Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just det, dagens mysgubbe (not):
Hej, jag tror nog inte du kan hitta så många "normala" här inne men du har ju ändå en tvist på det så du kanske kan lyckas.

jag skulle tro att jag kan kalla mig själv normal, social trevlig och as snygg fast då skulle jag ju faktiskt ljuga lite för jag är här och letar efter bättre sex och de kanske inte är jätte normalt, sen är jag ju kanske social fast hatar alla jag pratar med för oftast är de ganska korkade eller så är det en totalpantad brud som bara behöver straffknullas så jag kanske inte är speciellt trevlig heller när man verkligen tänker efter...

nja jag är iallafall snygg som fan om man bortser från att folk kan definiera snygghet lite olika...

en sak som är jävligt säker iallafall! jag är då fan inte tjock!!!

puss på dig och ha en normal dag ;)

Så fint med män som försöker uttrycka sin humoristiska sida.

På tal om mysgubbar - dessa BC-snubbar som prompt ska straffknulla en hela jävla tiden. Vad har jag gjort dig, liksom?! :confused:

Det där är något märkligt, de måste tagit efter nidbilden av någon långtibort kultur som de säkert tycker illa om, för att ens lyckas utföra något sådant. Eller så har de bytt betydelse på knulla. I vart fall har de missuppfattat ett och annat här i världen.

Jag är mest fascinerad av att så många män bär på tron om att deras blotta vilja till någonting ska göra det möjligt. Kan inte räkna antalet mejl som jag har fått på temat "Jag tycker att du är intressant. Skriv till mig.".

Är det så det fungerar för män i resten av världen? Alltså typ, om de vill ha något, då är det bara att säga till så kommer det?
Mycket tyder på det, tycker jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka