Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...fast då man är under hypnos så känns det annorlunda. Jag låg dessutom på en skön sängJag har noll lust att blotta mig för en främling öga mot öga.![]()
Har du några speciella frågor?Jag skev tidigare att jag började fundera på att nätdejta, men jag vet inget om det.
Jag har inte varit på marknaden 25 år! så jag är lost.
Senast jag var ute och dejtade var året 1992 så jag vet inget. Och kompisgänget funkar inte längre.Har du några speciella frågor?
Ok. Det Första du får bestämma är vart du vill dejta. På krogen, eller gå fram till någon på ica eller nätdejta.Senast jag var ute och dejtade var året 1992 så jag vet inget. Och kompisgänget funkar inte längre.
Ja det är väl en början. På krogen är ingen miljö jag trivs i. På ICA? allvarligt gör folk det? Kollar upp det där med Facebook sidor. Tack. som sagt jag vet inget.Ok. Det Första du får bestämma är vart du vill dejta. På krogen, eller gå fram till någon på ica eller nätdejta.
Om du vill nätdejta så kan man gå med i dejtinggrupper på facebook eller på dejtingsidor.
Jag har varit ICA-kund i 27 år utan att komma hem med ett hugg. Nätet gav betydligt bättre utdelningJa det är väl en början. På krogen är ingen miljö jag trivs i. På ICA? allvarligt gör folk det? Kollar upp det där med Facebook sidor. Tack. som sagt jag vet inget.
Här har Ica singelkvällar ibland, då får singlar ta en grön korg istället för en röd (nåja, om man vill förstås). Så jodå, folk raggar på Ica ocksåJa det är väl en början. På krogen är ingen miljö jag trivs i. På ICA? allvarligt gör folk det? Kollar upp det där med Facebook sidor. Tack. som sagt jag vet inget.
Ja med ica menar jag att man kan väl ta kontakt med folk överallt. Genom vänner, intressen, på biblioteken etcJa det är väl en början. På krogen är ingen miljö jag trivs i. På ICA? allvarligt gör folk det? Kollar upp det där med Facebook sidor. Tack. som sagt jag vet inget.
Det kanske är Coop som gäller i dina trakter.Jag har varit ICA-kund i 27 år utan att komma hem med ett hugg. Nätet gav betydligt bättre utdelning![]()
Det låter bra. Undrar om det är några som hänger där hela kvällen?Här har Ica singelkvällar ibland, då får singlar ta en grön korg istället för en röd (nåja, om man vill förstås). Så jodå, folk raggar på Ica också![]()
Jag satsade nog för hårt på frukt & gröntavdelningen. Jag skulle nog hängt mer bland snacks & läsk eller frysta enportionsrätter...Det kanske är Coop som gäller i dina trakter.![]()
Woop...lite wild and crazyDå ska jag norpa en coop korg och gå på ICA.
Att promenera i den här stan är nog dödfött tyvärr, har verkligen försökt! Fast det är bra och får en att tänka klart så det kan leda till annat tror jag!Ska gå på Djurgården på torsdag och göra inget. Det kanske får något att hända.
Ok tack då vet jag det. Se på buke får man massa bra tips.Att promenera i den här stan är nog dödfött tyvärr, har verkligen försökt! Fast det är bra och får en att tänka klart så det kan leda till annat tror jag!
Fast en gång fick jag visserligen ett oväntat ragg, men det var mitt i en sommarnatt. Så om du väntar några månader så kanske är ute mer och gårOk tack då vet jag det. Se på buke får man massa bra tips.
Inte vad jag sett, de gånger jag varit dit under en singelkväll har det tvärtom varit ganska dött. Antingen är det fler än jag som fegat (jag vägrar ta en grön korg, fy vad läskigtDet låter bra. Undrar om det är några som hänger där hela kvällen?