Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det var det jag tänkte.
De lär ju skriva att man är äcklig eller nåt ..
Självklart kommer dom göra det! men skriv att de får bilden på den som skickade före honom och att hans bild kommer att skickas till nästa. Om alla tjejer gjorde så tror jag att killarna skulle sluta. Kommentera gärna nedsättande om deras genitalier så blir dom JÄTTE arga men också ledsna och osäkra. för jag tror att de söker bekräftelse.

Självklart kommer dom göra det! men skriv att de får bilden på den som skickade före honom och att hans bild kommer att skickas till nästa. Om alla tjejer gjorde så tror jag att killarna skulle sluta. Kommentera gärna nedsättande om deras genitalier så blir dom JÄTTE arga men också ledsna och osäkra. för jag tror att de söker bekräftelse.
Haha. Bra ide om att skicka vidare...

@Tranan @Mia_R
Jag funderar på att skriva också att jag ska göra en utställning med nakenbilder och grattis till dig för du har kvalificerat dig och kommer med på utställningen!
Jag har dessutom ditt namn nu så jag kommer bjuda in dina vänner på Facebook
Javadå - det ska väl vara källhänvisning på foton i en utställning! Skriv och fråga efter vem som var fotografen, när fotot var taget mm.

@Tranan @Mia_R
Jag funderar på att skriva också att jag ska göra en utställning med nakenbilder och grattis till dig för du har kvalificerat dig och kommer med på utställningen!
Jag har dessutom ditt namn nu så jag kommer bjuda in dina vänner på Facebook
Utställningen kommer att vara runt temat "Undermåliga Genitalier och deras ägare" kan jag tänka mig som titel.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
251
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka