Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
OMG!!!!

@Viva s hemsidessnubbe har nu skrivit till mig med!
:rofl::laugh:

Hej! Jag söker både "seriösa" saker och kanske mera "oseriösa" saker beroende på vad man har för värderingar. Skulle du ev kunna vara intresserad av något av följande:

Sköna promenader i naturen, koppla av i TV-soffan, ligga sked, trevliga samtal, laga mat tillsammans, träna tillsammans, skratta tillsammans, ”bara vara” tillsammans, massage, beröra och beröras,

samt/eller också kinky:

spännande möten och sexuella fantasier (se min hemsida), långvarig relation, kortvariga relationer, rent sexuella spännande möten, anonymsex, dominans, undergivenhet, switch, nedgradering, sexuell förnedring, m.m..

Min hemsida: [tog bort den]

Mitt utseende kan verifieras i webbkamera.

Du kan även kommentera inlägg och skicka mejl till mig helt anonymt från hemsidan om du skulle ha lust till det.

Är han oss på spåren?

Var på hundpromenadsdejt igår! :D
Kille från mp som jag skrivit med någon vecka. Samtalet har flutit på bra vilket det gjorde även under promenaden, inga pinsamma tystnader inte. Höll dock på att börja gapskratta när han började prata för det var en hiskeligt bonnig dialekt han låg inne med, och dialekten är inte ens het utan inslag av bonnighet :rofl:

Men vi har bestämt att vi ska ses igen under helgen nån gång!

Är någon medlem på match?
Jag registrerade mig precis där, men undrar om det är värt att betala. Vad finns det för typer där? Bättre än MP?

Är någon medlem på match?
Jag registrerade mig precis där, men undrar om det är värt att betala. Vad finns det för typer där? Bättre än MP?
Jag träffade min sambo på Match, efter att mycket kort ha provat Mötesplatsen. Vi förlovade oss på julafton :up: Fick faktiskt bara ett weirdo-mail under min tid där, även om den var ganska kort.

Sannolikt är det väl precis lika blandat som på andra ställen, men min upplevelse är alltså klart positiv!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2