073-123 45 67Oh Vad är ditt tele nr då?
Biljetten kostar 5600, hon kan ju inte åka med boskapen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
073-123 45 67Oh Vad är ditt tele nr då?
Tror du på allvar att de skulle gilla det?Gör det! det gillar dom!
ok swichat 56000kr, hon är ju inte boskap!073-123 45 67
Biljetten kostar 5600, hon kan ju inte åka med boskapen!![]()
Allvarligt de skulle hata det, det sista jag vill se som kille är andra killars utrustning.Tror du på allvar att de skulle gilla det?
För då vill jag inte göra det
Ville bara skoja lite
Ja det var det jag tänkte.Allvarligt de skulle hata det, det sista jag vill se som kille är andra killars utrustning.
Självklart kommer dom göra det! men skriv att de får bilden på den som skickade före honom och att hans bild kommer att skickas till nästa. Om alla tjejer gjorde så tror jag att killarna skulle sluta. Kommentera gärna nedsättande om deras genitalier så blir dom JÄTTE arga men också ledsna och osäkra. för jag tror att de söker bekräftelse.Ja det var det jag tänkte.
De lär ju skriva att man är äcklig eller nåt ..
Spela roll? Kan Linnéa Claeson kan väl du?Ja det var det jag tänkte.
De lär ju skriva att man är äcklig eller nåt ..
Haha. Bra ide om att skicka vidare...Självklart kommer dom göra det! men skriv att de får bilden på den som skickade före honom och att hans bild kommer att skickas till nästa. Om alla tjejer gjorde så tror jag att killarna skulle sluta. Kommentera gärna nedsättande om deras genitalier så blir dom JÄTTE arga men också ledsna och osäkra. för jag tror att de söker bekräftelse.
Precis...Spela roll? Kan Linnéa Claeson kan väl du?![]()
Javadå - det ska väl vara källhänvisning på foton i en utställning! Skriv och fråga efter vem som var fotografen, när fotot var taget mm.
Utställningen kommer att vara runt temat "Undermåliga Genitalier och deras ägare" kan jag tänka mig som titel.
vet inte vem det är men det låter bra.Kommer någon ihåg figuren "kåta Gun"?
Henne skulle jag vilja skicka till de killarna som skickar bilderna.
Jag tror snoppbilder på FB är bättre.Kommer någon ihåg figuren "kåta Gun"?
Henne skulle jag vilja skicka till de killarna som skickar bilderna.
Jag har också lite lust att skriva
"Men gud så söt.
Tack lilla bubben för att du skickade den. Skulle lilla bubben kunna trä ett rött sidenband runt och måla en enhörning på den. Puss"
Var försiktig! Tänk om personen tar dig på orden!Jag har också lite lust att skriva
"Men gud så söt.
Tack lilla bubben för att du skickade den. Skulle lilla bubben kunna trä ett rött sidenband runt och måla en enhörning på den. Puss"
Var försiktig! Tänk om personen tar dig på orden!![]()