Inte den stora vid Kupolen/Ikea! Herregud vad jag inte ser fram emot när det är dags att köra i denRondellerna hos dig är ju jättebratill skillnad från de i grannstaden...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte den stora vid Kupolen/Ikea! Herregud vad jag inte ser fram emot när det är dags att köra i denRondellerna hos dig är ju jättebratill skillnad från de i grannstaden...
![]()
Jag kan inte bestämma mig för om jag vill det eller inte vill detFast inte köra i den![]()
Inte den stora vid Kupolen/Ikea! Herregud vad jag inte ser fram emot när det är dags att köra i den![]()
Som sagt, den stora vid Kupolen ä ju jättelätt, prova den vid Brommaplan i rusningstid du! De har verkligen tänkt till så mycket av trafiken avleds ju från rondellen vid Kupolen genom avfarter och påfarter så jag har aldrig upplevt att det är för mycket bilar i den.Inte den stora vid Kupolen/Ikea! Herregud vad jag inte ser fram emot när det är dags att köra i den![]()
Som sagt, den stora vid Kupolen ä ju jättelätt, prova den vid Brommaplan i rusningstid du! De har verkligen tänkt till så mycket av trafiken avleds ju från rondellen vid Kupolen genom avfarter och påfarter så jag har aldrig upplevt att det är för mycket bilar i den.
Den är ingen fara, det är hur lätt som helstDe har verkligen tänkt till när de gjorde rondellerna där
![]()
Haha ja alltså, egentligen är den väl inte värre än normala rondeller - men den är så stor och det är så mycket att hålla koll påSom sagt, den stora vid Kupolen ä ju jättelätt, prova den vid Brommaplan i rusningstid du! De har verkligen tänkt till så mycket av trafiken avleds ju från rondellen vid Kupolen genom avfarter och påfarter så jag har aldrig upplevt att det är för mycket bilar i den.
Men vad fan, kunde du inte ha sagt det för 10 år sen?!Kupolen-rondellen var tom på bilar när jag körde upp där. Det var snöstorm och man kom typ ingenstans, och ingen annan vågade sig ut.
Kan tipsa om att åka på körkortskurs och bo på vandrarhem kopplat till körskolorna om man är singel och typ 20. Jag har aldrig känt mig lika eftertraktad som de två veckorna.. haha.
Jag behöver ventilera.
Jag pratade med trevlig kille, fin kontakt, överaskade mig positivt flera gånger om och han ville ses över en fika och vi pratade om när vi kunde ses. Sen försvann han. Han känns inte som typen som bara slutar svara. Men nu har han inte loggat in sedan den 7e, då han även skickade senaste meddelandet till mig.
Ska jag vara orolig att något har hänt eller ska jag bara erkänna att jag blivit dissad till förmån för någon annan?![]()
Har ni bara chattat?
Jag hade tagit det som att han av någon anledning inte var intresserad längre. Behöver inte handla om dissad till förmån för någon annan, kan lika gärna vara så att dejting inte var prio längre. Dessutom är det bara fyra dagar.
Jag hade inte oroat mig. Så bra känner man inte någon som man pratat lite med.
Varför lämna ett vinnande koncept?Han har tydligen samma taktik än![]()
1988 körde jag helt oförberedd in i en sådan. Jag lyckades då göra ett av mina bästa beslut i trafiken nånsin, när jag ögonblickligen beslöt mig för att strunta i vart jag var på väg - och istället tog rygg på bilen framför.Fast inte köra i den![]()
Alltså, det är ju vänstertrafik dessutom!Jag kan inte bestämma mig för om jag vill det eller inte vill det![]()
Har du hört av dig då?Har i stort sett bara träffat "tidigare" bekantskaper...
Varav en jag inte riktigt kom ihåg hur gammal han va... Vi kan kalla honom "HB"
Såg honom 2 ggr antingen för ett år sen eller så i våras (minns verkligen inte)
Men helt klart en jag skulle se som pojkvän...
Så iaf börjar chatta igen innan jul men under jul & nyår är vi upptagna på olika håll hela tiden, (jag ledig, han upptagen, han ledig, jag upptagen)
Men iaf lyckas få till en träff... Dagen efter sitter jag hos mamma å berättar att jag verkligen skulle vilja ha HB... Och hon undrar hur gammal han är... Jag säger 30-32... Som sagt blir nyfiken går in på ratsit och kollar.. Visar sej att han fyllde år den dagen jag sov över...
Alltså ... Va ? Okej att alla inte tar lika "hårt" på födelsedagar men ÄNDÅ ...
Aja han fick iaf en mkt trevlig födelsedag... (jag hade de iaf vääääldigt mysigt)
Men ... inte hört ett ljud efter de... igen...![]()