Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror Bubben bara kommer svara att jag är dum i huvudet och en korkad brud.Bubben blir nog överlycklig ändå.
Det känns lite långt för någon som inte ens orkar skriva "det" eller "är".
Jag är lite tudelad här. Å ena sidan vill jag säga åt dig att hallå, tänk vilken guldgruva av roligheter du missar när du inte läser! Å andra sidan är det inte sällan en ganska dryg guldgruva
Jag fick just en lång utläggning från en snubbe, mycket detaljerat vad han ville göra med mig. Orkade inte ens läsa hela texten.
Jag är lite tudelad här. Å ena sidan vill jag säga åt dig att hallå, tänk vilken guldgruva av roligheter du missar när du inte läser! Å andra sidan är det inte sällan en ganska dryg guldgruva![]()
50 spänn på att det är "schyssta snubbar" som egentligen mest vill egoboosta. De vill vara bra i sängen för sitt eget egos skull och skiter i partnern.Det jag inte fattar är att många som skriver sådär alltid upprepar med olika ord att de vill tillfredsställa kvinnan, allt handlar om kvinnans njutning. Och ändå skriver de om kvinnan som att det är en sexleksak och inte en människa?![]()
50 spänn på att det är "schyssta snubbar" som egentligen mest vill egoboosta. De vill vara bra i sängen för sitt eget egos skull och skiter i partnern.
Skriver folk sådant till personer de knappt känner? oj jag hade ingen aningDet jag inte fattar är att många som skriver sådär alltid upprepar med olika ord att de vill tillfredsställa kvinnan, allt handlar om kvinnans njutning. Och ändå skriver de om kvinnan som att det är en sexleksak och inte en människa?![]()
Jag brukar konstatera att snubbar som öht försöker höja sig själv till skyarna som världens bästa ligg är rätt jävla urusla egentligen, främst för att de inte ens begripit att alla kvinnor inte är kopior av varandra. Det blir rätt lätt att sålla bort de då, fast oftast brukar jag argumentera emot deras förmågor förstJa antagligen. Jag fattar bara att de inte ser vad de skriver, att det hjälper inte hur mycket de upprepar hur mycket de vill att kvinnan ska njuta om de skriver om en som att man är en leksak.
Som när jag sålde sex, de betalar inte bara för att få ha mig som sexleksak utan också för att jag ska låtsas tycka om det![]()
Ja alltså det kommer från okända på dejtingsajter.Skriver folk sådant till personer de knappt känner? oj jag hade ingen aning
suck, inte undra på att ingen vill prata med en, de tror att man är en skithög innan man har sagt flaskhals.Ja alltså det kommer från okända på dejtingsajter.
Jag brukar konstatera att snubbar som öht försöker höja sig själv till skyarna som världens bästa ligg är rätt jävla urusla egentligen, främst för att de inte ens begripit att alla kvinnor inte är kopior av varandra. Det blir rätt lätt att sålla bort de då, fast oftast brukar jag argumentera emot deras förmågor först
En interaktiv leksak att runka i alltså. Så fin inställning till folk, man vill ju bara nypa de små liven i kinderna![]()
suck, inte undra på att ingen vill prata med en, de tror att man är en skithög innan man har sagt flaskhals.
Haha ah yes, the bamsekuk. Ofta ackopanjerat med en profilbild föreställande kuk bredvid ölburk eller nåt också. Så tackyJa alltså självförtroendet. När jag artigt tackar nej och sen får fem meddelanden till om att jag kommer ångra mig, tänker jag bara på hur det skulle vara IRL med tjatet
. Och alla med nicket "22cm" och liknande
. När jag inte svarade en sådan så undrade han om jag inte svarade för att han hade för stor kuk.
Haha ah yes, the bamsekuk. Ofta ackopanjerat med en profilbild föreställande kuk bredvid ölburk eller nåt också. Så tacky![]()
De är ingenting mot en bild jag såg på BC förut dock. Tänk dig - närbild på ett ollon som syns liiiite i mitten av en massa förhud längst ner på bilden, ser verkligen ut som en sköldpadda som dragit sig in i skalet. Ovanpå det en stooooooooor rund mage och ovanpå det ett huvud, från käften och uppåt bara, rätt upp i näsborrarna.![]()
åh, dessa upphetsande bilder!
Svårt arr skriva mer än två rader till en person som man vet absolut inget om.Ja, det är svårt att sortera ut de vettiga. När nån faktiskt skriver ett trevligt mejl undrar jag om han gör det för han vet hur alla andra håller på, och egentligen är likadan men inleder så där för att jag ska svara. Men jag brukar försöka svara alla som skrivit vettigt och mer än två rader, om jag inte är intresserad så brukar jag ändå tacka för trevligt mejl typ.
Det tycker jag med, så jag brukar oftare välja att skriva till de som har bilder i album som visar vad de har för intressen och/eller har en intressant presentation. ;-) Då finns det liksom lite mer att gå på.Svårt arr skriva mer än två rader till en person som man vet absolut inget om.