Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men @Alexandra_W , han låter ju sjukt jobbig! Varför fortsätter du skriva mer med något som behandlar dig som en idiot?
Heja dig!!Nu har jag skickat
Det blev "Gott nytt år M! Hur är allt med dig?"
@Alexandra_W
Men vad skönt ändå att han visar upp mansplaining-sidan i full blom så tidigt! Spar mycket tid och energi för dig.
Mitt senaste mail som är läst men obesvaras lyder "Du. Försöka läsa igenom dina senaste mail objektivt, fundera över vilken bild de ger och om det finns något i dem som en mottagare skulle kunna reagera på, sådär rent allmänt"...
Alltså jag måste ha vaknat upp snäll på nyårsdagen för jag försökte verkligen göra den snälla tolkningen att han ville visa engagemang i ditt liv. Men så kom jag till kvarkan![]()
Dock: det är nog bra att du bestämt dig för att klippa mailväxlingen. För det här:
- verkar vara ett tydligt tecken på att ni nått vägs ände. Det är odrägligt mästrande(inte för att han inte förtjänar det ...) och visar att era positioner antagligen är fullständigt låsta.
Och singel är han, så frågan är om han vill träffas igen...Så, nu är frågan ställd![]()
Passa bara så det inte går för fort!Lite lägesrapport. Det känns väldigt bra. Jag är inte singel längre. Att så lite inuti kan ändras på 30 år är otroligt häftigt. Han är snyggare snällare charmigare och klokare än jag minns. Är så lugn inuti idag samtigt som det pirrar i hela kroppen,
Min fina fina Micke!
+ @niphredil och @Frokennordberg
Kanske skulle våga det ändå.. Det som i mig säger att jag inte "får" är att han väl borde höra av sig om han är intresserad?
Och singel är han, så frågan är om han vill träffas igen...
Importfralla?Jag är i chock. Har fått ett trevligt, spontant och ärligt inledande mail från nån som verkar jättevettig.
Förutom att han har fel ras på hunden då.![]()
@Alexandra_W Ja du verkar verkligen triggas av förklarandet, är väl inte första gången du suttit och dividerat fram och tillbaka med nån du stör dig på? Hade jag varit du hade jag bara släppt det istället. Inte mästrat tillbaka eller harvat vidare. Förutom det med kvarkan tyckte jag för övrigt inte att han var särskilt gräslig, men i och med att du säger att du svarade "syrligt" så störde du dig ju uppenbarligen på en gång. Så varför fortsätta?
@Ceta GUD så spännande!
Nä, bara ingen BCImportfralla?
Jaha men dåså. Carry on då!Själv ser jag det inte som ett problem
Fast det kanske är bra att han har fel hundras? Det i kombination med att han verkar vettig borde ju betyda att han inte tänker försöka lägga sig i din hundhållning (och vara allmänt irriterande), bara ha förståelse för att hundar kräver mycket, typJag är i chock. Har fått ett trevligt, spontant och ärligt inledande mail från nån som verkar jättevettig.
Förutom att han har fel ras på hunden då.![]()