Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahah, vafan? :D undrar vad han hoppades på för svar? Ett "ja, det är precis så, men om jag får skicka lite nakenbilder till dig så känns det bättre"?
Haha kanske det!

Amen asså va? Undrar vad han ville få ut av det? :confused: :yuck:
Beats me, some men work in mysterious ways... :D

Haha! :rofl:

Svara att du är utan pengar och fråga om han vill köpa lite nakenbilder. ;)
Jag sätter 50 spänn på att han måste sälja lite nakenbilder själv för att ha råd :angel: Först visste jag inte ens vem det var, ångrar lite att jag inte frågade :D

Så himla fånigt, men allt får ju ventileras på buke tänker jag...

Har hållit ett öga på killen jag tejpade i somras presentation på Tinder (vi kan kalla honom M). Det tog ju slut mellan oss för att en tjej frpn hans förflutna dök upp.. Han har iaf inte försvunnit från tinder sen dess, vilket inte är ett dugg konstigt i mina ögon då många glömmer ta bort den när de gått in i ett förhållande.

Har iaf håller lite koll just för att se om han försvinner (vår matchning är kvar alltså). Och nu såg jag att han ändrat bland sina bilder, vilket i mina ögon betyder att han troligen använder appen igen, dvs är singel. Hade ändå hoppats att han skulle höra av sig om det sket sig med den andra tjejen, men tror inte han skulle våga det även OM jan skulle vilja tyvärr. Sen är det så klart en stor möjlighet att han inte intresserad av att träffa mig igen heller, men tror mest jag grämer mig över det som kunde blivit då det kändes så bra när vi träffades.

Suoerfånigt och lversnalyserande, men nu fick jag det ur mig iaf :(

@Ceta Jag tycker också du kan höra av dig till honom! Om jag gjort som han hade jag känt mig för dum för att kontakta dig igen när jag blev singel (herregud hur blev svenskan där??).

@Ceta Jag tycker också du kan höra av dig till honom! Om jag gjort som han hade jag känt mig för dum för att kontakta dig igen när jag blev singel (herregud hur blev svenskan där??).
Tror att han resonerar precis så! OM han som sagt inte känner att det var bra att avsluta "oss"...

Givetvis kan och får du det. Men ibland vill man ju inte ha svaret på det man frågar, egentligen.
Sen tänker jag att får jag det svar jag inte vill ha, så kanske jag har lättare att få vidare ändå? För på något sätt känns det ju lite oavslutat när det avslutats pga någon annan och inte för att han inte gillade mig? Eller iofs så gillade han ju henne mer...

Ännu en man med ett enormt behov av att tala om saker för mig.

Jag skriver att det varit mycket nu, och därför jag varit dålig på att svara på mail. Att det varit mycket plugg och mycket jobb, sjuk pappa som varit inlagd på sjukhus med högt blodtryck och hjärtfel och sjuk häst.

Han svarar att jag måste tänka på att vila, att det är lätt att gå in i väggen annars och att det då innebär lång sjukskrivning. (You don't say, jag gick in i väggen för 20 år sen, men det vet ju inte han eftersom han inte öppnar för frågor). Säger att jag ju kan sluta oroa mig för pappa iaf då han ju är i goda händer och även om det är svårt som anhörig att inte oroa sig så är det bäst att släppa det, han tas ju om hand. (Pappa var utskriven från sjukhuset när det skrevs, och i allra högsta grad anledning till oro - men det vet ju inte han eftersom han inte frågar.). Sen frågar han vad det är för fel på hästen, är det influensan eller?

Jag svarar halvsyrligt att nog finns det anledning att oroa sig för pappa, och det blev inte bättre av att han blev tvärförkyld och jag inte fick tag på honom utan det fick åkas dit i panik, han hade råkat sätta telefonen på ljudlöst och var sängliggande. Och att hästen drabbats av något mellan förkylning och kvarka, svårt att säga just nu, men vi är isolerade.

Han svarar att ojdå, men är pappa din förkyld måste han ha tillsyn. Det frestar hårt på hjärtat att vara förkyld och har han hjärtfel så. Jätteviktigt med tillsyn! (Jag har vårdutbildning, personen som skriver är ekonom. Fast han har ju aldrig frågat så han vet bara att jag har juristutbildning). Samt att "misstänkt kvarka, då är ni isolerade av länsveterinären då, det är ju anmälningspliktigt. Kan bli ganska långa isoleringar. Vill det sig illa så kan det ju bli farliga komplikationer med" (Personen har aldrig ägt en häst men har en fd som hade häst. Jag är väl insatt i både kvarka och risken för komplikationer. Samt medveten om anmälningsplikt. Dock finns ingen misstanke om kvarka i dagsläget, men det vet han ju inte heller för att - ni fattar...)

Samma person har tidigare uttalat sig tvärsäkert (och tvärfel) om juridik. Tills jag frågade om han på något vis ansåg sig besitta kunskaper svenska juristkåren och domstolarna saknade. Sen la han ner det. Men har tagit igen det på andra plan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V