Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snubbe: hej fina du! allt bra ikv?
Jag: Halloj!
Jo alldeles utmärkt, hur är det själv? :)
Snubbe: hej! kul att du svara...jo de e bra...gjort nå kul i helgen?
Snubbe igen dagen efter förra meddelandet: kan ej sluta titta på dig

Överreagerar jag om jag tycker att det sista är lite, mja... Jag vet inte vad jag ska sätta för ord på det, olustigt kanske?
Känns riktigt creepy faktiskt!

Snubbe: hej fina du! allt bra ikv?
Jag: Halloj!
Jo alldeles utmärkt, hur är det själv? :)
Snubbe: hej! kul att du svara...jo de e bra...gjort nå kul i helgen?
Snubbe igen dagen efter förra meddelandet: kan ej sluta titta på dig

Överreagerar jag om jag tycker att det sista är lite, mja... Jag vet inte vad jag ska sätta för ord på det, olustigt kanske?

Jag är ju inte så känslig så jag hade inte BLÄ:at så värst mycket för att killen skriver att han inte kan sluta titta på dig. Däremot så stör det mig desto mer att han inte skriver och stavar ordentligt. DET hade varit en dealbreaker för mig. Men jag är å andra sidan gammal, så det är nog en generationsfråga ... ;)

Jag är ju inte så känslig så jag hade inte BLÄ:at så värst mycket för att killen skriver att han inte kan sluta titta på dig. Däremot så stör det mig desto mer att han inte skriver och stavar ordentligt. DET hade varit en dealbreaker för mig. Men jag är å andra sidan gammal, så det är nog en generationsfråga ... ;)
Det har inte med ålder att göra tror jag. Jag får krupp på såna som skriver som @gul_zebra s beundrare och jag anser mig inte särskilt gammal :D

(Tyvärr har jag en person som jag gillar som skriver nästan så trots att jag vet att han kan skriva korrekt, men så träffades vi inte via internetdejting heller så jag försöker ha lite överseende med det i den sporadiska kontakt vi har)

Haha jag har inte speciellt lätt för skrivsättet själv heller, tvärtom. Jag försöker ha överseende med det men... Oftast faller det på att stavningen verkar hänga ihop med intelligensen, om man säger så :p

Tack! Good to know att det inte är jag som överreagerar :yuck:
Jag får samma känsla som en gång i höstas då jag var på krogen. Mina vänner tyckte att en man stod och stirrade mkt på mig och då märkte jag också. Och sen stirrade han på mig hela kvällen, uppifrån och ner. När vi skulle gå hem kom han fram och sa att jag hade en drömkropp etc. Han ville nog vara snäll... men nä.. nånting kändes... ja inte bra ..

Jag får samma känsla som en gång i höstas då jag var på krogen. Mina vänner tyckte att en man stod och stirrade mkt på mig och då märkte jag också. Och sen stirrade han på mig hela kvällen, uppifrån och ner. När vi skulle gå hem kom han fram och sa att jag hade en drömkropp etc. Han ville nog vara snäll... men nä.. nånting kändes... ja inte bra ..
Euww! Alltså... Ja. Creepy :yuck:

Tog upp det här med nätdejting (igen...). Fick massor av mejl från män över 50 (de flesta runt 60), jag har inte ens fyllt 30! Skrev i presentationen att jag inte var intresserad av 50+. Nu får jag mejl både från 50+ (jodå, de har noterat vad jag skrev men just den personen är såklart "ung i sinnet och busig" (:yuck::yuck::yuck:) och 18-åringar som undrar om jag "gillar yngre killar". Alltså vansinnigt många 18-åringar helt plötsligt. Så bara för att jag inte är intresserad av nån som är mer än 20 år äldre än mig så måste jag gilla "unga"?
:arghh:

Tog upp det här med nätdejting (igen...). Fick massor av mejl från män över 50 (de flesta runt 60), jag har inte ens fyllt 30! Skrev i presentationen att jag inte var intresserad av 50+. Nu får jag mejl både från 50+ (jodå, de har noterat vad jag skrev men just den personen är såklart "ung i sinnet och busig" (:yuck::yuck::yuck:) och 18-åringar som undrar om jag "gillar yngre killar". Alltså vansinnigt många 18-åringar helt plötsligt. Så bara för att jag inte är intresserad av nån som är mer än 20 år äldre än mig så måste jag gilla "unga"?
:arghh:
Då är du jätte intresserad av 43 åringar (Förlåt kunde inte låta bli)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 865
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
251
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
399
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur