Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är roligt att vara singel! Jag fick ett infall på julafton. Min första pojkvän som jag var ihop med mellan jag var 14-18 fyllde 50 på självaste julafton. Det visste jag ju men jag tänkte inte på det just då utan tänkte bara på att det var julafton. Jag ringde och frågade om han var singel. Jag anade det eftersom jag har lite kontakter med hemorten där han bor kvar. Det var han och jag sa att han ska få en nostalgidejt med mig i julklapp! Helst på nyårsafton. Han blev jätteglad och sa att det var den finaste 50 årspresenten han fått. Jag frågade vad som var som var näst bäst och då kom det fram att han inte fått något mer eftersom hans pappa dog häromdagen och han avsagt sig allt.
Men men nu har vi typ bott i telefonen i två och ett halvt dygn och skojar om att vi bara tagit en paus på 28 år och 11 månader. Vi ska ses på fredag och sexa av oss innan vi ska till gamla bekanta på nyårsfest! Känns skitkul!!

Alltså det är så fint. Oavsett vad man blir sugen på, facesitting eller en fika, så kan man nå honom på bara några sekunder! :up:

Mejla mig gärna om du får lust att bli slickad någon gång? Sitta på mitt ansikte? Facesitting? Knulla mitt ansikte blött? (jag föredrar absolut om du är intimrakad då) Eller en fika på stan? Promenad? Mejlen via formuläret nedan kommer fram på några sekunder till mobilen.

Det är roligt att vara singel! Jag fick ett infall på julafton. Min första pojkvän som jag var ihop med mellan jag var 14-18 fyllde 50 på självaste julafton. Det visste jag ju men jag tänkte inte på det just då utan tänkte bara på att det var julafton. Jag ringde och frågade om han var singel. Jag anade det eftersom jag har lite kontakter med hemorten där han bor kvar. Det var han och jag sa att han ska få en nostalgidejt med mig i julklapp! Helst på nyårsafton. Han blev jätteglad och sa att det var den finaste 50 årspresenten han fått. Jag frågade vad som var som var näst bäst och då kom det fram att han inte fått något mer eftersom hans pappa dog häromdagen och han avsagt sig allt.
Men men nu har vi typ bott i telefonen i två och ett halvt dygn och skojar om att vi bara tagit en paus på 28 år och 11 månader. Vi ska ses på fredag och sexa av oss innan vi ska till gamla bekanta på nyårsfest! Känns skitkul!!
Oj vad kul! Hoppas att det blir en bra dejt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka