Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken matbutik som helst fungerar säkert att påbörja ett samtal om grönsakspriserna eller varför inte om kycklingbakterierna?
Själv råkade jag ut för en som raggade på mig i en loppisbutik.
Funderade på om jag skulle känna mig gammal och dammig fick aldrig ihop det så jag smet iväg.
@Voff jag är glad att jag inte har bilHimmel vilket folk det finns.
Man kanske ska bli smickrad och tycka det är romtantiskt?
Själv så upplevde jag det som väldigt obehagligt. Om nu karln var interesserad varför kom han då inte fram och presenterade sig och sa hej?
Bilprovningskillen tror jag jobbade där för det var bara jag och två kvinnor till där som kunder...så han var säkert upptagen med jobb och kollade i datorn sen![]()
Jag medHahaha
Jag läste full![]()
Alltså... jag skulle nog inte ha så mycket emot att någon snokade reda på mitt telefonnummer med hjälp av min bil... Eller ja, det beror väl på vad det är för människa då.. Men flera gånger har jag fått kontakt med personer och först när vi gått åt olika håll kommit på att jag borde bett om telefonnummer eller något. Hade personen då satt sig i en bil och åkt iväg hade jag mycket väl kunnat notera regnumret för att ta reda på vem personen var. (I alla fall skulle jag kunna göra det i teorinHaha, den råkade jag också ut för för över 20 år sen. Jag var på loppis med min mamma. Eftersom hon hade skadat foten och gick på kryckor så körde jag...hennes bil. På eftermiddagen ringer det en snubbe till henne som tagit bilnumret. (Creepy)
Han frågade om hon var singel mm och det var hon ju så han bjöd på middag. Hon tackade nej men forstatte samtalet. Efter en stund kom det fram att hon hade barn i åldrarna 18-22 år...då fick han en chock för hon kunde ju inte vara mer än 25!
Japp...han trodde att han pratade med mig. När han bad om att få mitt nummer bad morsan honom fara och flyga. Han var en bit över 60.
Har också fått sms om date efter ha varit på bilprovningen. Ännu en som snokat fram namn och nummer via reggnummet![]()
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNEN! jag menar herre gud! jag vet inte vad jag skulle göra om de utsatte mig för detta.Haha, den råkade jag också ut för för över 20 år sen. Jag var på loppis med min mamma. Eftersom hon hade skadat foten och gick på kryckor så körde jag...hennes bil. På eftermiddagen ringer det en snubbe till henne som tagit bilnumret. (Creepy)
Han frågade om hon var singel mm och det var hon ju så han bjöd på middag. Hon tackade nej men forstatte samtalet. Efter en stund kom det fram att hon hade barn i åldrarna 18-22 år...då fick han en chock för hon kunde ju inte vara mer än 25!
Japp...han trodde att han pratade med mig. När han bad om att få mitt nummer bad morsan honom fara och flyga. Han var en bit över 60.
Har också fått sms om date efter ha varit på bilprovningen. Ännu en som snokat fram namn och nummer via reggnummet![]()
Haha, den råkade jag också ut för för över 20 år sen. Jag var på loppis med min mamma. Eftersom hon hade skadat foten och gick på kryckor så körde jag...hennes bil. På eftermiddagen ringer det en snubbe till henne som tagit bilnumret. (Creepy)
Inte alla män, men tyvärr märks de väldigt väl. Kolla Linnéa Claesons instagram, om inte annat så får man sig ett gott skratt på några svinpälsars bekostnad.VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MÄNNEN! jag menar herre gud! jag vet inte vad jag skulle göra om de utsatte mig för detta.
Gillar inte "smeknamn" alls innan jag har en relation med personen. Allra värst är dock personer som kallar en sötis eller snygging på de sidor jag inte ens har bild.Jag har insett att jag inte alls är förtjust i att bli kallad sötis, det känns liksom förminskade och som att vi var 14 eller något. Och varför lägger man till tre eller fem likadana smileysar i samma meddelande? Det räcker väl med en..
Blä!Snubbe: hej fina du! allt bra ikv?
Jag: Halloj!
Jo alldeles utmärkt, hur är det själv?
Snubbe: hej! kul att du svara...jo de e bra...gjort nå kul i helgen?
Snubbe igen dagen efter förra meddelandet: kan ej sluta titta på dig
Överreagerar jag om jag tycker att det sista är lite, mja... Jag vet inte vad jag ska sätta för ord på det, olustigt kanske?
bra där!Kändes bara väldigt sterotypiskt, vilket jag faktiskt påpekade och han tog det bra och erkände att han nog inte skulle använt samma ord om en manlig vän, vilket det råkar vara.