Spotify? Tack! Jag överväger ibland att säga upp det, använder det inte mycket.Nej det är smidigt, gjorde det tom i appen om jag minns riktigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spotify? Tack! Jag överväger ibland att säga upp det, använder det inte mycket.Nej det är smidigt, gjorde det tom i appen om jag minns riktigt.
Precis, det var Spotify jag menade.Spotify? Tack! Jag överväger ibland att säga upp det, använder det inte mycket.
Såg ett dejtingtips jag gillade: Ställ dig frågan ”Skulle jag vilja bli vän med den här personen?” Om svaret är ja står du inför en möjlig drömpartner – är det nej kan du lugnt leta vidare."
Det är ett bra mått tänker jag och hoppas lyckas hitta dejter som tänker likadant och inte dejtar med frågan "vill jag ligga med den här personen?" som huvudagenda.
Nåväl: Tinder. Det har jag inte vågat mig på ännu. Är det kopplat mot Facebook per default eller kan man bestämma det själv? Det känns inte alls bra att lämna ut sitt riktiga namn och allt annat personligt till okända människor.
@Myblackcat Klart han är rökt! Och du ska ALDRIG träffa någon igen för att vara snäll. I synnerhet inte honom.
Jag var på en dejt igår. Det var andra gången vi sågs. Det var jättetrevligt och tiden gick fort. Grejen är att jag nog inte känner särskild attraktion och jag tror det bl.a. beror på hans ålder (jag bryr mig egentligen inte) och hans brist på erfarenhet av förhållanden. Han är 5år yngre och har aldrig varit i en längre relation.
Sedan var det några smågrejer jag tänkte på. Han nämnde att han tyckte jag var kort i mina sms. Det hade jag inte tänkt på själv och tror att jag varit det omedvetet pga ej så stort intresse. Sedan nämnde han min killkompis som var med första gången vi sågs på krogen. Det verkade som han ville luska ut och vara säker på att vi bara var kompisar.
I slutet av dejten var jag lite jobbig och berättade att jag nyligen var med om att en snubbe hade sex med mig när jag sov. Jag var nyfiken på hans reaktion.
Jag tyckte inte om hans svar. När jag sa att jag kanske skulle anmäla så sa han att det troligtvis inte kommer hända något när det inte fanns bevis. Sedan berättade han en historia om två bekanta där tjejen anmält killen för våldtäkt. Han sa att man inte visste vem av dem som talade sanning.
Att han inte stod på tjejkompisens sida fick det att knyta sig i magen på mig.
Tyvärr är den hör killen rökt! Jag tycker det är så jobbigt att dissa trevliga personer. Ibland träffar jag folk igen bara för jag inte pallar att göra det. Har ni några tips?
Jag har just nu chattat med en tjej som jag första gången jag chattade med blev site små kär i men nu vet jag inte om jag har ramlat över gränsen helt och hålet blivit kär. Det går nog inte att sova i kväll.
Klart jag vet att det är så, men hon är så förbannat intelligent så jag har inte kunnat hjälpa det. vi får se vad som händer OM vi möts. Inget som är säkert.Hold your horses! Nog för att man kan förälska sig i nån tidigt men så länge man bara chattat vet man ju ingenting om hur man klickar i verkligheten. Lätt att bli besviken om man lägger alldeles för mycket på det i förväg. Tycker jag då. Men det är ju olika förstås.
Ja jösses. Det folk skriver ger långt ifrån en full och komplett bild av personen.Kul att du fått kontakt med någon som känns så bra!
Men försök att se nyktert på det hela och få till att mötas så snart som det känns lämpligt (ju förr desto bättre). Min upplevelse är att det är naturligtvis fantastiskt att bli pirrig av de man skriver med, men kan bli en rejäl besvikelse när man möts i verkligheten om man verkligen gått all in känslomässigt och trott att det var såpass rätt att man i månader skrivit fram och tillbaka och känt en skriftlig connection. Det är ju som du vet helt annat att mötas öga mot öga.
Det kan såklart vara jättehärligt att bara skriva utan att ses också och få ha kvar drömbilden av personen.
Jag är kanske överkänslig, men om jag skulle få respons från de jag skriver med att de känner sig lite kära i mig utan att vi träffats så blir jag skeptisk och lite obekväm. Särskilt om vi bara skrivit en kort stund. (Definitivt jätteskeptisk mot de som säger sig förälskade i typ första meddelandet!!!) Så det är nog klokt att hålla de känslorna för dig själv såhär tidigt.
Ni som använder Tinder: Har ni råkat ut för att någon sökt upp er på Facebook eller på annat sätt kontaktat er utanför Tinder mot ert medgivande?
Jag känner mig lite paranoid över att lägga ut profilbilden, det är ju superenkelt att ta reda på folks identitet med hjälp av den? Även om jag har ganska strikta inställningar på fb kommer väl mitt namn att visas för främlingar som söker med min bild?