Har du hört av dig då?
Såklart... Men vi har ju bara kik att höras av på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du hört av dig då?
Ok, så du har skickat grejer han inte svarat på? Då håller jag med om att det är heltrist!Såklart... Men vi har ju bara kik att höras av på...
Ok, så du har skickat grejer han inte svarat på? Då håller jag med om att det är heltrist!
En "blast from det past" som jag tycker väldigt mycket om skickar en hel del mixade signaler både i vad han säger, hur han beter sig och vad han gör vilket gör mig både förvirrad och avvaktande
Män alltså, varför ska de krångla så?![]()
Jag är ju så pass rak att jag har varit väldigt tydlig med hur landet ligger i frågan från mitt håll, så det är nog snarare frågan om hans egna känslor, om han vågar ge sig in i något där han själv måste investera känslomässigt som han funderar över. För funderar gör han fick jag veta idag.Tänker att det kan bottna i en kombination av om den förutfattade meningen om hur du kanske tycker om det hela samt en osäkerhet på vad han egentligen känner och om han vågar lita på det.
Vet inte om det var ett svar till mig i så fall skulle jag såklart rent teoretisk kunna ha sex fast jag inte har lust men jag ser inte hur det skulle göra saken bättre.Det går alldeles utmärkt, det hänger på ens egen inställning.
Vet inte om det var ett svar till mig i så fall skulle jag såklart rent teoretisk kunna ha sex fast jag inte har lust men jag ser inte hur det skulle göra saken bättre.
Jag vet att många har det så och trivs. Vad jag beklagade mig lite över är att det inte fungerar för mig och jag håller inte med dig om att det bara handlar om inställning.Att hålla igång flera personer samtidigt.
Jag har mer än en relation, allt med stor öppenhet och frihet. Trivs jättebra med det.
Haha, men jössesMinns ni mannen som körde en extrem mansplaining och jag skickade ett syrligt svar till (som många av er tyckte var väldigt vasst), om att jag tyckte han skulle läsa igenom sina mail och se om det fanns något i dem som kunde uppfattas negativt för mottagaren.
Han hade svarat på det såg jag idag. Han tog inte illa upp, utan inledde med "Jag förstår vad Du menar! " - och går sen på om att det var för det saknade uppmuntran och när pappa min var sjuk och allt. Går över till att förklara sin syn på världen och att den innebär han är lite dålig på det där med uppmuntran. Ber sen om ursäkt om det gjorde mig mer uppskärrad.
Han frågar inte om det var det jag åsyftade, inte ens som en på slutet inslängd "Eller menade du nåt annat?" utan är verkligen 110% övertygad om att det var det jag menade, och utgår sen helt från sig själv kring ämnet i 1.5 A4...
Sjukt fascinerande...
Och så hörde han av sig, två dygn senare! Var visst inte dumpad, än
Jag påpekade dock i mitt svar till honom att jag tycker det är trist att vänta två dygn på svar. @Killaloe kom på den fantastiska idén med vadslagning om hur lång tid det dröjer innan han svarar på det smset
Jag är optimist och säger kl 22 ikväll
Killaloe trodde ett dygn.
Någon mer som vill gissa?