Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte den stora vid Kupolen/Ikea! Herregud vad jag inte ser fram emot när det är dags att köra i den :nailbiting:
Som sagt, den stora vid Kupolen ä ju jättelätt, prova den vid Brommaplan i rusningstid du! De har verkligen tänkt till så mycket av trafiken avleds ju från rondellen vid Kupolen genom avfarter och påfarter så jag har aldrig upplevt att det är för mycket bilar i den.

Som sagt, den stora vid Kupolen ä ju jättelätt, prova den vid Brommaplan i rusningstid du! De har verkligen tänkt till så mycket av trafiken avleds ju från rondellen vid Kupolen genom avfarter och påfarter så jag har aldrig upplevt att det är för mycket bilar i den.

Alla rondeller i Falun suger, MÖJLIGTVIS att den vid gruvan går att leva med :cautious:

Kupolen-rondellen var tom på bilar när jag körde upp där. Det var snöstorm och man kom typ ingenstans, och ingen annan vågade sig ut.
Kan tipsa om att åka på körkortskurs och bo på vandrarhem kopplat till körskolorna om man är singel och typ 20. Jag har aldrig känt mig lika eftertraktad som de två veckorna.. haha.

Den är ingen fara, det är hur lätt som helst :up: De har verkligen tänkt till när de gjorde rondellerna där :)

Haha ja alltså, egentligen är den väl inte värre än normala rondeller - men den är så stor och det är så mycket att hålla koll på :p

Kupolen-rondellen var tom på bilar när jag körde upp där. Det var snöstorm och man kom typ ingenstans, och ingen annan vågade sig ut.
Kan tipsa om att åka på körkortskurs och bo på vandrarhem kopplat till körskolorna om man är singel och typ 20. Jag har aldrig känt mig lika eftertraktad som de två veckorna.. haha.
Men vad fan, kunde du inte ha sagt det för 10 år sen?! :angel::D

Jag behöver ventilera.
Jag pratade med trevlig kille, fin kontakt, överaskade mig positivt flera gånger om och han ville ses över en fika och vi pratade om när vi kunde ses. Sen försvann han. Han känns inte som typen som bara slutar svara. Men nu har han inte loggat in sedan den 7e, då han även skickade senaste meddelandet till mig.
Ska jag vara orolig att något har hänt eller ska jag bara erkänna att jag blivit dissad till förmån för någon annan? :cautious:

På ämnet dejting så fick jag precis ett meddelande. Minns ni snubben som inte ändrade taktik mer än att droppa sitt hej i början på alla meddelanden han skickade, som jag aldrig någonsin svarat?

"Vad gör du på dagarna. ?"

Han har tydligen samma taktik än :p

Jag behöver ventilera.
Jag pratade med trevlig kille, fin kontakt, överaskade mig positivt flera gånger om och han ville ses över en fika och vi pratade om när vi kunde ses. Sen försvann han. Han känns inte som typen som bara slutar svara. Men nu har han inte loggat in sedan den 7e, då han även skickade senaste meddelandet till mig.
Ska jag vara orolig att något har hänt eller ska jag bara erkänna att jag blivit dissad till förmån för någon annan? :cautious:

Har ni bara chattat?
Jag hade tagit det som att han av någon anledning inte var intresserad längre. Behöver inte handla om dissad till förmån för någon annan, kan lika gärna vara så att dejting inte var prio längre. Dessutom är det bara fyra dagar.

Jag hade inte oroat mig. Så bra känner man inte någon som man pratat lite med.

Har ni bara chattat?
Jag hade tagit det som att han av någon anledning inte var intresserad längre. Behöver inte handla om dissad till förmån för någon annan, kan lika gärna vara så att dejting inte var prio längre. Dessutom är det bara fyra dagar.

Jag hade inte oroat mig. Så bra känner man inte någon som man pratat lite med.

