Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså det är så fint. Oavsett vad man blir sugen på, facesitting eller en fika, så kan man nå honom på bara några sekunder! :up:

Mejla mig gärna om du får lust att bli slickad någon gång? Sitta på mitt ansikte? Facesitting? Knulla mitt ansikte blött? (jag föredrar absolut om du är intimrakad då) Eller en fika på stan? Promenad? Mejlen via formuläret nedan kommer fram på några sekunder till mobilen.
Han är serviceinriktad och funkar till det mesta. Lite desperat tror jag.

Inte så lite desperat!!! Helt besatt, om du frågar mig O_o
Absolut! Sen är det så otroligt pretto att låtsas vara nån sexexpert som står till tjänst för alla. Med allt, Och det där med att han har kursmaterial om man vill massera honom....det är helt galet. Och alla upprepningar. I den där novell så tjatar han om att hon är typ tusen gånger. Ja det är underhållning må jag säga!

Idag fick jag "dra du åt hällvete" :rofl: av 49 årig man.

Innan dess hade jag fått 9 meddelanden.
Ett urval:
"hör gärna av dig" Rättstavat och allt :up:
"jag är eckta NORRBOTTNINIG OCH VILL TREFFA DIG"
"skyll dig själv, du gick miste om mycket där" Efter att jag varit in på hans profil men inte svarat på någon av hans fina meddelanden.
"skyll dig skälv"
"HAR DU FÅTT KUK"
"VARFÖR SÖKER DU OM DET INTE DUGER"
Där förklarade jag att jag inte var intresserad av kräk och då fick jag "dra du åt hällvete"
Allt inom loppet av några timmar. Så fantastiskt charmerande. 49 år. alltså. Mm.

Jag hoppar bort från nätdejtandet jag och lägger det här med män på is, för en tid eller kanske en evighet? Blir så trött på att "alla" är same shit liksom och de få som inte är :wtf::turd:, är ju så ointressanta i övrigt att klockorna stannar :crazy:

Inväntar ju kattungeleverans om ~ en månad, sååå.. Crazy caty lady, here I come :sneaky:

Det är roligt att vara singel! Jag fick ett infall på julafton. Min första pojkvän som jag var ihop med mellan jag var 14-18 fyllde 50 på självaste julafton. Det visste jag ju men jag tänkte inte på det just då utan tänkte bara på att det var julafton. Jag ringde och frågade om han var singel. Jag anade det eftersom jag har lite kontakter med hemorten där han bor kvar. Det var han och jag sa att han ska få en nostalgidejt med mig i julklapp! Helst på nyårsafton. Han blev jätteglad och sa att det var den finaste 50 årspresenten han fått. Jag frågade vad som var som var näst bäst och då kom det fram att han inte fått något mer eftersom hans pappa dog häromdagen och han avsagt sig allt.
Men men nu har vi typ bott i telefonen i två och ett halvt dygn och skojar om att vi bara tagit en paus på 28 år och 11 månader. Vi ska ses på fredag och sexa av oss innan vi ska till gamla bekanta på nyårsfest! Känns skitkul!!

Wow vilken grej! :banana:

Jag är mest fascinerad av att så många män bär på tron om att deras blotta vilja till någonting ska göra det möjligt. Kan inte räkna antalet mejl som jag har fått på temat "Jag tycker att du är intressant. Skriv till mig.".

Är det så det fungerar för män i resten av världen? Alltså typ, om de vill ha något, då är det bara att säga till så kommer det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka