JA! Du har missat något. Han hittade mig, jag kollade om han verkar finnas, typ.Det var alltså du som hittade honom först? Du skrev till honom och han svarade med "MILF"?
Eller har jag missat något?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JA! Du har missat något. Han hittade mig, jag kollade om han verkar finnas, typ.Det var alltså du som hittade honom först? Du skrev till honom och han svarade med "MILF"?
Eller har jag missat något?![]()
Men har ni gemensamma vänner? Annars hamnar ju meddelandet i övrigt-korgen och den glömmer i alla fall alltid jag att kollaJA! Du har missat något. Han hittade mig, jag kollade om han verkar finnas, typ.
Den hamnade där, men jag såg en avisering. Oklart om vi har gemensamma vänner eftersom jag inte kunde hitta hans sida.Men har ni gemensamma vänner? Annars hamnar ju meddelandet i övrigt-korgen och den glömmer i alla fall alltid jag att kolla.
Haha kanske det!Hahah, vafan?undrar vad han hoppades på för svar? Ett "ja, det är precis så, men om jag får skicka lite nakenbilder till dig så känns det bättre"?
Beats me, some men work in mysterious ways...Amen asså va? Undrar vad han ville få ut av det?![]()
![]()
Jag sätter 50 spänn på att han måste sälja lite nakenbilder själv för att ha rådHaha!
Svara att du är utan pengar och fråga om han vill köpa lite nakenbilder.![]()
Kan en det? Mina inrre röster säger att jag inte får det?
Jag tycker absolut att du kan och får det!Kan en det? Mina inrre röster säger att jag inte får det?
Kan en det? Mina inrre röster säger att jag inte får det?
+ @niphredil och @FrokennordbergVarför säger de såna dumheter?
Tror att han resonerar precis så! OM han som sagt inte känner att det var bra att avsluta "oss"...
Sen tänker jag att får jag det svar jag inte vill ha, så kanske jag har lättare att få vidare ändå? För på något sätt känns det ju lite oavslutat när det avslutats pga någon annan och inte för att han inte gillade mig? Eller iofs så gillade han ju henne mer...Givetvis kan och får du det. Men ibland vill man ju inte ha svaret på det man frågar, egentligen.
Hej, det var ett tag sen, hur är läget?Men om jag nu ska höra av mig, vad tusan skriver jag??
"Hej, är du singel?"![]()