Nä, fullt medveten att vi inte känner varandra det minsta efter en kort tids chattande. Ja, bara skrivit till varandra. Det är klart att det kan vara annat än en ren dissning med, men det känns surt och jag blir lite orolig, han var väldigt positiv och drivande, sedan tvärtyst. Känns märkligt bara!
Ska försöka släppa det hela...

Rimligt och hänsynsfull rondellhantering utan att bli stående - det är värt att träna på. Är ett utmärkt sätt att se om den man dejtar är rimlig att ha att göra med framöver.

Trafikvett överlag brukar säga rätt mycket om hur människor är mot sin omgivning. Är liksom ett sådant tillfälle när peruken som döljer hornen lätt kommer på sné så det syns.

Fast inte köra i den :crazy:
1988 körde jag helt oförberedd in i en sådan. Jag lyckades då göra ett av mina bästa beslut i trafiken nånsin, när jag ögonblickligen beslöt mig för att strunta i vart jag var på väg - och istället tog rygg på bilen framför.
Det jävligaste med en sån rondell är inte rondellkörning i vänstertrafik, utan att du har mötande trafik mitt i den.

Herregud. Fick mail från en snubbe som i princip skällde ut mig för min presentation var dryg och inte uppmuntrade män att skriva till mig :D

Han fick följande svar: "Min presentation är ju inte till för att ge en varm härlig känsla till lättkränkta mansbarn heller, den är heller inte till för att locka alla eftersom jag hör och häpna inte står och faller med översvallande uppmärksamhet från det motsatta könet. De karlar som ej fattar poängen är ju inte heller för mig, simple as that. "

Tyvärr är hans aggromail det mest upplivande jag fått den här veckan :meh:

Senast ändrad:
Har i stort sett bara träffat "tidigare" bekantskaper...
Varav en jag inte riktigt kom ihåg hur gammal han va... Vi kan kalla honom "HB"
Såg honom 2 ggr antingen för ett år sen eller så i våras (minns verkligen inte)
Men helt klart en jag skulle se som pojkvän...
Så iaf börjar chatta igen innan jul men under jul & nyår är vi upptagna på olika håll hela tiden, (jag ledig, han upptagen, han ledig, jag upptagen)
Men iaf lyckas få till en träff... Dagen efter sitter jag hos mamma å berättar att jag verkligen skulle vilja ha HB... Och hon undrar hur gammal han är... Jag säger 30-32... Som sagt blir nyfiken går in på ratsit och kollar.. Visar sej att han fyllde år den dagen jag sov över...
Alltså ... Va ? Okej att alla inte tar lika "hårt" på födelsedagar men ÄNDÅ ... :p
Aja han fick iaf en mkt trevlig födelsedag... (jag hade de iaf vääääldigt mysigt :angel: )

Men ... inte hört ett ljud efter de... igen... :(

Har i stort sett bara träffat "tidigare" bekantskaper...
Varav en jag inte riktigt kom ihåg hur gammal han va... Vi kan kalla honom "HB"
Såg honom 2 ggr antingen för ett år sen eller så i våras (minns verkligen inte)
Men helt klart en jag skulle se som pojkvän...
Så iaf börjar chatta igen innan jul men under jul & nyår är vi upptagna på olika håll hela tiden, (jag ledig, han upptagen, han ledig, jag upptagen)
Men iaf lyckas få till en träff... Dagen efter sitter jag hos mamma å berättar att jag verkligen skulle vilja ha HB... Och hon undrar hur gammal han är... Jag säger 30-32... Som sagt blir nyfiken går in på ratsit och kollar.. Visar sej att han fyllde år den dagen jag sov över...
Alltså ... Va ? Okej att alla inte tar lika "hårt" på födelsedagar men ÄNDÅ ... :p
Aja han fick iaf en mkt trevlig födelsedag... (jag hade de iaf vääääldigt mysigt :angel: )

Men ... inte hört ett ljud efter de... igen... :(
Har du hört av dig då?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 864
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
250
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka