Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skev tidigare att jag började fundera på att nätdejta, men jag vet inget om det.
Jag har inte varit på marknaden 25 år! så jag är lost.

Senast jag var ute och dejtade var året 1992 så jag vet inget. Och kompisgänget funkar inte längre.
Ok. Det Första du får bestämma är vart du vill dejta. På krogen, eller gå fram till någon på ica eller nätdejta.
Om du vill nätdejta så kan man gå med i dejtinggrupper på facebook eller på dejtingsidor.

Ok. Det Första du får bestämma är vart du vill dejta. På krogen, eller gå fram till någon på ica eller nätdejta.
Om du vill nätdejta så kan man gå med i dejtinggrupper på facebook eller på dejtingsidor.
Ja det är väl en början. På krogen är ingen miljö jag trivs i. På ICA? allvarligt gör folk det? Kollar upp det där med Facebook sidor. Tack. som sagt jag vet inget.

Haha! Jag tänkte i mitt stilla sinne att det var en lite lustig formulering om man ska på fotbollsmatch... Men inte om man ska promenera på själva Djurgården. :banghead: :)

Det låter bra. Undrar om det är några som hänger där hela kvällen?
Inte vad jag sett, de gånger jag varit dit under en singelkväll har det tvärtom varit ganska dött. Antingen är det fler än jag som fegat (jag vägrar ta en grön korg, fy vad läskigt :angel:) eller så har folk dragit hemåt med sina napp innan jag anlänt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
251
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
396
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka