Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du gillar Djurgården och jag AIK.Ok jag tar av plåstret snabbt, Om någon av er vill spendera frivillig mängd tid med mig (43 år man) i Stockholms området under Torsdagen, så är jag öppen för idéer.
Jag gillar inte laget DIF för mycket Åland i det.Du gillar Djurgården och jag AIK.
Så det är nog kört.
Det låter ju bra. Det har jag varit inne på tidigare. Men egentligen så hoppas jag det kan lösa sig ändå. Jag har noll lust att blotta mig för en främling öga mot öga.
Jag har varit på match och mötesplatsen. Sidorna var okej förutom sexmejlen då.Vilken skog av dejting sidor det finns, Man blir vilsen.
Ok tack, synd med äckelmajlen bara. Tror inte jag får sånt.Jag har varit på match och mötesplatsen. Sidorna var okej förutom sexmejlen då.
Tips om du mailar folk på dejtingsidorna är att inte maila till alla och bara skriva "hej hur är det"Ok tack, synd med äckelmajlen bara. Tror inte jag får sånt.
Tack såmycket för tipset! Ska fundera vad är jag frågan.Tips om du mailar folk på dejtingsidorna är att inte maila till alla och bara skriva "hej hur är det"
Maila några färre och välj istället de som man matchar med dvs läs profiler noga. Skriv gärna vad du fastnade för i presentationerna. Och skriv en ärlig presentation av dig själv.
Det ska nog gå fint för dig.
Du ska få se! Inte lika illa för oss karlar men nog förekommer det.Ok tack, synd med äckelmajlen bara. Tror inte jag får sånt.
Hur illa är det?Du ska få se! Inte lika illa för oss karlar men nog förekommer det.
Blockrar man flitigt så minskar problemet.Hur illa är det?
Jag har SÅ mycket att lära!Blockrar man flitigt så minskar problemet.
Det är mest i form av lättklätt reklam för att köpa sex och liknande, så inte rena trakasserier än så länge i alla fall.
Mest är det att de man kanske vill skriva till, med rätta, blivit känsliga av skiten de råkar ut för (bara bläddra bakåt i dessa trådar så ser du snart) får minsta avvikelse eller fel antydan eller fel uttryck som man inte tänker på själv och då givetvis inte heller menar så är man fort bortsorterad.
20 besök på en timme!Oj la upp en profil på mötesplatsen! Och jag känner mig så skyldig. Vet inte varför. Känns så konstigt.
Vad menar du?Jag föredrar aningens originella namn på evighetstrådar.
Hoppar över alla med löjliga nick - sådana likt "fin pojke", och har tänkt precis som du - finns det någon som nappar på sånt dravel?Alltså det här med nick. Ja, jag förstår att det inte är så lätt alla gånger men... Har någon någonsin fått napp genom att titulera sig som en "fin pojke"? My god, känns som om jag fått pm av en 9-åring