Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det jag inte fattar är att många som skriver sådär alltid upprepar med olika ord att de vill tillfredsställa kvinnan, allt handlar om kvinnans njutning. Och ändå skriver de om kvinnan som att det är en sexleksak och inte en människa? :confused:
Hade en bortkastad diskussion men en man som inte respekterat mina kontaktönskemål (eller ens läst min profil) som tyckte att huvudsaken är väl att du blir tillfredsställd. Och jag kände bara att om du inte ens kan bemöda dig om att läsa 750 tecken så har jag ytterst svårt att se att du skulle ta sån hänsyn till mig vid sex att jag skulle bli tillfredsställd. Håller med @gul_zebra att män som berättar hur bra de är i sängen oftast har mycket lite att komma med (och nej, då pratar jag inte storlek).

Apropå tjatiga typer: vi är i viss mån uppfostrade av det vi ser på film. Hur många romantiska komedier finns det inte där (oftast den nördiga) killen lyckas tjata sig till att så småningom komma nära tjejen han är avståndsförälskad i? Åsa Beckman har en krönika i DN som tar upp den så kallade romantiseringen av tjatet. Det är kanske inte så konstigt att många tror att "trägen vinner". Även om det är motigt i starten.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/asa-beckman-det-ar-dags-att-tacka-nej-till-tjatromantikerna/

Apropå tjatiga typer: vi är i viss mån uppfostrade av det vi ser på film. Hur många romantiska komedier finns det inte där (oftast den nördiga) killen lyckas tjata sig till att så småningom komma nära tjejen han är avståndsförälskad i? Åsa Beckman har en krönika i DN som tar upp den så kallade romantiseringen av tjatet. Det är kanske inte så konstigt att många tror att "trägen vinner". Även om det är motigt i starten.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/asa-beckman-det-ar-dags-att-tacka-nej-till-tjatromantikerna/

När han vänder blickarna mot Noora är hon först helt ointresserad. Men William ger sig inte. Han skickar sms, ringer, söker upp henne, försöker få henne att acceptera en date, otroligt beslutsamt.

Man blir knäsvag. Det går inte att tycka annat än att han är charmig.

:yuck::yuck::yuck: Har inte sett skam, och brukar nog inte se filmer/serier där sånt är särskilt vanligt förekommande. Men romantiskt? Med tjat?

Låst artikel, tyvärr.

Fast han är ju snabb och ärlig på två punkter som brukar vara viktiga här? 1) vad han är ute efter, b) att han har barn.
Absolut, inga fel i det. Det är ändå inte intressant för mig - jag vill inte ha ett särboförhållande, hans profil ekar lika tom som meddelandet så det finns absolut ingenting som väcker något intresse och han bor på tok för långt bort.

Absolut, inga fel i det. Det är ändå inte intressant för mig - jag vill inte ha ett särboförhållande, hans profil ekar lika tom som meddelandet så det finns absolut ingenting som väcker något intresse och han bor på tok för långt bort.
Nä, meddelandet dryper ju inte av charm direkt. Jag försökte bara hitta något positivt bland alla kukbilder och fullgångna idioter. :meh:

Är deras artiklar öppna ett tag eller? Igår var den öppen för mig, nu låst. Var samma med Lisen-artikeln.
Det kan gå till på lite olika sätt - antingen kan de låsa efter att du läst ett visst antal artiklar på en vecka, eller så låser de in enskilda artiklar för att de bedömer att folk är beredda att betala för den. Om den var öppen igår och drog mycket trafik kan de ha låst den till idag för att folk ska lockas att betala.

Det kan gå till på lite olika sätt - antingen kan de låsa efter att du läst ett visst antal artiklar på en vecka, eller så låser de in enskilda artiklar för att de bedömer att folk är beredda att betala för den. Om den var öppen igår och drog mycket trafik kan de ha låst den till idag för att folk ska lockas att betala.
Ja, det förstnämnda har jag märkt på en del ställen men då brukar det stå. Är väl antagligen det andra då, vilket jag tycker är skit för alla tror den är gratis och sprider i forum och fb-grupper och sen helt plötsligt är den låst.

Ja, det förstnämnda har jag märkt på en del ställen men då brukar det stå. Är väl antagligen det andra då, vilket jag tycker är skit för alla tror den är gratis och sprider i forum och fb-grupper och sen helt plötsligt är den låst.
Ja, det är ju surt när det är något man vill dela och diskutera.

Jag har fått för mig att man kan läsa ett visst antal artiklar? För jag kan alltid läsa en eller två på en vecka eller några dagar och sen är det stängt.
Jag tror också att DN gör så, fast det är tydligare på Svenskan som skriver "du har nu läst maxantalet artiklar gratis den här veckan" eller nåt.
Men båda kan också göra så att de direkt låser något som de bedömer att folk kommer att betala för.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 870
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
252
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka