det hela samt en osäkerhet på vad han egentligen känner och om han vågar lita på det.
Jag är ju så pass rak att jag har varit väldigt tydlig med hur landet ligger i frågan från mitt håll, så det är nog snarare frågan om hans egna känslor, om han vågar ge sig in i något där han själv måste investera känslomässigt som han funderar över. För funderar gör han fick jag veta idag.

Jag kan dock tycka att under tiden han funderar på om han ska våga eller inte, så kan han ju låta bli det här med att kramas och ge oförutsedda pussar ena dan för att knappt kunna titta på mig nästa dag och hålla sig till nått sånt där lagom mitt emellan.

Män alltså :wtf:

Det är ett helvete att vara så där fram och tillbaka! Ena dagen så känns det som att okejdå det får bli som det blir om det blir och blir nog bra eller åtminstone utmärkt - för att nästa dag känna att blir det här så bra egentligen eller rusar sinnet iväg med en.

Detta velande i själen gör gärna att man funderar på om man duger osv.
Menar du alvar kan, men bra kan för det är inte säkert, en välplacerad kram mitt i tveksamheten vara rätt mycket hjälp i veligheten.

Jag och M började ju ses igen innan jul, men jag vette tusan alltså. Det känns som vi inte är kompatibla i hur ofta vi vill ses, höras av, vad vi vill hitta på och ja, det mesta.
Så synd, för vi gillar varandra men det känns som det blir för mycket förväntningar/press/besvikelse inblandat.

Alltså jag kan verkligen beundra de som kan hålla igång flera personer samtidigt. För mig bara går det inte. Nu när jag träffar någon fast det inte alls är seriöst och han sticker nästa vecka så känner jag hur attraktionen till andra bara poff, borta. Det är väl egentligen inget större problem med herr-gift-men-snart-skild eftersom det ändå inte är möjligt att träffas just nu. Men med Mr-Music gör det att det intresse jag kände för ett år sedan mest känns som en vänskap och han kommer och hälsar på nästa vecka. Vilket jag visserligen vill oavsett, han känns som en genuint snäll människa som jag vill lära känna även om det bara blir en vänskap av det.

Det går alldeles utmärkt, det hänger på ens egen inställning.
Vet inte om det var ett svar till mig i så fall skulle jag såklart rent teoretisk kunna ha sex fast jag inte har lust men jag ser inte hur det skulle göra saken bättre.

Senast ändrad:
Vet inte om det var ett svar till mig i så fall skulle jag såklart rent teoretisk kunna ha sex fast jag inte har lust men jag ser inte hur det skulle göra saken bättre.

Att hålla igång flera personer samtidigt.
Jag har mer än en relation, allt med stor öppenhet och frihet. Trivs jättebra med det.

Minns ni mannen som körde en extrem mansplaining och jag skickade ett syrligt svar till (som många av er tyckte var väldigt vasst), om att jag tyckte han skulle läsa igenom sina mail och se om det fanns något i dem som kunde uppfattas negativt för mottagaren.

Han hade svarat på det såg jag idag. Han tog inte illa upp, utan inledde med "Jag förstår vad Du menar! " - och går sen på om att det var för det saknade uppmuntran och när pappa min var sjuk och allt. Går över till att förklara sin syn på världen och att den innebär han är lite dålig på det där med uppmuntran. Ber sen om ursäkt om det gjorde mig mer uppskärrad.

Han frågar inte om det var det jag åsyftade, inte ens som en på slutet inslängd "Eller menade du nåt annat?" utan är verkligen 110% övertygad om att det var det jag menade, och utgår sen helt från sig själv kring ämnet i 1.5 A4...

Sjukt fascinerande...

Minns ni mannen som körde en extrem mansplaining och jag skickade ett syrligt svar till (som många av er tyckte var väldigt vasst), om att jag tyckte han skulle läsa igenom sina mail och se om det fanns något i dem som kunde uppfattas negativt för mottagaren.

Han hade svarat på det såg jag idag. Han tog inte illa upp, utan inledde med "Jag förstår vad Du menar! " - och går sen på om att det var för det saknade uppmuntran och när pappa min var sjuk och allt. Går över till att förklara sin syn på världen och att den innebär han är lite dålig på det där med uppmuntran. Ber sen om ursäkt om det gjorde mig mer uppskärrad.

Han frågar inte om det var det jag åsyftade, inte ens som en på slutet inslängd "Eller menade du nåt annat?" utan är verkligen 110% övertygad om att det var det jag menade, och utgår sen helt från sig själv kring ämnet i 1.5 A4...

Sjukt fascinerande...
Haha, men jösses :banghead: Noll självinsikt där. Så charmigt.

Kan nog se mig som dissad. Hördes i veckan och sköt upp den planerade dejten (pga min förkylning och hans jobb) men sa att vi skulle ses i denna veckan istället.
Skickade i lördags och föreslog idag, men har inte fått nått svar. Nog för att han är seg med sms, men börjar ändå landa i "he's just not that into me".

Känns trist men har så mycket annat som känns jobbigt just nu att jag inte riktigt kan urskilja vad som är vad. Kanske lika bra det..

Och så hörde han av sig, två dygn senare! Var visst inte dumpad, än ;)

Jag påpekade dock i mitt svar till honom att jag tycker det är trist att vänta två dygn på svar. @Killaloe kom på den fantastiska idén med vadslagning om hur lång tid det dröjer innan han svarar på det smset :idea:

Jag är optimist och säger kl 22 ikväll
Killaloe trodde ett dygn.

Någon mer som vill gissa?

Och så hörde han av sig, två dygn senare! Var visst inte dumpad, än ;)

Jag påpekade dock i mitt svar till honom att jag tycker det är trist att vänta två dygn på svar. @Killaloe kom på den fantastiska idén med vadslagning om hur lång tid det dröjer innan han svarar på det smset :idea:

Jag är optimist och säger kl 22 ikväll
Killaloe trodde ett dygn.

Någon mer som vill gissa?

Är han typen som blir kränkt? 3... 2... 1... :up:

Annars lägger jag ett halvt dygn på @Killaloe s gissning. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka