Skitjobbigt ju, att ha sina favoritsnusksidor bakom ett tidsödande lösenord!Ja, det är bara så skönt att slippa ha lösen på något jag använder så ofta ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skitjobbigt ju, att ha sina favoritsnusksidor bakom ett tidsödande lösenord!Ja, det är bara så skönt att slippa ha lösen på något jag använder så ofta ...
Nästan så det är värt en dejtJag är chockad. Plötsligt händer det.
Jag svarade att jag inte var intresserad och fick ett Ok och en tumme upp tillbaka.
Inget övertalande och inget " jävla ....."
Så, har försökt att i tur och ordning skickat länken till alla. Om jag missar någon ber jag så mycket om ursäkt men hojta så fixar jag det.![]()
Hej! Jag söker både "seriösa" saker och kanske mera "oseriösa" saker beroende på vad man har för värderingar. Skulle du ev kunna vara intresserad av något av följande:
Sköna promenader i naturen, koppla av i TV-soffan, ligga sked, trevliga samtal, laga mat tillsammans, träna tillsammans, skratta tillsammans, ”bara vara” tillsammans, massage, beröra och beröras,
samt/eller också kinky:
spännande möten och sexuella fantasier (se min hemsida), långvarig relation, kortvariga relationer, rent sexuella spännande möten, anonymsex, dominans, undergivenhet, switch, nedgradering, sexuell förnedring, m.m..
Min hemsida: [tog bort den]
Mitt utseende kan verifieras i webbkamera.
Du kan även kommentera inlägg och skicka mejl till mig helt anonymt från hemsidan om du skulle ha lust till det.
Han har skrivit till mig igen.
Han kanske känner att han har makterna med sig nu när trafiken har exploderat?Han har skrivit till mig igen.Så jag gissar att han är på ett spam-mails-mission just nu.
![]()
Det är ju nästan så man blir intresserad i alla fall!Jag är chockad. Plötsligt händer det.
Jag svarade att jag inte var intresserad och fick ett Ok och en tumme upp tillbaka.
Inget övertalande och inget " jävla ....."
Nu har jag kollat på den där hemsidan.. Och alltså... Han har ju åtminstone lagt ner mycket tid på att skriva texter till den![]()
Jag såg någon sida för hästmänniskor men det var knappt några där så jag lämnade den.Någon som har provat en dejtingsida för de med specialintressen?
Jag träffade min sambo på Match, efter att mycket kort ha provat Mötesplatsen. Vi förlovade oss på julaftonÄr någon medlem på match?
Jag registrerade mig precis där, men undrar om det är värt att betala. Vad finns det för typer där? Bättre än MP?