Och det fanns en blogg och en massa underkategorier.
Kreativt är väl det minsta man kan säga?
Skönt att han hittat något vettigare att göra med sin tid än enbart runka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och det fanns en blogg och en massa underkategorier.
Kreativt är väl det minsta man kan säga?
Pekfingervals? Han kanske bara skriver med ena handen?Och det fanns en blogg och en massa underkategorier.
Skönt att han hittat något vettigare att göra med sin tid än enbart runka?
Vi är väl alla vuxna som skriver och läser på vuxna?Får jag vågar jag lägga ut det här? Tänker, det är kanske inte så barnvänligt.
Ja, det är väl ett bra sätt att locka till sig likasinnade.@Viva Jag tycker det låter helskönt
Haha, i så fall har jag så mycket annat jag skulle kunna bjuda på.Vi är väl alla vuxna som skriver och läser på vuxna?
Mig med!Haha, i så fall har jag så mycket annat jag skulle kunna bjuda på.
Men har skickat länken i ett meddelande till de som frågat efter den.
Jag tycker att det känna desperat och freaky. Ännu mer så efter att ha sett sidan .@Viva Jag tycker det låter helskönt
Fixat!Mig med!
Alltså, jag har fått ett mail av en man som har gjort en egen hemsida!
Några av Kategorierna på denna hemsida.
Kort om mig.
Kontakta mig gärna!
Frågor och svar om mig.
Bilder på mig.
Bilder på dig kanske?
Mina sexfantasier.
Kvinnor och mäns sexuella fantasier (statistik m.m.).
Och jag svär, för första gången är jag mållös!
Blev precis kontaktat på messenger efter att lagt ut en annons i en fb grupp på något som bortskänkes. Misstänkte när han skickade första meddelandet att han inte alls var intresserad av det jag hade på annons, men ville vara snäll och svara, ångrar att jag svarade efter att fått ett antal meddelanden av mer personlig karaktär utan att jag svarat på mer än det första... och så skrev han att ett så tråkigt "skämt" som kommentar på annonsen sen också. Jag har redan en känsla av vad han kommer svara om jag skriver tack men nej tack
Äsch det bästa är nog bara att blocka såna. Man kan ju aldrig få en sån person att förstå varför deras närmanden är ovälkomna. Önskar att jag kände mig bekväm att vara dryg och otrevlig i dessa fall, men det gör jag inte. Blir så jäkla less på deras passiv aggressiva svar "sista gången jag försökte vara trevlig mot en främmande människa" när jag svarade att jag inte är intresserad och vill han ha bättre lycka tyckte jag att fb-grupper som inriktade sig på vänner/dejting är lämpligare än köp-&sälj...Jag brukar tillåta mig själv att vara extremt otrevlig mot sådana där snubbar.
Varför ska man vara snäll mot någon som tar sig friheter? Jag tycker inte att sådant beteende ska uppmuntras. Skriver snubbar till mig får de skylla sig själva i att de inte får trevliga svar.
Jag vill också se.Haha, i så fall har jag så mycket annat jag skulle kunna bjuda på.
Men har skickat länken i ett meddelande till de som frågat efter den.
Har märkt att vissa blir provocerade på dejtingsidor när jag skriver att jag helst träffar någon utan barn. Vissa verkar ta det personligt och börjar prata om att detas barn är fantastiska. Det är de säkert men jag vill ändå helst träffa någon utan barn. Det är lättare enligt mina erfarenheter.